@lieselke: oh ik heb die link van jou ook ff opgeslagen altijd handig @puk: ik nog niet, kijk maar uit straks komt de NOD politie je oppakken dus niet te zweverig je mag mijn bisonkit wel even gebruiken om je zelf vast te lijmen op de audi
denk dat het nog aan de vroege kant is, we zijn ook ons best aan het doen om beide beentjes aan de grond te houden (en af en toe even weg te zweven)
Nou meiden ga er weer vandoor moet nog heel wat doen ik denk dat ik later op de avond weer online ben Nou lekker beppen voor nu ga snel weer aan de slag
succes babylove! @hier pff buikkrampen, maar gezien mijn spastischedarmen zal het dat wel zijn, daardoor kan ik helaas ook niet goed mijn cyclus aanvoelen..dus we wachten gewoon geduldig af!
Ik heb vandaag echt verschrikkelijke last van mijn ongi, Heb zelfs voor de eerste keer in jaaaaren een paracetamol moeten nemen. Gelukkig is het beter nu! Zo, ben klaar met mijn werk voor de les vanaaf, wordt een leuk lesje over reclame. Benieuwd wat de cursisten ervan denken... Heb een luisteroefening gemaakt over 'jumpen'. Reportage van youtube afgehaald en gebrand op cd. Ik kijk echt uit naar hun reacties, want heb een heel gemengd publiek qua leeftijd en cultuur! Ga nog maar een tasje koffie zetten!
Hihi jij geeft les?! dacht toen je eerst zij dat je voor de les bezig ging dat je les had.. Wat leuk zon gemengde klas, maar wel lastig lijkt me.. @wennepennie euh wat is belangrijk? nog geen ongis of testen iniedergeval..
Hallo allmaal! De zuster is weer in da house! @de symptomen; heb voor het eerst van die prikjes in mijn (.)(.). Die heb ik nog nooit gehad en een beetje ongi gevoel en krampen in mijn baarmoeder. Ook het libido is best hoog.....ach ja wat wil je anders met zo'n vent! Wat word er veel gekletst zeg! Ga zo ff bijlezen!
Ook ik heb nog helemaal geen symptomen waarvan ik zou kunnen denken "hé misschien ben ik wel zwanger". Is zoals al gezegd werd ook nog een btje vroeg denk ik. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik ben gewoon al serieus aan t nadenken over de inrichting van de babykamer. Waar ik de meubeltjes zal kopen en wat voor behang leuk is, hoe ik de kamer in zal gaan delen en of ik wel of geen garderobekast zal nemen. Pfff, erg hè! Hebben jullie dat ook, of ben ik de enige die zo doordraaft (vast niet )
Hallo dames, Ik kom me hier weer even aanmelden en wil graag weer op de lijst voor 27 april Hoop dat mijn cyclus gewoon weer normaals is deze maand Liefs esther
spannend Dicky! @Mermaid, ik zou wel willen, maar we moeten eerst nog verhuizen, dus kan nog niets conreets..
@all haha ja idd iets te zweverig! Mijn man word ook al gek van me hahaha... Voel me ook gewoon prima hoor heb alleen erg last van steken en een zwaar zeurend gevoel in onderbuik rechts en links,en dat heb ik normaal nooit,maargoed dit is ook pas mn eerste eisprong als het goed is dan (na clomid)....Morgen even bloed prikken en dan hoor ik volgende week van mn gyn of ik een eisprong heb gehad....Had za wel een vette positieve ovulatietest en ma was mn temp zeer hoog..dus denk zelf dat hij wel is geweest.... Maargoed ik zal mn landing wel even inzetten..hihih Liefs...
Huisje is weer heerlijk schoon... net vriendinnetje op de koffie gehad... zo nog maar even een restant vouwwerk en strijkwerk afmaken en naar de winkel... alleen die winkel, daar heb ik dus echt geen zin in he!
Oh gelukkig ik dacht dat ik 1 van de weinige was die daar last van had! Mijn mannetje word er af en toe gek van dan zegt ie eerst maar eens zwanger worden he Begrijpen jullie dat nou
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87@baboe 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 20: 21: Mexicang & Loontje4 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS 26: Mcellie & Yootje 27: Esther1983 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 97 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ Esther: Je staat op de lijst.
Ik doe ook soms dromen maar heb een huis teveel en dat maakt het lastig. Inbeelden van symptomen of zo nee.. ben wel weer licht misselijk, maar hoort bij mij bij laatste 2 weken.. en zin.. mijn god! mijn mannetje kan het niet meer aan .. haha nee hoor.. maarem dames.. RELAX! komt goed.. niks aan de hand! en anders dan zie je het vanzelf