@Suekes dat is zeker niet leuk kan je wel begrijpen heb zo wel een situatie met hem meegemaakt dus kan je best begrijpen @LadyJoey ja die vrienden heb je ook he die je soms niet begrijpen en zeker vervelend als je ze iets een keer weigeren dat ze dan doordrammen om te weten waarom jep know all about it
heej ladyjoey, ik had dat vorige week ook op een feestje, een familiefeestje nog wel, omdat ik vanaf mijn eisprong van die zeurende buikpijn had, durfde ik ook niet te drinken. i werd er ook op aangekeken zo van je weet het toch niet, dus kun je eten en drinken wat je wilt.... ik vond het ook ontzettend vervelend, weet helemaal hoe jij je voelt! gewoon je eigen ding doen! laat je niet gek maken!
Een heeeeeeeeele goedemorgen iedereen! Gisteren kwam een collega binnen, die zit naast mij, dus kon helaas niet meer mee ganzenborden.. Ben net pas op kantoor zeg, heb een uur in de file gestaan. Normaal ben ik in een kwartiertje op kantoor, nu zo'n 1 1/2 over gedaan...bleeehh. Maar goed....we zijn er weer.....was eigenlijk nieuwsgierig of er al iemand is met enige symptoompjes?
Tante zegt: Murning Lady's . Ow hier gister avond weer een hele snijdende pijn onder in ja nu wel links. En flink geklust natuurlijk nog ff. En hoop nu echt dat ie gsprongen is. Mannetje heeft ze nocht van die 'moetjes' , maar goed hij wou vanavond nog wel een keer maar dan echt een dag rust haha
@ breezer en tante: terugtrekken en omdraaien? why? @ ciske de rat: is echt kei leuk! @ elegance: we hebben je ook gemist! @ tante: wahahah.. fijn he, naievlingen? tja.. wij zijn er ms veel mee bezig maar we weten iig van de hoed en de rand enzo Enne: wel met de beentjes op de vloer blijven he! @ tinkerbel: welkom! hoe gaat het nu met je? @ justfem: had je nog tijd om te pendelen? @ dicky: wat fijn dat je temp kaartje je een beeld geeft waar je je goed bij voelt! super man! @ yootje en sweetcandie: welkom! De regels: gelieve op de achterbank te klussen, in geval van een hcg strooiacties, graag zsm de auto starten en rondrijden om alles op te vangen. Na de ei periode is iedereen welkom op het dak om te wachten. Aangezien de auto inmiddels op de antillen staat is zon gegarandeerd! Verder blijven we deze maand met de voetjes op de vloer tot er een ooievaar je mee neemt naar de 7de hemel of de roze wolk! @ heitje: uhm pitstop zwaluwhoevE? heb je die ook op de antillen? in dat geval sjeesen we er NU heen! @ suekes: fijne dag! Zal je missen! En zie net pas verhaal over je pa.. das idd erg frustrerend.. succes! @ ladyjoey: na je ei mag je toch gewoon nog drinken? alleen met mate dan? iig kan ik me voorstellen liever niet en erg frustrerend dat je vriend het niet begrijpt. Doe gewoon wat je hart je ingeeft! @ chicken: leuk he collegas.. de mijne komen dan ineens wat vragen en dan MOETEN ze zo nodig mee kijken op de pc.. snel ganzenbord weg..
@ Joyce: Lijkt zo raar dat je met je kont omhoog blijf liggen wahhaha .. Dus dan ff snel terugtrekken omdraaien kussen onder je kont, of zoals ik tegen het hoofdpijnomhoog met de bene
@ tante: de mijne wilde ook al bijna niet meer klussen.. we gaan naar bali en hij was aant rekenen en dan ben ik halverwege als het de volgende ronde raak is.. dus ja.. kan dat dan wel etc etc ik ga er gewoon vanuit dat ik na 3 maand niet meer misselijk ben, ja toch? @ mariska: we lopen gelijk! jeuj! @ ego: gister steekjes en zeurende pijn en beetje misselijk en vanmorgen weer geklust! woehoe! gaat lekker hier! had gister ook nog goed slijmie, maar ja... was ook opgewonden dus telt niet.. haha
we hebben gisteren nog geklust,, maar het lukte hem weer niet om te komen. gaan het overmorgen maar weer eens proberen.
