berendbotje; idd lkkr veilig degelijk gevoel en nog mooi ook..wat wil je nog meer Chrisje geniet van je hummel! aj een polsoperatie? wel leuk werk trouwens! @fem veel plezier met het kijken! gewoon lekker rondneuzen
Lijkt me inderdaad erg vermoeiend werk, maar wel leuk! En gaat die operatie ook door, als je zwanger blijkt te zijn?
Ik heb net even de laatste aprilweetjes gecheckt. Haha, ik moet wel heel hard lachen om jullie hoor met je NOD politie en lijm om je op aarde te houden en je niet mee te laten slepen. Humor heb je nodig als ouders, dat zit wel snor hier
@Maaikyb, ja ik kon het nog redelijk volgen! Maar het is wel raar als je eind maart je NOD hebt en dan vervolgens eind april dat je telkens zo laat in een groepje terecht komt waar je de helft van de verhalen niet kent. Dus een beetje heen en weer hoppen is wel leuk!
Hopelijk heb je heel snel een positief testje in handen! En kom je hier niet meer mee kletsen.....mag natuurlijk wel. Maar beter is het natuurlijk als je door kan schuiven naar de decembermama's!
mijn was zit weer in de machine! Ik ga even bij NOD maart spieken, kijken hoe dat het daar met ROZE gaat!
voorlopig gewoon op 2 walletjes mee snoepen nienke welkom hier en hopelijk ga je gelijk op roze duim voor je!
We hebben trouwens nog een meevaller! Zaterdag op zondag gaat de klok 1 uur vooruit! Dat betekend dat we 1 uur sneller in april zitten!