NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Line77: je staat erbij op de lijst hoor ;)

@Einneh: Ja :) die van jou is ook mooi. We verschillen een jaar zo te zien.

@Knorretje: gaat mij net zo hoor. Ik wil proberen niet te vaak op het forum te kijken. maar kan het vaak niet laten. Nou heb ik op het moment ook veel afleiding maar als ik e dan ook even niet achter ben geweest heb ik het idee dat ik veel mis. Moet soms 30 pagina's bijlezen. Gekkenwerk ;)

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hmmmzzz klinkt bekend....

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, tja.......

Genoeg lijm, zal ook ff wat naar jouw gooien.....Vangen dus!

En over die seconde......zo lang heb je de tijd om in de juiste positie te gaan staan. Na die seconde doet het zijn werk en sta je tot je NOD met beiden benen op de grond......Dus ja......Je mag natuurlijk wel gewoon lopen enzo, maar het zorgt ervoor dat je niet ga zweven! Mega-handig natuurlijk en absolute garantie tot NOD.....

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Dank je wel, Mariska!

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik sta in 2 gemeentes ingeschreven dus op de poollijst sinds jan08 daarvoor heb ik een jaartje Buitenschoolse opvang gedaan. Had het wel even gehad met invallen.
    Maar ben dus binnen die 2 gemeentes heel veel aan het invallen met nu dus 2 dagen bij indere gemeente maar ja ook tijdelijk tot de zomervak. dan is het weer afwachten.
    Jij hebt dus inmiddels alwel rechten opgebouwd, ze moeten jou aan het werk houden zeg maar.
    Ikke nog niet dat begint nu te lopen zeg maar.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ohhhh en het handige is:

De EXTRA sterke secondelijm was in de aanbieding....Heb natuurlijk ff een pallet vol gekocht voor alle meiden hier in de roze audi! Heb je hem niet nodig voor het blijven plakken op de grond dan wel voor het vast blijven zitten op het dak van de auto....Vergeet niet dat we hier flink doorscheuren naar April.......Het "roze" land, vol met roze koeken, roze ranja, roze vlaggetjes, roze kleding, alles roze!

Dus wie nog lijm nodig heeft, je weet me te vinden!

Haha!

7. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hahahahaha

meid, wat denk jij van mijn kaartje?

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ze zijn me idd van alles verplicht. Dat is wel lekker hoor.....Gelukkig kan ik gewoon blijven op de school waar ik nu werk, en dus hopelijk snel mijn eigen groep. Ze hadden dit jaar de luxe om iemand in de dienst te nemen die adv kon gaan vervangen. Vind het wel fijn. Ken nu alle klassen, alle kinderen (in ieder geval van gezicht, 500 namen gaat me te ver) en je leert de collega's goed kennen.........Heb al wel verteld van kinderwens. Directeur was daar heel relaxed onder.....Dit kwam toevallig ter sprake ivm formatie volgend jaar.......

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    heb jullie ook voor mij wat seconde lijm begin ook te merken dat ik aan het zweven ben

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    zit nou smaken verschillend te kijken ben echt gek op kookprogramma's

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, heb er niet zoveel verstand van. Je hebt duidelijk een piek gehad.....Maar is ie niet een beetje laat? En nu weer omhoog......Tja, wat zullen we ervan zeggen. Ik hoop voor je dat het raak is.....Wat denk je zelf?

Heb je eerder zo'n temperatuurkaartje bijgehouden? Hoe zag dat eruit?

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    *Mariska pakt de tube lijm, smeert het als een gek onder de voeten van Babylove.......................Voetjes aan de vloer meid*

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier vangen........2 druppeltjes aanbregen, en succes gegarandeerd tot NOD.....Succes!

14. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Dickey ik temp wel af en toe maar hou dat niet bij dus zou niet veel van af weten misschien iemand die wel vaak temp en weet waar die op moet letten

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Effe journaal kijken, zo terug!

Succes met lijm smeren! Haha!

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    pfff, duurt nog zo lang tot 5 april! ! ! ! !

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Bij mij weten ze het niet van de kinderwens. Heb zoiets van dat komt dat wel als het raak is.
    Wil dan 3 dagen gaan werken.
    Maar zit wel even met oppas omdat mijn ouders beide werken en mijn schoonouders te ver weg wonen. Moeten dus opzoek naar een zeer flexibele gastouder.
    Want bij een kdv kun je je kind ook niet brengen na het tel. dat je moet werken.
    Daar zie ik wel tegen op maar wie weet heb ik tegen die tijd al iets vast.
    Hoop eigenlijk dat deze juf na de zomer nog neit terug komt en dat ik kan blijven voor nog een tijd. Tot mijn verlof ofzo dat zou wel super zijn.

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Gaat mij net zo Ladyjoey.............Hopelijk wordt ons geduld roze beloond ;)

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    PFF ik probeer te wachten tot 25 april ofzo omdat ik mijn cyclus nog niet weet.
    Dus moet nog langer wachten. Probeer niet zoveel aan data te denken hoop dat ik me gewoon zwanger ga voelen en dan pas ga testen.

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Op naar pagina 200........................

Deel Deze Pagina