Ga daar in ieder geval niet vanuit kan het altijd nog mee vallen . Volgens mij moet je wel die prikken halen dan (of moet dat zowiezo) ik kom niet verder dan duitsland belgia luxemburg frankrijk en spanje Dus heb geen flauw id van Prikken.
Ahw wat jammer Lijk me niet alleen voor jou maar voor hem ook heel moeilijk. Maar goed een vriendin van me moeder deed voor het zingen de kerk uit en negen maand later een klein jongentje op de wereld. Hoop dat het over morgen wel gaat lukken
@joyce81: ik heb wel tijd, wel pas vanavond? Had je al een pb-tje gestuurd? Ik zi ehte niet in mijn postvak en ik krijg er zo veel binnen dat ik niet alles onthoud @Tante Mars: die arme mannen van ons ook raken gewoon 'overwerkt' van al dat klussen @ego: hier gisteren middag een onwijze steek in mijn zij, weet niet wat ik er van moet denken (innestelling?!), volgens mij begin ik toch weer te zweverig te raken, ik heb mijn banner op de langste cyclus gelaten maar als ik naar mijn FF kijk dan zou het best kunnen dat mijn cyclus maar 26 dagen is ipv 30 dagen, en wat gebeurd er dan: ik voel wat en dan gaan mijn gedachten al weer een heel ander leven leiden En die zw-testen in de kast beginnen al weer te roepen... zit elke keer te rekenen dat het dat ik op 2 april kan gaan testen, maar nee ik ga vol houden tot 7 april! Hoop ik!
na je ei mag je wel drinken inderdaad, maar ik zit dan al op dag 30.... dag 33 wordt nod verwacht... dan vind ik het van mezelf hypocriet om te drinken... maar goed... ik doe wel alsof drink wel cola light, en ik heb zonder alcohol net zoveel lol... wanneer zij allemaal dronken zijn, hebben ze echt ni door dat ik nog nuchter ben haha
Volhouden Volhouden, die pijn die je had had ik ook echt een pijnscheut weet niet hoe ik moest zitten staan of liggen . Bah. Tante gaat denk ik ook maar rond de 7e testen Want ja dan zit ik op 14 DPO
Owww, Me mannetje is in onderhandeling met een Bekend Televisie Netwerk hij had een id voor een nieuw programma. Het werd hartelijk ontvangen en hij heb van hun de stempel copyright al ontvangen. Ze vinden het een super id. En gaan nu de kansen binnen het netwerk bespreken.
Haha, nee da's waar. Van t weekend hadden wij een surpriseparty voor mijn broertje georganiseerd. Het was mijn beurt om te rijden (mijn man en ik rijden om en om), dus dat was wel balen. Op een gegeven moment was iedereen dronken en/of stoned en ik als enige nog helemaal nuchter. Nou dan is de lol er ook snel af. Ik heb mijn man toen maar mee naar huis gesleurd
Wat nooit over het moederschap gezegd wordt Vrouwen kunnen enorm hard zijn voor elkaar, zeker wat het moederschap betreft. Jonge vrouwen ontdekken vaak dat er een wereldwijde 'samenzwering' bestaat tussen moeders, ze verzwijgen bepaalde dingen over opvoeding waarover de jonge generatie zelfs nog nooit over nadacht. Luiers De eerste jaren van het moederschap krijg je meer met uitwerpselen te maken dan een verzorger van olifanten. Het resultaat daarvan is dat de dingen die je vroeger weerzinwekkend vond, nu slechts kleine ongemakken zijn. Als je zoontje tijdens het verschonen van de luier op je plast, zul je niet moord en brand schreeuwen, zoals je vroeger zou gedaan hebben. Nee, je wandelt rustig naar de badkamer, spoelt jezelf af en trekt snel weer verse kleren aan, zonder na te denken of alles wel bij elkaar past. Je partner Ken je die koppels die enkel nog mama en papa tegen elkaar zeggen? Die nu vaker een korte nee als antwoord te geven