NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Niet getest is mis getest hahaha Ah eentje kan niet kwaad. Tante Smet is niet zomaar nieuwschierig hoor
jajajaa nieuwsgierige muts.. nee meid, ik hou me echt rustig, heb ook nog geen nood om te testen... wacht liever af sorry ! maar hou je iig op de hoogte
pff ik ben net bij met terug lezen , we gaan echt lekker weet niet meer wie wat dus sorry meiden even geen verlate reacties.. verslaafd? hoezo, ik maar zeggen dat ik niet mee bezig ben en mijn mannetje maar vertellen hoeveel ik hier zit...en dan is ie overdag nog niet eens thuis.. Wie heeft de lijm?!ging zo goed met beentjes aan de grond, maar kreeg vanavond ineens klachten bléé....
nee hoor ik ben er nog maar ik moet steeds huiswerk maken en dat blijft moeilijk met een verslaving....
oohjee dat is inderdaad lastig! misschien helpt het om te denken dat als het huiswerk af is je je daar niet druk meer om hoeft te maken en dat je kan doen watje wilt succes met je hw
ja dat is ook wel zo! maar ik stop geloof ik maar gewoon met huiswerk maken morgen is er nog wel een avond!
bleeehhhh, lijk hier wel de eerste hulpdienst, iedereen smst naar "lieve joey".... We lagen al op bed, maar nu dankzij een vreemde plotselinge stroom aan smsjes weer KLAAR wakker.... haha... ach, ik vind het niet erg om iets voor de medemens te betekenen... Nu een vriendin die ruzie heeft met een andere vriendin en om raad vraagt... dus **ZOEF*** "lieve Joey" klimt weer in de sms!
lieve Joey! fijn dat je vriendinnen helpt! wel jmmr dat het je nachtrust kost.. hopelijk kun je haar een beetje helpen.