Goedenavond kwebbels! Dank voor de felicitaties! Jeetje moest meer dan 20 pagina's terug lezen.... en sorry... maar het meeste ben ik al weer kwijt... moest ondertussen ook nog macaroni eten omdat we zo een uurtje moeten oppassen. Zal me klaarmaken... tot over ongeveer een uurtje!
Dus als ik goed begrijp gaan die zeurderige steekjes over in een felle steek, over meerdere steken en dat zou dan je ei geweest kunnen zijn. Maar je kan natuurlijk ook niks voelen. Of juist de innesteling.? De zeurderige steekjes zitten er nog, kan ik er dan vanuit gaan dat mijn ei nog niet geweest is? Graag nog even een reactie....
Ik heb meestal (tenminste de vorige keer en de keren dat ik om de 2 weken een eisprong had en ongi werd...) ongeveer 1 dag steekjes en dan de volgende dag ong een uurtje of 2 / 3 heel erg veel pijn (net of steken ze me met messen!) daarna gaat het weer weg.... Volgens de HA is dat mijn eisprong. Innesteling weet ik niet hoe dat voelt, heb ik wrs nog nooit gehad
Ik heb nu al een week spierpijn achtige steekjes in mijn linker kant Dus een felle steek of steken zou mijn ei moeten zijn? Oke ik wacht het af. Wil nog geen ovutesten ed. gebruiken maar weet ook niet goed waar ik op moet letten qua gevoel in mijn lichaam vandaar
He dames, Ik ga, ga met een vriendin naar de lady's night in de bioscoop., Lees morgen jullie evt. reacties op mijn vraag wel weer. Fijne avond allemaal
joehoe, ben ik weer even! @meiden die zweven: denk eraan, ik zit net bij de NOD politie en lees altijd met een schuin oog mee @Knorretje: spekkie naar mijn bekkie! Heerlijk pasta! Het liefst eet ik het elke dag. Ik heb jouw recept opgeslagen en de titels van de boeken opgeschreven. Jeeeeeeeeh i love pastaaaaa! @ovutesten kruitvat: heb er ook geen goeie verhalen over gehoord.... @heien: wat irritant was dat vandaag! Werd er helemaal misselijk van! Ik ga ook een avondje zonder zwangerschapspagina doen! Tot morgen!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 27: Esther1983 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 110 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Mala je staat er op, veel succes deze ronde
Hallo dames! Ik ben er weer! Wij hebben zelfgemaakte hamburgers met friet gegeten, vet! Maar gelukkig kan het gezin het hebben. @ hier nog steeds aan het twijfelen over wat ik voel, voel vanalles wat ik nooit eerder heb gehad en ik let er niet eens op! Het is gewoon irritant, werk net 4 dagen op mijn nieuwe werk, maar constant die steekjes in mijn borsten en die zeurende buikpijn, nog niet te spreken over de buien die af en toe overwaaien (ja in het humeur dan, maar helaas ook buiten). Ik las dat het rustig was hier! Wie is er nog wel?
hmm lastig al die gevoelens.. ik ben er nog, maar half..zit tv te kijken en ben ontzettend moe..dus voor mij geen latertje denk ik..maar let nog wel even op wat jullie kletsen
ooohhhh, wij hadden een heerlijke stoofschotel met rundvlees, uien, prei, worteltjes, bleekselderij en aardappelen.... hmmmm, met koriander en rosemarijn, heerlijk! Hoe is het hier?