Jullie zullen wel denken wat doet zij hier al... M'n NOD van maart moet nog komen (10e), maar ik heb het idee dat de ieder moment kunnen doorzetten. Dus vandaar dat ik hier al zit Volgende ronde nieuwe kansen!
Overzichtje! berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Flevoland - 27 januari jarig Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig Knorretje84 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig Maaikyb - 24 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 27 april jarig Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig Miss Moneypenny - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Groningen - 23 februari jarig Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig Ninoshka - 34 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig (op alfabetische volgorde graag) Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img: [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/img]
Zo mezelf hier ook maar even bijgevoegd. Heb besloten dat 7 ons geluksgetal gaat worden. hahahha vorige keer zei ik dat ook al van 6 maar ja een mens moet toch wat! Verveel me een beetje mannetje is voetbal aan t kijken en ik heb nergens zin in....
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 6: Miss Moneypenny & Charmedknorrie 7: Lotte1987 8: Julied & Tessa8 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 31 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen![/color
Ik heb Esther nog even van de lijst gehaald, daar vroeg ze om. @Esther: Ik hoop dat je er snel weer op mag! (of nog beter, dat je huisarts het fout heeft en je nog wel een posi test krijgt..). *Knuffel* @Tessa: pffff, ronde 11 voor jou alweer . Ik hoop dat het deze maand raak voor je is! (en natuurlijk ook voor alle anderen) @Anne: Jammer van die vervelende , maar welkom hier en veel succes! (ik zal je er zo even op de lijst hierboven zetten).
Zo mezelf maar alvast in Paasstemming gebracht met een lief klein konijntje in mijn banner! Ik hoop dat de paashaas mij een bevrucht eitje mag brengen dit jaar hihihihihi....maar dan wel ietsjes eerder dan Pasen
@charmedknorrie: Hopelijk is het paaskonijn vroeg dit jaar en neemt het een heel vruchtbaar eitje mee . (En hopelijk doet mijn paasslak hetzelfde )
Tuurlijk je hebt een hele bijzondere paasslak namelijk die brengt alleen maar hele speciale vruchtbare eitjes rond.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied & Tessa8 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 31 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Mezelf even verplaatst had me vergist moest 4 april zijn ipv 6 april!
Hier heb je alvast een voorPROEFJE hihi: Ongimeiden van maart: welkom hier! Had al gereageerd op jullie in het maart-topic
@ heitje: Precies die bedoel ik hahahah....laten we ze maar vast op gaan sparen zodat we er voor iedereen van april eentje hebben.
Hey Ladyjoey!Sorry, beetje late reactie, geen tijd gehad dit weekend! Nou, is altijd zo geweest, zulke meiden moet je ook hebben he... Ik heb van mijn 18 tot 24 een spiraal gehad, zonder hormonen. Toen werd ik gemiddeld 9 keer per jaar ongi. Dus het klopt precies. Ik ben al bijna 2 jaar cyclussen aant registreren met die rede, zonder dat ik op dat moment kinderen wilde dus is ook niet van de zenuwen dat ik het zelf uitstel. Alleen vorig jaar die van 49 dagen was ik er zeker van (naief als ik was) dat ik zwanger was en heb ik mijn ongi onbewust uitgesteld. Is wel heel vervelend hoor, maar 9 kansen in een jaar.. Maar ik ga deze week wel even terug, ik wil weten waar het aan ligt. Kuzzz
Ik heb zojuist iets ontdekt.....in april heb ik twee kansen om zwanger te worden! Omdat ik een cyclus heb van 26 /27 dagen.....joepie! Dat moet toch haast wel geluk brengen!
Overzichtje! berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Flevoland - 27 januari jarig Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig Knorretje84 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig Maaikyb - 24 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 27 april jarig Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig Miss Moneypenny - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Groningen - 23 februari jarig Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig Ninoshka - 34 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig Suekes - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - Noord Brabant - 24 februari jarig (op alfabetische volgorde graag) Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img: [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/img]
Hey! Hier was ik ook weer even, uitgeslapen en al. Ik ga ook op zoek naar die roze paaseieren! Idd hopen dat er veel van rondgedeeld mag worden deze keer! Luxe hoor berendbotje! hopelijk heb je maar 1 kans nodig Ik bedacht me net dat mijn eisprong ong in het weekend valt, helaas moeten we dan wel allebei werken, maar gelukkig geen nachtdiensten. Genietze nog even van het weekend! (dat de voetbal ook maar gauw af mag zijn )