Een goedemorgen dame's! Spannend,is het allemaal maar weer! Heb vanmorgen nog een ovulatietest gedaan,en het 2de streepje was er duidelijk! Nu maar hopen dat we gisteravond flink ons best hebben gedaan En dat ik op 7 april nog zo'n 2de streepje mag zien maar dan op een zw.test! Hoe gaat het verder met iedereen hierzo? Liefs Brigitte
Goedemorgen allemaal Ik ben niet veel te vinden op het forum momenteel want heb het razenddruk. Toch nog snel even een bannercheck. Nog veel succes allemaal!
Goeiemorgen allemaal! Viel mee, maar 5 pagina's bijlezen! Iedereen lekker geslapen? Ik wel, beetje kort maar voel me goed wakker! Heb nog steeds steekjes links, alweer 3 dagen, zou dat kunnen zijn dat mijn ei onderweg is naar BM? Weet gewoon niet of ik al op het dak zit of nog op de achterbank.. En of ik mijn banner moet aanpassen.. Ik laat het maar lekker zo, nog 18(!) dagen en dan test ik pas samen met lieffie op onze 12,5 jaar feestje. Ik moet er zo vandoor en heb waarschijnlijk geen tijd meer vandaag! Allemaal een heel fijne dag en dikke kus!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87@baboe 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 20: 21: Mexicang 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS 26: Mcellie & Yootje 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 95 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ Yootje: Ik heb je op de lijst gezet.
@ Suekes: Ik zie dat we tegelijk waren . Dicky moest nog op 5 april, op jou lijst staat ze denk ik nog op 10 april. Nou ja, maakt niet uit toch, mijn lijst klopt als t goed is.
Haha, nou als ik op mijn werk kom check ik eerst altijd ff t forum Nou ja, nu kan t nog. Als ik strax bij mijn nieuwe baan ga beginnen natuurlijk niet meer. Lekkere eerste indruk maak je dan Ik zie trouwens dat Bootsy voor jou ook een zwangerschap in april gependeld heeft. Voor mij ook! Misschien zijn we strax wel samen zwanger. Gezellig!
Hihi, ja dat staat natuurlijk niet netjes! Spannend hoor, die nieuwe baan! Heb je er een goed gevoel over? Zal wel, hahaha, anders zou je het niet doen, toch?
Ja, heb er zeker een goed gevoel over. Het is een nieuwe functie, dus ik kan m helemaal zelf invullen. Echt leuk. En dan hoef ik ook lekker niet meer met het openbaar vervoer, kan ik lekker elke dag met de auto. Oh ja, en 4 dgn werken ipv 5, ook heeeeeerlijk!
Jaaaaah dat hoop ik wel! Moet wel zeggen dat als mijn cyclus normaal zou zijn ik mijn innesteling op 1 of 2 april zou hebben, dus dan zou de pendel al voor deze ronde zijn, maar ik heb de 22ste mijn ei gevoeld en heb nu nog steeds steekjes. Weet nu even totaal niet wat ik nou moet denken.. Na ei heb ik altijd een dag of 17 voor ik ongi wordt, dus vanaf 7 april weet ik meer. Daarna zou ik pas weer een ronde hebben in mei. Maar die pendel neem ik niet al te letterlijk hoor, vindt het wel leuk! xxx
Oh, da's echt heel goed er is niets beter dan minder werken! Meer tijd voor jezelf en je huis poetsen! Ik heb geen rijbewijs boehoehoe, het OV sucks! Maar ben er wel van afhankelijk... Kan me er heel erg aan ergeren! Ach ja, ik ben niet echt goed met gemotoriseerde voertuigen, dus voor mijn veiligheid en die van anderen...
Zo en nu moet ik er echt vandoor, moet naar mijn vader. Mijn opa is overleden 2 maanden terug en hij is nog steeds zijn huis aan het leegruimen en dat wil maar niet vlotten. Bij elk ding dat ie vastpakt verteld ie een verhaal en dat duurt dus veelste lang. Hij wil alles bewaren en alles omzetten in geld (mijn pa is een geldwolf, daar wordt je gewoon onpasselijk van). Ik vroeg bv om de condensdroger. Hij tilt em naar boven en gaat vervolgens zeggen dat het zo'n zonde is, dat ie nog zo nieuw is en dat ie em voor veel geld had kunnen verkopen. Wat heb je dan voor vader? En ik maar helpen elk vrij uur. Wat is er nou zonde aan om je dochters blij te maken? En nog wat; mijn opa had een flatscreen gekocht 5 weken voor overlijden. Mijn vader heeft em teruggebracht naar de it's om geld terug te krijgen. Je zou je arme dochters blij maken... Hij heeft er al lang 1 staan.. Sorry, kan me hier zo druk en kwaad om maken. Grom! Ik kan niet eens meer aardig zijn tegen hem, de lul! Ik ben weg dus naar die ondankbare PIEP! xxx
he ladies er is veel gebept en te veel om op te lezen vandaag was er verkleedpartij bij men zoontje op school moest een dier uitzoeken en dat zelf dan worden hij zag er zo leuk uit die kleine man als een leeuw en ja geschminkt en al hij kreeg al te veel chance hihi hoe je dat ook schrijft zit hier met zo een grote glimlach op men gezicht hihih hij ziet er zo leuk uit met zen leeuwen pak hihihi echt cool
Succes meid! Ik kwam ook aar weer s checken... ff bannercheck, want veel meekletsen kan ni, moet echt ff beneden poetsen... bleeehhhhh... vanmiddag komt een vriendin, en ik moet nog boodschappen doen... beloofd dat ik verse aspergesoep maak voor mn manneke..... Kus!
Ohja.... voor aankomend weekend heb ik een hele vriendenclub aan het zeiken, omdat ik weiger mee te drinken... vind ik nogal wiedes, maar hun allemaal niet... Mn hubbie zegt doodleuk, dan doe je toch een test van te voren? Als ie negatief uitslaat, kun je ook gemakkelijk meedrinken... nou dat vind ik dus van niet.... lekker, als mensen t allemaal niet begrijpen he...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel gewoon drink hoor na mijn eisprong. Maar goed, als jij dat niet wilt hebben mensen dat maar gewoon te accepteren. Echt super irri idd als iedereen zich ermee bemoeit en ze t allemaal beter weten.