NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Pfffff, wordt wel heel veel werk voor de NOD-politie zo hoor dames... Maar ik vind de oplossing van Maaikeb wel een goeie. Als nu gewoon alle meiden wiens NOD nog ver weg is politietje spelen en straks de meiden die em al hebben gehad, dan komt het helemaal goed hier...

@wgev: :) Ja, ik zie het ook al helemaal voor me. Overal van die dikke mama's in en bovenop de auto. Gezelligheid :)

@Justfem: Spannend! Wordt wel benieuwd naar jou tempkaartje zo. Waarom zet je hem ook niet in je link? (vind ik altijd leuk, kaartjes kijken ;) ). Zal iig voor je duimen!

@Happy: Kom er gezellig bij! 29 december is een hele mooie dag om geboren te worden, je kunt toch nooit teveel feestjes hebben!

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen ladies (nog net)!

@nana: fijn dat je je ei hebt gevonden! beter laat dan nooit!
    @elegance: ik heb een cyste en die voelde een week na de miskraam heel naar. Ik kon niet goed zitten en liggen, want ik had het gevoel dat er in mijn zij iets in de weg zat. (de gyna zei dat de cyste zo groot als een pingpongbal was)Het voelde dan als een felle steek. Nu voel ik er nix meer van. Als je er langer last van blijft houden, zou ik het even laten nakijken, hoor! Het kan in principe geen kwaad, maar wel als hij blijft groeien. Niet ongerust worden hoor, maar je kunt het maar beter zeker weten, toch?
    @meiden met kwaaltjes: jaaaaa het wordt weer spannend binnenkort! nog een week!
    @hier: zit achter mijn computer weg te trillen. Er wordt aan de overkant geheid (schrijf je dat zo?). Heel irritant, kan me niet eens concentreren en heb zoooooooo veel te doen!

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @doortje, ohh zeer irritant! hopelijk is het geen lang blijvend werk.... hopelijk kun je nog ietsje doen..
    en van de positieve kant gezien; gratis powerplate! ;)

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahahaha je hebt het er maar druk mee.

@Mermaid...pfffff....aan jou heb ik ook lekker veel...hihihi

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    edit: ik meld mij aan bij de vrijwillige NOD politie! (kijk maar uit, ik ben heeeeel streng ;) )

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ** Maaikyb ziet na Nana naar boven gaan en komt eraan gerend om te helpen** hupsakee terug op die achterbank! als je zweefnijgingen hebt niet mer op het dak hoor!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor

hahahaha ik denk dat we elkaar gewoon allemaal aanSTEKEN..!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @maaikyb: zo had ik het nog niet bekeken. Hahaha, dan moet ik zeker ook in al die rare posities staan!? mijn collega's zien me al aankomen! :)

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    haha ja zeker en vooral die liggende oefeningen doen he!

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahahaah en dan die squad houding: billen naar achter, gebogen knieen hahahaha

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chicken: I know.....je hebt echt niets aan me :p . Enne....aanSTEKEN.....echt goed gevonden! hahaha

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Doortje & Maaikeb: Jullie hulp is erg welkom hier bij de NOD politie :)

@Doortje: Grrrr, irritant he dat stomme gehei als je druk bent! Gelukkig wordt er hier niet veel geheid, maar heb ooit in Amsterdam gewoond en daar was het een complete ramp. Kreeg er soms spontaan migraine van :(

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oepsie, iets te enthousiast...

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ? waarover ?

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja dat vraag ik me ook af...

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    nou ik ga der weer vandoor,
    moet even 3 uurtjes naar school,

tot later

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bedankt voor het erbij zetten en inderdaad Nana nooit genoeg redenen voor een feestje, al wordt december wel erg druk met sinterklaas, mijn eigen verjaardag, kerst, baby en oud en nieuw; we moeten het er maar voor over hebben!
    Ik zie al weer een paar "oude bekenden" uit februari en maart. Het wordt tijd dat ook wij op roze mogen en plaats maken voor nieuwe mensen (al moet ik niet zeuren, zit pas in de 3e ronde... , geduld geduld)

Iedereen heel veel succes in april; superroze maand ;)

Zijn er ook dames die niet tempen en geen ovulatietesten gebruiken; of ben ik de enige hele ouderwetse?

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb echt constant een drukkend gevoel in m'n buik...denk dat ik even in een isoleercelletje moet... :confused:

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    veel plezier wgev!

20. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    * maaikyb stopt chicken in de kofferbak met mooie muziek clips als afleiding *

en nee je bent je niet de enige, ik gebruik ook geen temp of testen. Gewoon veel klussen :p

Deel Deze Pagina