Nee, maa ze kunnen in de Hoofdpjoeter kijken wat we uitvoeren. En je mag niet op sites buitenaf kijken, Als je ze niet nodig heb voor school. Meestal zijn de sites geblokt maar vandaagdus nie
Hey dames, hoe is het hier? Kom even gluren naar jullie banners en hcg strooien voor deze ronde! Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg.
Heb een nieuwe banner maar omdat ik dankzij clomid me eitje al heb gehad staat ie gewoon op 28. Met clomid kan je uitgaan van een cyclus van 35 dagen. Dus me banenr klopt niet helemaal ..
haha zat net te kijken op de site van je vorige, vond dat zonnetje wel helemaal lente! maar deze is ook cool
ow nee das niet handig nee, was ik er ook al een van tegen gekomen, hier van de site is juist zo lekker handig dat ie ale "processen" aan geeft.
Met mij goed hoor, maar wel erg onzeker. Kwaaltjes het ene moment aanwezig en het andere moment weer verdwenen. Dat maakt een mens onzeker.
oohjee en ik d8 nog wel als je eenmaal een positest hebt dat de onzekerheid dan voorbij is... is de onervarenheid denk ik...
Ik hoop het zo! Laat ik eerst maar de 6,2 weken passeren. Dat is het eerste enge punt en dan nog tot de 12 weken en dan daarna nog.
Ik ga nog even in maart gluren of Naliey nog antwoord geeft en daarna ga ik ook lekker mijn bedje in. Het is al weer te laat en wekkertje gaat wel erg vroeg. Moet wel zeggen dat ik sneller wakker ben en lichter slaap. Trusten tante! x
Ah niemand meer? Haha, heb ff bijgelezen en ga nu nog even de auto dichterbij parkeren! Zit te twijfelen om mezelf even aan te passen, maar durf nog niet zo goed, toch maar even afwachten nog morgen met ovutestje..? Of toch aanpassen? Aaaargh! En waar is de NOD-politie? Hellup! Hahahha! Ok: Steekjes in borst en buik kan ook gewoon te maken hebben met het eitje dat naar de bm verplaatst of met innestelingspoging, dus blijf met de voetjes aan de vloer met de lijm van knorretje, ik heb die dingen ook allemaal maar maak me niet meer gek en wacht gewoon tot 5 of 11 april afhankelijk van ei.. Als het lukt! Jawel dat lukt! Hihi, rare miep ben ik.. Einneh: Gefeliciteerd meid! Goed van je! Niki: Welkom! xxx
Zo hij staat weer voor de deur voor morgen, kunnen we meteen weer verder! Ik heb mezelf toch maar op 5 april gezet (dan is het zo gezellig druk!) en pas morgen mijn banner aan. Ik test gewoon pas op de 11de waarschijnlijk en als ik dat niet volhoud (duurt nl nog 17 dagen!) mag ik best op 5 april testen van mezelf! Zo goed NOD politie? Slaap lekker allemaal en tot spreeks morgen! xxx Sue