NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Heitje,
    In het boek dat ik heb staat dat een bevruchte eicel wel tot een week in je baarmoeder kan ronddobberen voor het zich innestelt. Dus het zou wel kunnen. Een dag menstruatie is wel kort. Was er wel roodverlies?

Liefs Princi

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja er was wel wat rood, maar stelde heel weinig voor vergeleken met mijn normale menstruatie.
    Ik heb ook wel eens wat gehoord over dat ronddoberen... maar dat kan dus als ik 18feb mn ei heb gehad dat ie dan 2 weken ronddobbert voordat ie innestelt? Omdat je normaal leest dat het 5-10 dagen duurt?

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dames wil iemand mij voorlopige even van de lijst afhalen.

Ben inmiddels op cyclusdag 43 aanbeland en volgens de HA is het onmogelijk om na 6 dagen overtijd nog postief te testen. Als ik nog niet ongi ben heb ik 19 maart een inwendige echo om te kijken naar mijn eierstokken en of alles goed is van binnen.

Tot die tijd ben ik even in wachtstand.

Liefs esther

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hallo ,

Ik kom mij hier ook melden..
    Naar een MK in Jan gaan we deze ronde er weer tegen aan.
    Niet snel-hupsake-het-moet , maar we zien het wel hoe het loopt.
    Na de mk was mn cyclus 29dagen, vorige maand 27dagen dus hou nu 28dagen aan... spannend!

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ihihih haaieye Heitje en Nana laten we hopen en ja nr 7 is een geluksnummer we gaan ervoor.
    Nana voor mij lijkt het ook te lang te duren maar jah we kunnen ook niet allles zelf plannen moeten het natuur zen werk laten doen dus Heitje en Nana lekker gewoon klussen want dat doe ik ook gewoon en gewoon er van genieten hihih

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Nu ik het zo lees, heerlijk de lente komt eraan! hebben jullie ook zo genoten van het voorproefje vandaag? Ik heb heerlijk op een terrasje int zonnetje gezeten! Hopelijk brengen de zonne vitamines ons veel HCG :D :D

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Na het schrijven van mijn berichtje zag ik dat ik de helft maar gelezen had :s moet nog even wennen aan het forum merk ik. Ik zal zo ook even een poging doen om mij op het lijstje te zetten.
    En voor Esther, vervelend dat je lichaam zo van slag is zonder duidelijke reden, hopelijk hersteld het zich snel / krijg je meer duidelijkheid, sterkte

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland

Overzichtje!

berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari
    Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig
    Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig
    Maaikyb - 24 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 27 april jarig
    Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig
    Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig
    Ninoshka - 34 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig

(op alfabetische volgorde graag)

Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img:
    [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/img]

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi dames!
    Rustig he\ier geweest vanavond! Maar dat zal over een paar weekjes wel goedkomen denk ik! Stilte voor de storm!

@maaikyb: welkom en veel succes!
    @babylove: je hebt helemaal gelijk, we moeten er gewoon van genieten van het zwanger worden, het is tenslotte het aller aller eerste begin van een nieuw leven! Zit alleen nu in de rats, snap niet meer wat ik moet denken van mn menstruatie. Het was zoo weinig, maar 1 dag en nu is het weg en weet ik niet wat het was? Test was negatief...
    Hoe zat dat ook alweer bij jou? Jij had toch ook eerst bloedverlies en toen weer niet? Of haal ik het nou door de war... :oops:
    @Tanja: welkom hier! Vervelend te horen van je miskraam. Hopelijk is het snel raak, en dan goed raak! ;)
    @Esther: raar dat het volgens je HA onmogelijk is na 6 dagen niet meer posi te testen. Heb zelf al vaak genoeg gelezen hier op het forum dat sommige meiden pas heeel laat positief testen, veel later dan die 6 dagen. Dus de praktijk wijst anders uit!

Ik ga zo maar op stok...En dan in afwachting of ik nog een eitje ga leggen over 2 weken :)
    ...of dat er nu al iets heel anders aan de hand is! We houden maar hoop he! Think positive always! :rolleyes:

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka
    2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo
    5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165
    6: Miss Moneypenny
    7: Lotte1987
    8: Julied & Tessa8
    9: MoederK
    10:
    11: Suekes
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

30 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

Ik heb mezelf erbij gezet.. Helaas is voor ons ronde 11 ingegaan..

11. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    zo ik meld me aan voor april,

kindje 1 ronde 5 nod rond euhh 5 april.

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Goedemorgen
    Hoi Heitje nee je had het goed ik had ook vlak voor mij 1e zwangerschap een kleine bloeding waarvan ik dacht dat ik ongie was maar bleek een innestelingbloeding te zijn dus ja alles is mogelijk.
    ieder lichaam is natuurlijk anders maar ik vond het deze keer wel heel erg raar had ook zo een twijfeltest maar jah na 4 dagen overtijd was ik toch ongie maar dat was zo bar weinig wat ik verloor maar weet wel dat het men ongie is want ben gisteren gestopt met vloeien dus we zijn weer lekker bezig hihi we kunnen namelijk nouwelijks van elkaar afblijven :oops: hihihihi

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka
    2: Esther1983 & mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo
    5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165
    6: Miss Moneypenny & Charmedknorrie
    7: Lotte1987
    8: Julied & Tessa8
    9: MoederK
    10:
    11: Suekes
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

31 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mezelf bij de lijst toegevoegd en het is gewoon gelukt! Ben trots op mezelf.
    Hier zijn vandaag de :evil: :evil: doorgebroken. Zit nu compleet lamlendig op de bank. HEt is al erg genoeg dat je weet dat het niet gelukt is maar ik vind het dan zo gemeen dat het ook zo'n pijn moet doen. Of je lichaam je straft BAH. Nou op naar een vruchtbare maand in een geweldige auto!

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    [url=http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg]jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/url]

[color=violet][b][size=7]Overzichtje! [/size][/b][/color]

berenbotje - 30 jaar - [color=darkblue][b]2de kindje[/b] [/color]- 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari
    Heitjekarweitje - 25 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig
    Knorretje84 - 24 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig
    Lotte1987 - 22 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig
    Maaikyb - 24 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 4e ronde - Gelderland - 27 april jarig
    Mermaid - 27 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig
    Nana33 - 29 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig
    Ninoshka - 34 jaar - [color=violet][b]1e kindje[/b] [/color]- 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig

[b][color=indigo]Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img:
    [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/color][/b

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, het plaatje is niet gelukt.....Wat een oen ben ik toch ook.....

Poehhhh, het wordt hier ineens wel een stuk drukker. Was ik eerst nog bijna alleen, nu zijn we toch al met een persoon of 30.......Laat april een goede maand zijn....Het zonnetje begint te schijnen, dit moet toch geluk brengen!

Veel succes allemaal deze maand!

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant

Overzichtje!

berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari
    Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig
    Knorretje84 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @knorretje84, ik heb het plaatje even terug getoverd!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx.......

20. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden

Overzichtje!

Knorretje84 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig
    Miss Moneypenny - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Groningen - 23 februari jarig

Deel Deze Pagina