De mijne doet alleen het aanrecht het af en toe stofzuigen..... de rest doe ik zelf... als ik eenmaal begonnen ben dan gaat het wel!
De mijne doet weinig, doe het ook liever zelf dan weet ik dat het goed gebeurt. Mijn vriend pakt altijd wel de vaatwasser uit. Dat is zijn taak. Ik heb er ook geen hekel aan hoor.
en waar staat het andere lijstje? Ik sta er ook nog niet op denk ik? 36 jaar 1 ste kindje ronde 1 na mk drenthe 1 januari
mijn mannetje is zo een control freak ik maak heel vaak schoon hij weet hoe ik het doe als een ander mij een keer weer helpen heeft hij dat liever niet hij vindt dat het dan niet goed gebeurt als hij vaak van werk kom gaat ie effe stofzuigen kijken wat er nog gebeuren moet ik heb bijna dagelijks niks te doen omdat alles dan gedaan is wasmachine is wel continue aan een men droger maar voor de rest hoef ik 1 keer in de week wat te doen wel wordt er iedere dag gestofzuigd
Overzichtje! 1984 - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Zuid-Holland - 24 augustus jarig anniepannie - 30 jaar - 1e kindje - 11e ronde - Zuid-Holland - 6 maart jarig Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari Chantal78 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Flevoland - 27 januari jarig Dicky - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde - Zuid-Holland - 7-8-1982 Doortje79 - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde na miskraam - Utrecht - 28 februari jarig Einneh - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde (voor het gemak) - Fryslân - 24 juni Julied- 21 jaar - 1e kindje - 14e ronde (denk ik) - België - 11 augustus jarig Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig Joyce81 - 27 jaar - mei jarig - 1e kindje - Limburg/NBrabant - 3de ronde Knorretje84 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig LadyJoey - 26 jaar - 1e kindje - 27e ronde (2 miskramen, 1 bbz) - Limburg - 7 januari jarig Lieselke - 24 jaar - 1ste kindje - 9de ronde - 27 maart jarig Line77 - 31 jaar - 3e kindje - Utrecht - 4-5-1977 - 5e ronde - MK nov 2008 Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig Maaikyb - 24 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 27 april jarig Mariska165 - 26 jaar - 1e kindje - ronde (veel) - Groningen - 24-Juni jarig Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig Miss Moneypenny - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Groningen - 23 februari jarig Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig Ninoshka - 34 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig Ricmar94 - 36 jaar - 1 ste kindje - ronde 1 na mk - drenthe - 1 januari Suekes - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - Noord Brabant - 24 februari jarig Susan27- 27 jaar- 1 kindje- 2e ronde- Overijssel Tante Mars - 21 jaar - 1e kindje- 36e ronde- Friesland - 9/8/1987 jarig (op alfabetische volgorde graag) Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img: [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/img] [/color][/b][/quote][/quote]
Pfff, die vent van mij doet werkelijk niks! Maar dat hebben we ook zo afgesproken. Ik werk 4 dagen, hij 5. Op die 5e dag maak ik schoon. Maar dat betekent nog niet dat hij er zo'n rotzooi van moet maken. Werkelijk overal ligt kleding, gereedschap en spullen van zijn werk. Hij kan het maar niet opruimen......Vergeet ie, zegt ie..... Heel vervelend.....
rotzooi maken klinkt herkenbaar....... alleen dan met hobby-spulen (fototoestellen, lenzen, pc's.......) om gek van te worden
ben echt van de lijst gevallen mariska wil je me er nog eens opzetten? Elegance - 32 jaar - 1e kindje - 2de ronde na MK - ... - een kreeftje
hoi hoi hoi! Ik kom ff piepen uit het maarthuisje! @ mars... hoe gaat ie meid!? *zoef weer weg want ik ben niet van plan in april te komen hoor * niet niet niet!
Hihih ja Tante Mars je bent ook de hele tijd aan het soppen en schoonmaken heb je ook welis rust ik zou gek worden hou niet zo van soppen maar kan ook niet hebben als men huisje niet op orde is het moet wel schoon zijn daarom kent iedereen bij ons de regels die ik bij mij thuis hanteer
ow dit is echt erg.... heb momenteel last van zwangerschapspagina verslaving en moet huiswerk maken.... wie helpt me....?!
Goed en met jou ? Ik kan de hele dag wel bezig zijn manneke is nu nog wakker, als hij op bed ga ga ik wel stofzuigen e.d. Ik heb vrij weinig rust maar goed ik kan 10 dingen tegelijk haha En ben ook niet echt een stilzitter. Klopt als een bus