Ik ben strijkservice voor andere mensen ook, dus jaaaaaa veeeeeeeel! Mijn eigen laatste 3 wassen ook nog en ik strijk bijna alles... Grom, maar geld is geld...
schijnbaar is het hier toch nog niet game-over! die temp zegt nog niks, dus hopelijk gaat ie nog omhoog!
Hahahahahhaahhaha, muts! Is een goeie! Scheelt niet veel, krijg 7,5 per strijkuur betaald, is voor kennissen en familie. Met strijken muziek hard aan (bij voorkeur PINK) en gaan met die banaan, je kunt je geld niet makkelijker verdienen!
Hihihi, het lijkt hier wel parasailing achter een auto! Mooi uitzicht hoor! Laat mij maar een beetje zweven, maar wees gerust ik zit gewoon aan een touw, je kan me zo binnenslepen...
Hey Happy....we zullrn zien....denk niet dat het raak...maar je zul 't net zien he...... jij ook succes he meid!
Hey Happy....we zullen zien....denk niet dat het raak...maar je zul 't net zien he...... jij ook succes he meid! oeps 2 keer......sollyyyyy
Ik heb eerlijk gezegd nog altijd geen idee hoe ik dat moet doen (hoe ik zo'n kaartje er op zet) Als je het me ff uitleg dan kan ik hem er even opzetten. Zo ik ga ff pannekoeken bakken en dan zo met mannetje voor een nieuwe auto kijken, we gaan op zoek naar een gezinsauto, die we nu hadden is meer een zakelijke bak en tja daar past alles toch minder goed in
ooh gaaf fem! leuk hoor auto's kijken! wij hebben vorige maand een volvo v40 gekocht, zeg maar de kleinste station van volvo en wat ronder..maar wel heerlijk veel ruimte! nu nog iets om die ruimte mee op te vullen hihihi Succes! en eerst nog eetsmakelijk!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: 21: Mexicang & Loontje4 22: wgev 23: Einneh 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje 26: Mcellie & Yootje & Luukske 27: Esther1983 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 107 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @klein chrisje, ik heb je ook op onze lijst gezet! Je bent nummer 107, als dat geen geluk meer brengt!
haha leuk berendbotje! ja fijne auto he? we zijn er nog steeds helemaal blij mee. wij hebben een donkergrijze jullie?
Wij hebben een zwarte. Deze auto hebben we vorig jaar november gekocht, omdat ik mijn auto total loss had gereden. Door gladheid in de sloot beland. Dus wij dachten, laten we maar een veilige auto nemen, en ja dan zit je goed in een volvo.... Een donkere kleur vind ik ook wel wat mooier als een lichte kleur.
dank je....dat ik hier ook welkom ben! mijn hummel is wakker dus mijn computertijd zit er weer op....zucht........ bammetje doen....nog even naar buiten....misschien? moet er nog even van genieten....moet do+vrij+za+zo+ma dag weer werken....bah! ach....nog 1 1/2 week en dan lekker in de ziektewet voor 2 a 3 weken.....ivm polsoperatie...... leuke bijkomstigheid is dat ik wel kan computeren, maar niet mag/kan werken.....ik werk met 8 manlijke, matig van niveau, met autistische stoornissen en grensoverschrijdend gedragingen gasten.....super gezellig....heftig maar oh zo vermoeiend werk!
@maaikyb en berenbotje: nou dan zal ik die auto ook maar even in mijn achterhoofd houden, als er al 2 enthousiastelingen op zw-pagina zijn dat zegt heel wat