NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ja het chromosomenonderzoek loopt nog bij de gynaecoloog. Daar kan ik begin april voor bellen. Maar het begint zo te kriebelen om weer zwanger te zijn. Het is nu een half jaar na mijn laatste miskraam. Ik heb lang genoeg gewacht dacht ik zo...

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja begrijp dat het weer kriebelt bij je!
    Maar je moet dus eigenlijk nog wachten op 'groen licht' van je gynaecoloog? Je bent dus nog niet bezig met klussen weer?
    Pff wat lijkt me dat moeilijk, wachten op zo'n uitslag. Veel sterkte hoor!
    Enne, als je op het overzichtje wil, geef maar een gil!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meiden, zijn jullie ook wel eens maar 1 dag ongesteld geweest? Bij mij begon het donderdagavond rond 11 uur en gisteravond was het alweer gestopt :(
    Vind het maar gek. Tijdens de pil was ik altijd 5/6 dagen en vorige menstruatie was 3 dagen.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sinds ik met de pil gestopt ben is mijn menstruatie wel veel korter, met 3 dgn ben ik er meestal wel vanaf, maar 1 dag is wel heel kort.

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja wel he...sjonge zit mezelf alweer helemaal gek te maken merk ik...zit zwaar te googlen en meestal komt er dan uit: innestelingsbloeding.
    Maar ik weet dat ik op 18feb mijn eitje heb gehad dus dan zou dat wel erg laat zijn.....
    Ik wacht het maar af en vanavond op een feestje voor de zekerheid toch maar niet drinken...

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland

Overzichtje!

berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari
    Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig
    Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig
    Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig
    Ninoshka - 34 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig

(op alfabetiche volgorde graag)

Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie in de img:
    [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/img]

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja internet is echt een uitkomst, maar soms kan je jezelf er echt gek mee maken idd.

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen

Overzichtje!

berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari
    Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig
    Mariska165 - 26 - 1e kindje - 3e ronde - Groningen - 24 juni jarig

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey,

het is nog aardig rustig hier. Al komen er toch steeds wat meer meiden bij op de lijst.

Heb me even toegevoegd aan het lijstje. Hoop dat ik het goed gedaan heb.

@Heitje, zouden we samen testen zitten we alweer in April. Maar toch wel raar dat je bloeding maar zo kort is. Misschien dan toch nog maar weer testje wagen? Ik weet het ook niet.

Hier nog dik in de ongi, Bah. Wordt er zo zat van!

Ik zal maandag even contact met mijn huisarts opnemen voor een afspraak. Ben benieuwd.

Groetjes Mariska ;)

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Heitje: Leuk plaatje! 1 dag ongi = echt geen ongi volgens mij. Naast een innestelingsbloeding zijn er nog wel andere bloedingen die je kunt hebben hoor (die niet je ongi zijn). Ik zou het dus nog maar even rustig afwachten, maar er rekening meehouden dat je toch nog niet in de 3e ronde zit.... :D . Het kan natuurlijk zijn, dat "de rest" van je ongi nog komt (ik heb er ook wel eens een droge dag tussen gehad), maar wie weet...ben je toch zwanger.. Ik zou voor de zekerheid morgenochtend toch nog een testje doen. Spannund, succes!

@Lautjuh: He, wat naar van die 2 miskramen :cry: . Wat houdt zo'n chromosomen onderzoek precies in eigenlijk? Wordt er dan gekeken naar de kwaliteit van je eitjes?

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik dacht dat een ronde betekende hoe lang je bezig bent voor een kleintje?. Ik ben namelijk in sept gestopt met de pil, maar toen waren we nog niet begonnen voor een kleintje. Dit is de vierde ronde voor een kleintje.

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Moet ik dan mn banner weer terugzetten op overtijd dan? Snap er echt helemaal niks van! Nu elke keer naar de wc omdat ik denk dat ik wat voel maar het is alleen maar beetje vochtig :confused:
    Ik heb vanmorgen wel een testje gedaan (omdat ik vanavond een feestje heb) en wilde het uitsluiten maar nu weet ik dus toch nog niks?
    Als er verder niks gebeurt dan ga ik maandagochtend maar weer een testje doen! Word wel beetje gek van die onzekerheid :x
    Heb wel ongi-pijn met vlagen!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0

Overzichtje!

Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig

Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie in de img:

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38

Overzichtje!

Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig

(op alfabetische volgorde graag)

Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img:

Heb hem weer even aangepast, kleurtjes waren ineens anders! :(

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja sorry, ik wist niet hoe je m in een keer goed kon veranderen, dus had later de kleurtjes nog gedaan. Dacht dat niet zoveel uitmaakten of blauw of paars was haha. Moet je gewoon quoten als je m hetzelfde wil houden?

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Tja, kan me voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt, maar er zit toch niets anders op dan afwachten. Misschien komt je ongi nog, maar misschien test je over een paar dagen alsnog posi. Die ongi-pijntjes zggen ook niet zoveel, aangezien zw-hormomen tot soortgelijke pijntjes kunnen leiden. Ik wil je natuurlijk absoluut geen valse hoop geven, maar ik zou er toch niet zonder meer vanuit gaan dat je ongi bent en totdat je echt goed ongi wordt om de zoveel dagen blijven testen. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! (en dan het liefts in de vorm van een posi test natuurlijk :D )

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja je moet hem quoten ;)
    En over je vraag daarvoor over rondes: het is idd tellen vanaf wanneer je voor een kleintje gaat klussen. Ik heb gelijk na de pil onveilige sex gehad dus heb dat als ronde 1 geteld :)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank je voor je antwoord! Ik zal ff de knop omzetten van paniekerig naar relaxed..... *klik*
    Zo...gedaan....mn schouders staan ineens 10cm lager hihi ;)
    Ik ga vannacht nog ff afwachten en als ik morgen nog geen bloed heb, ga ik mn banner maar terugzetten :(

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    :) Kun je mij ook even uitleggen waar die knop precies zit, ik heb er al vele malen naar gezocht , maar kan hem nooit vinden :)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hij zit links-achter bij mij. Maar ik merk dat ie kuren heeft en af en toe zomaar weer terugklikt...volgens mij is ie lam :)

Deel Deze Pagina