in plaats van de diepgaande, lange conversaties die ze vroeger met elkaar voerden? Oordeel dan niet te hard over hen. Herinner jezelf er aan dat ze waarschijnlijk al van 6 uur wakker zijn en dat het al enkele jaren geleden dat ze nog hebben uitgeslapen. En dan nog als laatste en belangrijkste, ooit kan jij ook zo eindigen. Jezelf belachelijk maken Het maakt niet uit hoe cool je ooit was, eens je kinderen hebt, praat je met plezier met hoge stemmetjes, knor je als een varken of roep je door het park: "Hier komt het kietelmonster!" Dit kan soms zelfs bevrijdend werken, andere keren is het gewoon een beetje gênant. Je lichaam Na een zwangerschap is je lichaam nooit meer hetzelfde. Je rug doet vaker pijn, je krijgt bruine plekjes op je huid en je eens zo mooie vormen vervagen. Je kan de schade beperken door aan pilates of yoga te doen of op de Power Plate te trainen. Maar als je er niet zo obsessief als Madonna mee bezig bent, is de kans klein dat je ooit je oude lichaam terug krijgt. Celebs Het geheim achter het slanke figuur, de onberispelijke elegantie en de sexy partner van bekende mama's zijn hun nanny's die permanent voor de kinderen zorgen. Geloof dus nooit dat ze hun perfecte leventje helemaal alleen voor elkaar krijgen. Saai Als kinderloze vriendinnen een halfuur discussiëren of de jumpsuit nu trendy of fout is, kan dit voor een mama banaal lijken. Toch ben je tegelijkertijd stiekem jaloers. Een kinderloze vriendin komt soms van pas, ze herinnert je er aan een eigen identiteit te hebben en dat er meer is in het leven dan opvoeden alleen. Slaap Je kan nooit voorbereid zijn op de effecten van het permanente slaaptekort dat kinderen veroorzaken. Als je pech hebt, haalt je kind je twee tot drie keer per nacht uit je slaap. En als je eens een avond stevig hebt gefeest, heb je haast zekerheid dat je kinderen een uur vroeger wakker worden dan anders. Angst De grootste kwelling van het moederschap is de grote angst dat je je kroost kan verliezen. Deze angst hoort samen met een schuldgevoel, zorgen en soms zelfs paniek. Je kan er weinig aan veranderen, je kan deze gedachte enkel zo ver mogelijk in je hersenen proberen te stoppen, sommige nieuwsberichten simpelweg negeren en hopen dat het je nooit overkomt. (ep)
@anne19791980: hey da's balen voor jullie allebei... lijkt me een lastige situatie... misschien een idee om hem voorgaand eerst een ontspannende (erotische) massage te geven, dat helpt bij die van mij iig altijd erg goed als het niet wil lukken. Dat wat tante mars zei over die vriendin van haar moeder, mijn neefje is op 31 december 2008 ter wereld gekomen door het geweldige anti-conceptie middel voor het zingen de kerk uit. @ladyjoey: Bij mijn dochter heb ik gedronken tot 7 dagen na mijn NOD (was toen student dus niet zo weinig ook) omdat ze niet gepland was en door de pil heen is gekomen. Ze is een gezonde meid en doet alles qua groei en leerprestaties hoe het hoort. Maar nu ik bewust bezig ben hou ik er ook meer rekening mee, ik drink hooguit eens een glaasje wijn, maar nooit meer. Ik vind dat als je het zelf geen straf vind om niet te kunnen drinken voor je NOD je het gewoon moet laten, als het wel als straf voelt dan moet je het wel doen aar met mate, anders voel je je helemaal zo teleurgesteld als het niet raak is en je daarvoor van alles hebt gelaten terwijl het niet nodig was. En wat anderen er van vinden dat moeten zij zelf weten 't is jou lijf en kinderwens dus jou keuze.