NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 20: 21: Mexicang & Loontje4 22: wgev 23: Einneh 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje 26: Mcellie & Yootje & Luukske 27: Esther1983 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 105 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Thanks Justfem! Spannend! Helpt me ook meteen om me een beetje los te maken van deze ronde! (pendel van justfem gekregen!) Ok, ik heb eerste emo-bui na ei! Als het deze maand niet lukt dan moet ik naar mei en moet ik jullie allemaal missen, boehoehoe! Ik blijf gewoon hier hoor! xxx
Klinkt best een beetje hoopvol 8) ! Maar goed, voetjes nog even op de vloer. Over die keelpijn, bij een succesvolle innesteling wordt je weerstand verlaagd (anders valt je eigen lichaam het eitje aan, zeg maar) en door die lage weerstand heb je eerder keelpijn. Had ik ook paar maanden gelee en toen was het ook (eventjes..) raak. Ga hard voor je duimen!
Dat beloofd wat! Dit moet wel een superroze lijst worden! EDIT: He, niet zo zorgen maken, he. Nergens voor nodig! We blijven allemaal opgepropt in deze audi tot december
Hé Nana, ik had het inderdaad pas ook gelezen dat je weerstand wordt verlaagd. Met m'n vorige zwangerschap had ik ook echt twee weken pijn m'n keel. Ik begreep er niks van, kwam er niet vanaf en dacht bijna dat ik iets ergs had... . Toevallig dat jij dat ook had! pfffff.....krijg nu helemaal de kriebels....kan iemand mij even van die wolk af halen? Hoe is het verder met jullie allemaal?
*Klimt met bibberende knietjes de hoge ladder op en trekt chicken bij haar nekvel van de wolk* Ja, het kan een heel goed teken zijn! Maar goed, ga voorlopig gewoon maar even uit van een verkoudheid ofzo - dat heerst helaas ook. Pfffff, t is altijd zooooo spannund dat vroege symptoompjes spotten, maar ook zo vermoeiend om jezelf steeds blij te maken en dan weer te gaan twijfelen. Ik ga deze ronde echt mn best doen om er zo min morgelijk aan te denken. Denk dat het ook wel iets makkelijker wordt nu, want ik heb alle mogelijke symptoompjes al eens gehad, zonder een (blijvend) resultaat. Het duurde even, maar ik merk toch dat ik nuchterder wordt. (en nu maar hopen dat ik dat over 10 dagen nog kan zeggen )
@ nana: Thanx voor de felicitatie. En geeft niet hoor dat je t niet wist. Het is onmogelijk om hier alles bij te houden @ Chicken: sorry, ik kan je niet van de roze wolk afhalen. Ik heb sinds gister ook steekjes in mijn onderbuik en rommelen in mijn buik. En ook een zere keel en constant rillerig en ik ben echt nooit ziek. Ik zit me alweer van alles in mijn hoofd te halen en dat terwijl ik me elke maand voorhoud om deze maand echt mezelf niet gek te maken . Dus....waar blijft die NOD-politie!
Pffff, ben ik net naar beneden geklommen.. *Nana zet haar NOD politie pet weer op en klimt weer naar boven om Mermaid bij haar nekvel te grijpen* Stiekum toch wel spannend die steekjes. Hoor vaak dat steekjes een heel goed teken zijn. Maar zo vroeg kan er nog van alles gebeuren, dus waag het niet om me weer die ladder op te laten klimmen
Thanx! Ik weet dondersgoed dat t niets hoeft te betekenen. Ik heb tot nu toe elke x steekjes gehad en dan ook wat bruinverlies, maar elke x gewoon ongi geworden. Dus ik zit mezelf waarschijnlijk weer voor niets gek te maken
Ja, het is ook zooooo moelijk om dat niet te doen als het zo graag wilt . Maar goed een beetje hoop kan natuurlijk ook geen kwaad, dus wie weet.. Het kan heel goed dat die steekjes eerder ook gewoon steeds geode tekenen waren, maar dat het uiteindelijk toch mis ging bij de innesteling. Ik heb zelf het gevoel dat dat bij mij iig het geval is, omdat ik ook best vaak een paar duppels helder rood bloed midden in mn cyclus heb gehad.
@steekjes en rommeltjes in de buik: ik wil ook niet zweverig zijn maar die heb ik ook en vandaag in FF na gisteren een dipje in mijn temp nu een 2de temp verhoging, ik wordt zowaar een beetje zenuwachtig, volgens FF kan ik mijn ongi verwachten op 2 april maar ik wil met mijn 2 benen stevig op de grond blijven tot 7 april. *Zegt tegen zichzelf: Vorige maand werd ik na 4 dagen overtijd en een licht pos zw-test ook weer ongi dus het zegt niets al die kwaaltje*Ploft weer neer op de grond! De NOD-politie mag wel gaan uitbreiden met personeel met al die zweverige typjes Zo mijn postvak in is weer helemaal leeg, oh en dames met een pendel van mij voor april zwanger of mei zwanger, zegt natuurlijk niks he die zit er ook wel eens een maandje of 2 te laat naast We gaan gewoon allemaal op roze in april
hey dames! voor de nieuw binnen gehopte dames, welkom en heel veel succes deze ronde! en voor de gevonden eitjes; hopelijk goed geklust en nog even door klussen! en over die wolken, grrr ik lijk wel en stuiterbal dan weer op de grond en dan weer ergens in die wolk..pff valt niet mee! geloof dat ik maar wat magneten aan me voeten vast maak plus de superlijm dan moet ik toch op dat dak blijven staan?!
whuhahahahahahahaha, 105 moeders, met hele dikke buiken in 1 audi, whuhahhahahahah ik zie het helemaal voor me, dikke lol hier in mijn eentje
@fem ik heb mss wel een oplossing, alleen hebben wij er niet zo veel aan...maar als onze NOD voorbij is blijven we mooi in April en worden we NODpolitie! dus dames die nog even moeten, wees gewaarschuwd! *ego ieeeeeeh waarom voel ik zo veel en soms ook van die rare dingen, mag ik er een opnoemen? als compromi om niet aan al mijn kwaaltjes te denken einde ego*
Hoi Dames, ik kom me hier gewoon lekker aanmelden al is het nog even onder voorbehoud (twijfelen nog even over overslaan van april ivm met de uitgerekende datum 29 december.....). Zet me maar lekker op de lijst op 19 april! Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik er gewoon deze maand zeker voor wil gaan! Nu zijn we twee maanden bezig en willen het allebei zo graag dat eventjes wachten eigenlijk niet meer tot de mogelijkheden hoort
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: 21: Mexicang & Loontje4 22: wgev 23: Einneh 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje 26: Mcellie & Yootje & Luukske 27: Esther1983 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 106 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! zo heb je er gauw bijgezet voor je je bedenken kan