HJa.. was nog uurtje op werk en heb alles bijgelezen en geprobeerd te reageren.... ben niet verslaafd hoor misschien nog tot vanaaf.. gaan eerst bij schoonpaps geknipt worden en dan naar schoonmams en tv is stuk dus wie weet...
Mmm, heel herkenbaar.....Heb ook zo'n schaal. Ooit gekocht met de intentie om het te vullen met fruit....Maar ook bij ons zitten er alleen maar chocolaatjes in......maar ze zijn nu op, en heb er nu mandarijnen inzitten........Tja, maar dat staat toch minder gezellig.....En je pakt het ook niet ff als je lekker zit te forummen! hihi!
Nee, hahaha! Heb er echt van genoten.....Kids zeiden: Juf, je zit te dromen......Nee, de juf is intens aan het genieten......Ze vonden me maar raar! Heerlijk toch!
whahahaha zie het al helemaal voor me; ogen dicht kleine hapjes en een klas vol kids met de mond en ogen weid open
bij ons ligt het fruit in de koelkast me manneke is een echte kouwkleum de kachel staat zowel in de zomer als de winter op 26 .. ( snap nog steeds niet waarom we altijd geld terug krijgen )
Wow, geef mij ook zo'n weegschaal......! Bij mij zegt ie: tjonge tjonge, in 2 jaar tijd, 7 kilo erbij....Fout meisje, fout, fout! Of in ieder geval, ik denk dat ie dat zegt....Anyway, geloof dat het niet helemaal goed gaat met me....>Een weegschaal die praat, het moet niet gekker worden. Lijkt me trouwens vreselijk als die zouden bestaan.....Word je niet vrolijk van!
@ Joyce, hey schat heb je weer gemist hahha! Ah vriendje niet voor 1 gat te vangen! Gemeen! Nee ik test niet 5 dagen voor NOD! Mijn cyclus is voorzover 6 dagen opgeschoven dus test ik 6 dagen eerder daardoor.. Ik eet vis teriyaki van kies en kook, heeerlijk en makkelijk! Hmmm ga maar es koken heb er zin in al de hele dag! Bij mijn vrienden gisteren chili con carne gegeten, was heel lekker. Hou eigenlijk niet van bonen maar dit was lekker. Tot straks! xxx
Ja, idd.......Kreeg vooral het verwijt dat het niet eerlijk was......Waarom ik wel en hun niet.....Pfff, het is ook nooit goed, al hadden ze natuurlijk wel gelijk.....haha!
Hihi, Joyce jij hebt je best gedaan! @Suekes; ik voel ook een paar uur lang steken, meestal op dag 13 van mijn cyclus. Ga er ook maar vanuit dat het mijn ei is, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet....
Vorige maand voelde het hetzelfde, ovu test en donker lijntje, dus bij mij wel. Helaas had ik deze ronde precies op mijn ei-dag geen ovu test meer, balen... Dus voor de zekerheid blijven klussen, maar ik denk dat het dat wel was, ze zijn echt fel, ik stel me voor dat het zo voelt als je met een mes steekt, en ik schrik er ook echt van als mijn ei springt! xxx
Ik ga het eten klaar maken......Uhhh water opzetten...... Fijne avond, ben er straks nie.......ga zingen!
Dames ik wil jullie een prettige avond toe wensen.. Ik ga koken en vanaaf mijn man gek maken. (Oeh! ik wens mijzelf ook een prettige avond toe hihi (bloos!))
Hallo allemaal, 46 dagen na miskraam ongesteld, eindelijk! Heb gisteren nog bloed moeten laten prikken omdat ik nog een licht positieve zwangerschapstest had. Maar vandaag dus ongesteld geworden gelukkig. Ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld was zeg. Dames mag ik ook op de lijst? weet niet hoe het moet. mijn nod is 21 april. heel veel succes allemaal. bedankt, mala