Oh owwww moet echt over 9 minuten weg Zo jammer kan op school niet op de site komen, of kan er wel opkomen maar als ze er achterkomen word ik geschorst
@tante mars: succes met het rijden, ik heb mijn rijbewijs nu bijna 2 jaar en ik zou niet meer zonder kunnen. Ik had 24 lessen nodig en dankzij een vervelende inval examinator 2 keer afrijden :x de examinator een week later gaf me een compliment dat ik zo netjes reed en begreep niet dat ik was gezakt
Geen id gelukkig loop ik op ze eind daaro. hahah Ga meer voor de uren naar school, anders houden ze studiefinanciering in
wow meiden ik ging ff douchen, gewoon weer vier pagina's erbij! nou ga ff lezen en niet te hard typen ondertussen hoor anders haal ik jullie nooooooooit bij
hihi ja meiden was effe weg kom terug en der zijn al weer zoveel pagina 's erbij gaat als en trein hierzo ben nu ook in de spanning de dagen naderen ook bij mij over 10 dagen dan ween we het ook weer
en chicken, ja het wordt voor mij ook wel wiebeliger, nog 8daagjes! ben zo benieuwd, maar weet niet of ik kwaalje heb, zit in de ziektewet dus voel een beetje veel maar ook weinig als ik straks weer aant werk ben kan ik minder online zijn...maar zover is het niet dus lul nog ff lekker volop mee!
oohw tante mars wat een slechte school! en je rijbewijs ga je vast snel halen! wel ff zeggen wanneer je rijd, dan blijven wij binnen
@ll: ff een vraagje testen jullie met je mannetje als jullie testen of niet? Ik denk erover om het deze maand zonder hem erbij te doen en hem dan een speciaal cadeautje te geven als het raak is.
mijn mannetje is een uitslaper en ik test met ochtendurine dus doe het zelf als hij nog in bed ligt. Vorige keer ben ik met test terug in bed gekropen en hem voorzichtig wakker gemaakt met de test voor z'n ogen