NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo Meiden,

Daar ben ik weer eventjes.

@nieuwe meiden: WELKOM, veel succes enne iedereen hier gaat deze maand op roze!

@vroege klachten: Dames denk eraan, voetjes op de vloer! ook al voel je nu dingen er kan nog zoveel mis gaan en stel dat je straks toch ongi word dan is de teleurstelling helemaal zo groot. Ik weet dat het moeilijk is, ik dacht vorige maand ook echt dat het raak was, had allerlei klachten en opeens :evil: :evil:
    Voor jullie eigen bestwil: denk aan iets anders en wacht op jullie NOD! (ik hoop dat jullie dit ook tegen mij zeggen over een dag of 10 ;) )

Wil iemand mij nog even op het lijstje zetten:
    PSje- 27 jaar- 1e kindje-3e ronde na mk- zuid-holland- in zomer jarig

@hier: vlgs banner vandaag ei maar voel helemaal niets, duidelijk zondag ei al gehad. zal banner aanpassen maar ga pas 9 april testen als ik dan nog niet ongi ben (zeg ik nu)

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Happy.

Nee, je bent niet de enige. Ik gebruik ze ook niet....ik denk dat ik daar te slordig voor ben. Dan vergeet ik weer te temperaturen ofzo....ik weet ook altijd wel zo ongeveer wanneer m'n eisprong is en wij hebben gewoon zeer regelmatig sex. Ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je dat gebruikt hoor. Vooral bij onregelmatige cyclus en als het al wat langer duurt.

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    sinds tweede keer niet ouderwets ;)
    Heb in augustus/september ovutesten gebruikt en deze maand weer ;)

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Zette mn berichtje dubbel neer :)

@Chicken: :) Goed zo, hup die isoleercel in! En als je je nog niet in bedwang kunt houden, dan moet je zo'n dwangbuis aan. Wij van de NOD-politie houden niet van halve maatregelen ;)

@wgev: Tot laters!

@Happy: Helemaal mee eens, alle ouwe rotten moeten plaats maken voor nieuwe mensen hier op de NOD. (vertel het ajb ook even tegen mn eitje, want die heeft er geloof ik een beetje sch@#t aan)...

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Happy: nee hoor, ik doe ook niet tempen en ik gebruik ook geen ovutesten, maar ik voel mijn ei ook altijd heel erg goed, dus is niet nodig.

6. ipad

ipad Niet meer actief

Hoeveel plaats is er nog in die audi?

106 dames die vechten voor een plekkie.....aaajjjjjj....als dat maar goed komt!

**Sorry voor mijn ego bericht**

Ondanks dat we allebei nog wilde wachten....om weer voor het echie (of eggie?) te gaan.....denk ik dat ik mijn NOD toch ook maar hier even achterlaat......

We klussen de laatste tijd expres met condoom (wegens verplichte rust na 3 miskramen op 4 maand tijd) nu sinds een ruime maand mochten we weer zonder voorbehoedsmiddelen.....maar om de drukke decembermaand te vermijden....(wij hebben daar 17 verjaardagen in!) zouden we deze maand ook nog voorzichtig doen....al dan niet met of zonder condoom....ik weet precies wanneer mijn ei komt....en dus word er in die week niet geklust.....zeg ik maar.....

Nu is het zo.....dat ik er van overtuigd was mijn ei gevoelt te hebben.....dus een dag of 4 later werd het erg gezellig in bed....samen lekker onbezonnen en ongeremd onder de lakens gekropen....voel ik later die nacht toch wel (weer) een eisprong! Heb ik mij dan zoo vergist vorige week?

Nou goed dan.....in elk geval....denk dat ik 4 april mag testen....of afwachten tot mijn duivels komen....ik reken er niet op.....mocht het zo zijn....ben je meer dan welkom, lieve hummel!

** einde ego bericht**

Sterkte dames en misschien tot later....

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey ei van Nana! joehoe! je mag vanavond na het klussen springen hoor! ze heeft zachte kussentjes om je op te vangen! en dan vast houden maar!

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zal ik doen!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Welkom klein chrisje! Jeetje heftig zeg, 3 miskramen in 4 maanden tijd. Dat hakt er wel even in.

Neem lekker plaats op de heerlijk fluffige roze kussen op de achterbank. Kopje thee wordt geserveerd rond de middag. Verder hebben we hier een hele strenge NOD politie....dus laat je niet teveel gaan..hihi

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey Chrisje! Jij ook hier? Wordt misschien wel rustig in mei dan, haha! Hopelijk kunnen we ons plekje in de Hummer nog aan iemand anders geven en hebben wij hem niet meer nodig ;)

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Psje: lekker dat je eitje wat eerder was :D !

He Chrisje, :) en zo beland je dan toch hier! Ach, een decemberbeebje is zo erg nog niet als je het mij vraagt :D. Ik zal voor je duimen!

@chicken & mermaid & happy: eigenlijk hebben wij ook geen ovutesten of tempen nodig, omdat we sowieso wel regelmatig klussen (meestal 5+ x per week :oops: ), maar ik ben een beetje een nerd en vnd het gewoon wel fijn om er op zo'n technische mannier mee bezig te zijn. Het geeft me wat rust zeg maar :)

@all: ga zo ff lunchen en na de lunch echt werken! Ik heb het eigenlijk superdruk, maar het is gewoon veels te gezellig hier. Zal zo het forum dus echt ff moeten weg klikken en anders gebeurt er niets meer hier! Fijne dag verder en wie weet spreek ik jullie vanavond nog wel even!

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Luche Nana en succes met het werken! en als het toch te heiig is gewoon weer even spieken :p

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je :D . Hij is inmiddels al gesprongen, maar dat vasthouden daar is ie meestal niet zo goed in :( , dus hopelijk lukt dat nu ook eens een keertje...

Edit: dank je, ga ik zekers doen!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Fijne lunch en ik ga ook even aan het werk nu....ook beetje zelfbescherming, anders krijg ik straks een dwangbuis van jullie.

Tot laters!

xx

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Werk ze nana! Ik ga ook wat doen!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik snap er niks meer van eitje is al geweest of moet nog komen maar geen streep meer te zien op ovu test terwijl er zo/ma toch duidelijk streepje aanwezig was die donkerder leek te worden...

smep maar weer verder maar begin mn hoop voor ook deze ronde te verliezen...

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik kan het toch niet laten..

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    maar bapsie, als je ei al geweest is kan het toch? en als als ie nog niet is geweest door blijven klussen! niet zo snel opgeven joh! het zit allemaal zo raar in elkaar kan toch alle kanten op?

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

wat kun je niet laten?

20. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    haha chicken [​IMG]