dames, ik ben de komende week weinig hier online, ga me ff met andere dingen bezig houden. merk dat ik er zo veels te veel mee bezig ben. en das ook niet goed. veel succes met klussen en wachten.
Lekker even tijd voor jezelf nemen en je mag op elk moment langskomen in de roze audi we houden je plaatsje op het dak vrij
DAt zeg je toch als je op een paard zit? Kippetjes doen toch tok tok enzow? O TOOOOOOOOOOOOKKKKKKIEHIAHAY! ! =D>
Ben k ff blij dat ik als 1 van de eerste in de audi zat. Ik heb een plekkie weten te veroveren op de achterbank
Oh! Ik bedenk mij net... hebben we het over een roze kippetje? Door dat deze roze veertjes heeft? Of omdat zij kaal geplukt is?
Volgens mij zat LadyJoey achter te stuur Ikke mag ook bijna achter het stuur moet over twee weken weer rijden en in mei wil ik toch het het pasje wel hebben hoor . Pfff,
Wij hebben het hier duidelijk over roze kip met een flinke bos roze veren. Ik heb er nu allemaal stiekjes in gedaan, staat erg leuk. Beetje een indianenkip!
Wisselen we af wie er rijdt. Succes met het rijden. Da's zo'n vrijheid als je zelf kan rijden. Ik hou er niet van om afhankelijk te zijn van een ander...
zou wel tijd zijn heb 20 lessen gehad en ben al een jaar bezig. Altijd dingen tussen door ik in het ziekenhuis hij in het ziekenhuis ik enkel kapot hij knieblessure pfff. GElukkig heb ik nog ff tot 11 november dan is me theorie afgelopen