Even een ego berichtje: Gisteren belde een vriendinnetje, met het geweldige nieuws dat ze zwanger is, eerste keer raak. En ik ben echt heel blij voor haar, echt...maar ze weet dat ik ook al even bezig ben, dat we een miskraam achter de rug hebben en ze heeft er niet naar gevraagd. Een simpel: Hoe gaat het met jou? was al heel fijn geweest. Ik gun het haar en haar vriend van harte, en soms moet ik misschien wat minder met mezelf bezig zijn. Einde ego bericht...
ik kan het me heel goed voorstellen! in haar enthousiasme is ze waarschijnlijk het woordtje tact en inleving vergeten... kl*te voor je meis.. **maaikyb stuurt een knuffel over het web**
Een knuffel voor jou! Niet iedereen lijkt te begrijpen wat langer bezig zijn met zwanger worden en een MK voor inpact op je hebben, aan de ene kant fijn voor diegene die het niet uit eigen ervaring weten, maar aan de andere kant een beetje medeleven is ook niet zo heel veel gevraagd.
@ line: he bah! knuffel! @ puk: welkom! @ allemaal: ik doe een poging tot werken, maar houd jullie in de gaten dus niet zweven he!
wat een leuk welkom fem! hahaha wou ook net gaan typen dat het niet helemaal lekker gaat hier met internet...zw zal al onze berichtjes wel niet meer aan kunnen whahaha
@justfem: heb de link bij mijn favorieen opgeslagen op www.animaatjes.nl bij de minies vind je er echt verschrikkelijk veel en echt leuke!