hmmm, na 27 rondes duurt elke dag telang, hahaha! (en dit berichtje helpt misschien ook wel.... 200?) Of nu pas 200?
log je opnieuw in meteen al op 200! ga zo door! ***EGO**** certificaat 1 is binnen nog 2 te gaan! IK BEN ZO BLIJ! sorry ***EINDE EGO****
kan iemand mij nog in het overzichtslijstje zetten ik denk dat mijn bericht er tussen door is geglipt?
Opende net de post, doe een HBO opleiding (aangeboden door mijn werk) moet 3 certificaten halen het nu de moeilijkste module, medische terminologie, gehaald! (met een 7!)
Zo super gefeliciteerd dus. Het dames is ga jullie verlaten. Tot morgen middag/avond Ga lekker tv kijken. en de boel ff opruimen.
Hey dames, Ik zie dat er vandaag al weer heel veel gekletst is. Ik ga het vandaag niet allemaal weer nalezen! Veel te veel. Morgen misschien weer. Bijna pagina 200! Wat gaat het hard he! Als het maar gezellig is.
Idd......Oppas is ook lastig....Heb er ook last van, iedereen woont in het oosten van het land. Ben naar het westen verhuisd 2 jaar geleden na het behalen van de pabo. Dit ivm meer kans op werk en mijn vriend kon hier een baan krijgen.....Dus.....Maar ja, eerst maar zwanger worden, dan zien we wel weer verder!
@ oppas hebben wij geen last van gelukkig, we werken samen in onze eigen toko. Wil ik straks thuis blijven dan gaan manlief, en zo ook anders om, en hebben we dan wel een keer oppas nodig ach dan hebben we 2 opa's en oma's binnen handbereik.