NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Jeuh! Maar ik weet de nod van Puk nog niet!

PUK! PUK! Waar ben je?

Hahaha! Ik heb jou ook gemist hoor trouwens! Ben blij dat ik weer even een uurtje heb :) xxx

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Oh en mijn symptomen; ik heb een gek gevoel links en steekjes, maar dat zijn geen echte symptomen; gewoon ei dat op weg is naar bm zoals elke maand. Broekknoop staat open, hahaha!Hoop dat het bevrucht is! Ik ga mijn banner straks ook even aanpassen!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

pfff wat is t hier rustig...al 9 minuten geen nieuw berichtje geplaatst

Edit: wat zeg ik....10 minuten

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook steken en misselijk, zoals elke maand, maar minder sterk... soms soort van brok in keel gevoel.. ach ja..

jeuj! Suekes heeft me ook gemist :)

5. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Het is inderdaad rustig. Niemand iets leuks te vertellen?

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ermee bezig zijn: ok ok ik beken ik denk er veel over hahaha vooral over een jongetje zou ik zo leuk vinden.... ik heb tenslotte al een meisje (waarvan ik trouwens tot in week 38 heb gedacht dat ze een jongetje zou zijn en pas op de dag dat ik uitgerekend was dacht dat een meisjesnaam ook wel handig zou zijn), de bevallingsverhalen lezen nee dat hoef ik niet te doen ik weet nog precies hoe het ging.

Over klachten ik blijf last houden van die soort ongi-krampjes en pijnlijke boobs en missleijkheid, maar ja dat had ik de vorige ronde ook (hmmm toen had ik wel even een positieve test :-k)...en nu is het nog veel te vroeg om wat te voelen... ff controleren of de kit wel goed bevestigd is! Ik ga geloof ik weer zweven.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    HIERRRR jij!

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    En ik moet iets bekennen heb net toch maar vast die 2 shirts voor mijn mannetje en dochter besteld (voor als het raak mocht zijn) ik kon het gewoon niet laten :oops: nou maar hopen dat ik dit jaar nog zwanger wordt en dat mijn dochter niet te hard groeit aankomende maanden. :D

9. Annaelle

Annaelle Lid

23 mrt 2009
    18
    0
    0
    Niet echt iets leuks te vertellen, maar ik mag ongeveer dezelfde periode van jullie testen, dus wil ik jullie wel vergezellen :whistle:
    Het is mijn 3e ronde.
    Ik heb ook nog een vraagje, als je die steken voelt in je zij, wil dat zeggen dat je ei op komst is, maar kan het dan zijn dat het pas een week later springt?
    Ik begrijp er niets meer van, ik dacht vorige week een springend ei te hebben gehad, dus wij goed geklust, maar nu vandaag (een week later) heb ik slijmverlies en pijnlijke borsten..., pffff, wat zou dat zijn?

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hij moet eerst groeien en dan springen.. dus kan toen groei au en nu spring au.. Zou van slijm uitgaan iig..

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @annaelle: welkom op het gezelligste forum van zw-pagina! Ik zou voor de zekerheid nog ff doorklussen. Wanneer ga je testen in april?

12. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @all jeetje ik kan het niet alemaal meer bijhouden hier hoor whaha...kan iemand mij ook op de lijst zetten? 5 april is mijn dag dat ik kan testen....
    Ik heb het geprobeerd om erbij te zetten,maar snap het niet helemaal....Thanx!

Liefs..

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Chicken.. uhm.. dat bericht staat paar paginas terug.. hahaha.. had het op hln.be al gevonden! hahaha ;)
    MAAR goed om te weten toch?

14. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Oh ok, goed om te weten.

15. Annaelle

Annaelle Lid

23 mrt 2009
    18
    0
    0
    Normaalgzien de 4e april. Ik heb nu wel al ongeveer 2 dagen slijmverlies , is het dan nog niet te laat?
    Oke missch vanavond klusser de klus, maar met die verkoudheid niet veel zin :rolleyes:

16. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Beetje emo vandaag

Waarom?

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik doe mijn naam weer eer aan begrijp ik.... :oops: :oops: , sorry, had het niet gezien...

Inderdaad goed om te weten...kreeg het wel doorgemaild van m'n vriendje....misschien een hint? hahaha

18. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @wennepennie: hey grappig wij gaan gelijk op!

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Breezer, hoe komt het?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Vooral doorgaan! zolang slijm er is grote kans dus! en daarna volgens mij ook nog! :)

Chicken: haha.. zou het? ach, hij is er dus ook mee bezig, goed om te weten toch?

BreezeR: ben je emo? bijna aan ei? bijna ongi? dipje? vertel!

Deel Deze Pagina