jeetje, wat kunnen jullie beppen zeg! Maar goed Hier zijn de boodschapjes binnen, eten is ook al voorbereid... voor diegene die niet weten wat te koken.... Wij eten vandaag: - Zelfgemaakte aspergesoep (met bleekselderij en prei) - Schouderkarbonaatje voor de man, zalmpje voor de vrouw - Puree met bieslook - Snijboontjes/wortelmix - vla toe! Dusse............ kook ze Kus
haha, is al vaker volgens mij hier een gesprek van de dag geweest... ik dacht, ik ben het vandaag lekker voor! Misschien een tip voor jullie allemaal: Per 1 april ga ik 32 uur op kantoortijden werken, waardoor mijn hubbie moet gaan koken... Omdat hij het ook moeilijk vindt elke dag iets te bedenken, heb ik de menulijst in het leven geroepen. Op de kalender staat per dag (en dat kun je bijvoorbeeld een week doorplannen) wat we eten... Makkelijk voor het boodschappenlijstje, je eet veel afwisselender (want je ziet wat je gaat eten, en of je veel hetzelfde eet), de vette hap krijgt veel minder ruimte EN je hoeft niet elke dag je hoofd te breken over het avond eten.... Dusse, massaal aan het weekmenu! Kus
Wij gaan vanavond pannekoeken eten. Ik heb eigenlijk meer zin in pizza, maar mannetje wil persé pannekoeken. Nou ja, eten we morgen pizza, haha.
Het wordt hier weer stil....ga jullie ook een fijne avond wensen! Chicken gaat kippevleugeltjes eten... ale:
Hoi! Wij even bami vandaag. We proberen zo gevarieerd mogelijk te eten qua vis en vlees en pasta en friet enzo. Wat een goed idee dat weekmenu! @breezer: dikke knuffel! Wat denken jullie van mijn kaartje? Ik weet het niet. Heb nog nooit een cyclus zo bewust getempt dit is de 1e keer, vandaar.
wij eten pasta.. vriendje was gehakt aant ontdooien wij doen niet aan weekmenu, vriendje heeft meestal wel idee en kookt het meest
Ik ga ook afsluiten en zo eens richting huis... zal vanav nog ff pendelen en misschien kom ik hier nog ff beppen Ciao!
zo ik zit nu in de bus. handig zon tytn! ga direct bij friends eten, dus nog verrassing. maar eerst gaan we lekker sporten! pa kwam binnen en die hoeft niet te weten hoe verslaafd ik ben aan dit hier, haha, dus geen kans gezien puk op de lijst te zetten! ik zie straks wel of t al gedaan is, want dat wordt te moeilijk op mn mobiel! dikke kus en smakelijk en tot vanaaf! xxx
db is of ik geklust hebt en wanneer, dus als er bd staat onder een bepaalde dag, heb ik geklust, en pm betekent na 12 uur smiddags in pm o'clock zeg maar net als am. snappie
Hoi meiden! zie dat we het hebben over eten. Lees allemaal lekkere dingen over pannekoeken en pizza, Mmmmmmmm. Nou ik eet vanavond alleen. Mannetje is pas laat thuis, dus zal wel een magetronmaaltijd ofzo worden. (Of ik ga stiekum lekker naar de snackbar ) Verder: denk heel voorzichtig dat ik heel misschien gister alsnog mn eitje had . Zal morgenochtend weer tempen en zie het dan wel...dan pas ik me ook lwe even aan op de lijst. voor iedereen die nu naar huis gaat om te eten: Alvast eet smakelijk!
Goedemiddag meiden. Ik kom me hier ook even melden. De duivels zijn weer verdwenen, en de volgende ronde begonnen. Sorry maar 192 pagina's lezen is me teveel van het goede. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik in de weekenden door ons klushuis (echt klussen en tuurlijk ook sexytime) ook teveel mis van jullie gezellige gebep. Mijn Nod is de 16e april als het goed is al is mijn ervaring dat ik niet mee hoef te doen aan de testmarathon.
@lieseleentje: lekker dat je weer klaar bent met die stomme . Nu snel een eitje en dan op de wachtbank . Succes deze ronde!
Lieseleentje, puk en esther staan er op en een spatie bij ikke lieseleentje: maar deze lijst is geen test marathon lijst maar meer een lijst zodat de NOD april politie weet wanneer ze moeten opletten en op wie Dicky: uitleg is duidelijk! Nana: jeuj! NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87@baboe 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 20: 21: Mexicang & Loontje4 22: wgev 23: Einneh 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS 26: Mcellie & Yootje 27: Esther1983 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 100 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Wow, ondanks al het succes van maart alweer bijna 100 meiden in de Audi . Dat verklaart waarom ik hier helemaal tegen aan raampje aangedrukt zit
gelukkig zit je nog tegen het raampje, ik geloof dat ik in de kofferbak zit, nou ja, ik weet het ook niet..ik zie niks XD