even mijn goede nieuws kwijt! mijn vriendje heeft vanfaag z'n contract gekregen, dat wil zeggen, we kunnen n u op huizenjacht! Jippie! toevallig hebben we afgelopen weekend op internet een erg leuk huis in Belgie gezien. straks maar meteen de makelaar bellen voor een bezichtiging! word er helemaal blij van! ga nu weer verder met bankliggen en maar hopen dat mijn griepje snel weg is...
toch maar eventjes naar de winkel... bah, nog steeds die maagzuur... en die irritante buik... maar gelukkig zijn het allemaal nog geen kwaaltjes, daar moeten we nog even op wachten... stel, dan zou ik me NU al gek maken.... whahahaha!
Dank jullie wel! @ Yootje, Gefeliciteerd, leuk he huizenjacht wij hebben net ons nieuwe huisje! Het wordt weer een spannende maand dames! Hoop dat er weer heeeeeeel veeel ROZE komt !
oeh yootje, jullie komen msschien naar hier! Waar engens in belgië heb je het huis gezien? *ben snel effie naar de bank...*
Goedemiddag dames, Jeej wat kletsen jullie veel zeg! Heb net alles bijgelezen en enorm moeten lachen om jullie. kleine reactie: Alcohol/roken: een vriendin is 4 mnd zwanger nu en ze rookt nog ong 4 sigaretten per dag. Gyn had gezegd dat dit mocht ook ivm stress bij stoppen. Verder had ie ook gezegd dat roken tijdens zwangerschap veel minder schadelijk is dan af en toe een drankje tijdens je zwangerschap! Ik drink tijdens mijn ongi wel, daarna nog heel af en toe een glas wijn en bij posi test helemaal niks meer. Roken doe ik niet gelukkig @mermaid: je bent de enige niet hoor! babykamertjes kijken, kleuren verzinnen, namen bedenken en zelf geboortekaartjes bekijken! Hoezo obsessie *ego bericht* Hier geen steekjes meer, slijm niet meer betrouwbaar ivm vele klussen Denk dat mn ei geweest is en dat ik nu dus op het dak mag. Maar voor de zekerheid (en omdat het lekker is ) klussen we nog even door. *einde ego* Nou ik ga boodschapjes halen en misschien nog even soppen. Fijne dag allemaal!
Ik ben er gelukkig minder mee bezig deze maand. Na mijn miskraam dacht ik aan niks anders. Het is ook wel fijn dat ik de afleiding van de nieuwe auto heb. (voor degene die het hebben gemist, auto overleden en ben een nieuwe aan het zoeken) Nog 8 dagen en dan zal de 1ste NOD zijn. Hoop zo erg dat we met zijn alle lekker zwanger zijn. Nog 3 dames en we zitten op de 100 passagiers.
Ja, geboortekaartjes ben ik ook al mee bezig. Soms schaam ik me dood , mijn man verklaart me onderhand ook al voor gek.
Nou heerlijk toch. Ben je alvast goed voorbereid. Je zal nog genoeg aan je hoofd hebben als het eenmaal zover is toch!
Zat net te denken, als we gezellig met zn allen naar decembermama's gaan en we kletsen daar net zo veel als hier de komende 9 maanden dan is ZW-P overbelast
haha, ja dat denk ik dus ook. Bovendien vind ik t gewoon leuk. T enige is dat ik alles voor een meisje bedenk voor wat betreft de kamer en t geb.kaartjes enzo. Mochten we een jongentje krijgen gaat t nog lastig worden om daar wat voor t verzinnen. Ik heb overigens ook al een meisjesnaam, maar een jongensnaam....echt geen flauw idee. Daar voel ik me weleens een btje slecht over, alsof een jongentje minder gewenst is, want dat is echt niet zo. Maar ja ik ben gewoon gek op roze en dat gaat niet hè in een jongenskamer.
idd er moet straks zoveel geregeld en gedaan worden dan is het alleen maar handig als je al weet wat je wil toch? En ik kijk er ook niet raar van op als ik straks onder invloed van hormonen ineens heel iets anders wil hoor!
Ik probeer juist zo veel mogelijk met andere dingen bezig te zijn, maar als ik dan ergens een leuke naam zie, probeer ik die toch even uit met de namen van mijn kinderen... Maar ik merk dat als ik me echt laat meeslepen ik zo veel extra verdrietig ben als die rode duivels weer komen. Dus zoals al gezegd verboden om teveel te zweven, beide voeten en vooral hoofd in de roze audi en wachten (en een hoop klussen)
Ik bedenk ook alles voor een meisje. Een jongen is net zo welkom maar op de 1 of andere manier vind ik alles voor een meisje bedenken veel makkelijker. Als het een jongen mag worden krijg ik het nog moeilijk met verzinnen
Chicken in the basket! Zo collega is eindelijk weer opgepl..rd. Kan ik tenminste weer rustig alles bijlezen en lekker meekletsen. Ik zie hier wel iets te veel zweverigheid voorbij komen..denk dat ik de april NOD politie even moet gaan inlichten [-X
klein plaatsje bij Maasmechelen... oud huisje, moet nog veel aan gebeuren, heeft in ieder geval geen badkamer, dus als het iets is, zal die er als eerste komen. heb er wel zin in, om nu serieus een huis te gaan zoeken. we wonen nu gehuurd. maar een huisje kopen vind ik toch wel prettiger.
Hey! Ben nu op mijn broertje aant passen en die ligt nu lekker te slapen met duimpje in de mond! Ik rook ook en kan er maar niet afblijven. Zat voorheen op 24 en nu op 10-12 per dag, dus al zeker de helft minder. Maar nu hoor ik dus van mijn schoonouders dat wanneer je met zwangerschap stopt dat je gaat ontgiften en dat allemaal bij het vruchtje terechtkomt (vergelijk het met afvallen tijdens zwangerschap, de gifstoffen in je buik komen bij je baby terecht). Nu geloof ik zelf dat het vruchtje vanaf <x aantal> weken in je bloedbaan zit en dat het ontgiften van roken 7 dagen tot 14 dagen duurt lichamelijk. Dus ik vindt het heel moeilijk, maar ik heb er zo'n moeite mee.. moet echt een positest hebben voor ik het kan ben ik bang... xxx
@ yootje: wil je geen huis in Venlo? @ kaartjes enzo: nee nog niet mee bezig, namen soms, als ik wat tegen kom.. hihi