Om niet op het forum te kijken iedere keer....hahaha....Ik sluit me trouwens bij Maaikyb aan...het kan echt alle kanten op gaan. Lekker doorklussen!
Hey! Zo administratie gedaan... @ Chrisje: Jeetje, heftig! Je zult zien dat wanneer je er niet voor bezig bent en je dec. liever overslaat en het je niet uitmaakt wel/niet (ivm stressen) het zomaar ineens lukt. Wie weet! @ OVU/NOD politie: ik zit ook al na mijn ei, vandaag weer ovutestje en nada dus is echt al geweest. Ik gebruik ze liever niet en voel mijn ei heel goed, maar dit maal een week te vroeg en kon mijn slijm niet echt checken want we doen het al 1,5 week elke dag... Moet wel raak zijn maar dan het innestelen he, daar ging het vorige maand ook mis. Dus ik test/juich zeker niet te vroeg dit keer! Heb daarom dus ook geen last van zenuwen en denken dat ieder steekje, pijntje, emo o.i.d. iets betekend dus ik blijf lekker politievrouwtje spelen voor de na-EI-ers hoor! 5 april praten we verder hahaha! Dikke kus!
haha ja die pc zelf zegt zo weinig terug he zal ik een kopje thee klaar zetten? doen we het hcg zakje erin..
Ook wel weer een voordeel....de NOD politie is ook niet online...dus we kunnen lekker beetje gaan zweven...hahaha
Hey, Ik zweef wel even mee chicken! Ik denk vanalles te voelen....maar ja is dat een goed teken of niet? Ik ga even nog wat teruglezen, dan klets ik weer gezellig mee!
Hihi! Doe mij ook maar zo'n koppie hcg thee en koekie! MMMMMMM! Waar blijft bootsy eigenlijk met de roze gla-hcg-ce koekjes? Hebbik ook wel zin in! Pak ik mijn roze praline paaseitjes erbij!
Hihi! Beetje moet mogen tuurlijk, zolang je maar aan een touwtje vastzit aan het dak en we je zo weer kunnen binnenhengelen!
Oooooh ik moet echt even was gaan strijken anders wordt het weer helemaal niks..nouja administratie gedaan en rekeningen betaald en jullie scherp in de gaten gehouden haha! Zo terug (uurtje of 1,5!) Dus dan mogen jullie even een 1,5 uur zweven, afgesproken!? Kus!
haha of we doen springveertjes onder onze schoenen, op en neer omhoog en terug..wel de thee goed vast houden dan..
Jaaaaaaa die zijn lekkerrrrrrr. Beetje moet kunnen....vind ik ook! En we zitten zeker goed vast aan het dak...met elastieken..als we te ver omhoog gaan jumpen we vanzelf weer terug. Leuk van die springende dames op het dak!
en vergeet de touwtjes niet, hé! dat scheelt halsbrekende toeren om jullie vanaf een rijdende auto van een roze wolk te plukken, hahahaha!
lalalalalalalalalaaaaaaa daar gaat de roze audi met springende, dansende, theedrinkende mafkezen als dat niet lekker onopvallend is weet ik het ook niet meer