Oh meiden, ik verpruts heel het schemaatje zo...sorry. Ik ga het maar niet meer proberen...straks slaat het hele forum op tilt. Liefs Tink
joehoe, bijna helemaal goed. wat nu achter het plaatje staat, na [/img] , kun je gewoon deleten en dan klopt ie helemaal!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: Julied & Tessa8 9: MoederK 10: 11: Suekes 12: 13: Koeky 14: 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 33 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Je staat erbij hoor! Zou je dan alleen nog even wat van die mislukte lijsten willen deleten? anders loopt de pagina zo snel vol .
Hahahahahaaaa...zie wel gelijk errrrg veel berichtjes van mij! Ik ga mijn brood maken en mijn bedje opzoeken. Tot morgen
Hoi mEIsjes Alles goed hier. Ik zie dat er al weer aardig wat nieuwe meiden bij gekomen zijn. Welkom allemaal! We gaan er wat gezelligs van maken en hopen dat we allemaal op roze kunnen deze ronde. *ego-berichtje* Mijn ongi is nu ook heel erg kort geweest. Vrijdag ongi geworden en gisteren stelde t al weer bijna niets voor. Vandaag al helemaal niets meer. Dusssss....we kunnen er weer tegenaan *einde ego*
hey hallo iedereen! Ik kom ff in april spieken want het duurt voor mij nog heel lang voordat ik (eventueel) bij jullie kom! Hoe is het hier met iedereen? Zijn er nog spannende nieuwtjes die ik ECHT ff moet horen? haha!
hallo meiden er aardig wat geklets en zie ook dat er nieuwe meiden er zijn gezellig. Ongie is al afgelopen maar heb nu net bij het plassen wat licht bloed met rekbare slijm weet iemand wat dit kan zijn. had ook wel wat steken in de onderbuik.
Hey Daar ben ik weer! Ik lees wel mee, maar post nog ff niet veel... weinig te melden dus. @Babylove1: misschien gewoon t einde van je ongie. Heb ik de laatste dag van mijn ongie ook vaak. Ff mn banner checken ... Tot snel! Maar de tijd gaat zoooo langzaam...
Hoi Allemaal Kan wel merken dat het hier in de Audi nog een stuk rustiger is. Ik hoefde maar 2 pagina's bij te lezen. Vandaag beetje depri dagje gehad vanwege ongi en alles enzo zag het ffies allemaal nier meer zo. Lig nu lekker in me bedje met koppie thee voor mijn buikpijn en een kussen voor mijn rug. Morgen ziet t er allemaal vast weer een stuk zonniger uit.
Goodevening ladies! @Anne: jij ook al zo kort ongi. Was het wel rood? En heb je eerder nog een test gedaan? Even afwachten maar? @tinkerbell: wat erg om te lezen van je miskraam. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel goed raak is! @Koeky: welkom in april! @charmed: kop op meid! Je gaat je na een rotdag altijd weer beter voelen...na regen komt zonneschijn! Hopelijk de laatste ronde nu! @hier: snel bijgelezen hier, vergeleken met maart! pfoe dat kost echt tijd hahaha! Heb ff goed geklust om te kijken of er nog wat ongi loskwam maar nee hoor, niksnoppesnada! Af en toe ook steekjes nog in mn buik Weird! Kan niks anders dan wachten en kijken wat er gebeurt....
@heitje: hoop voor je dat je ongi snel weer normaal gaat doen. En met mij komt t wel weer goed hoor! morgen weer naar t werk ook al heb ik daar nu geen zin in tis wel even goede afleiding met mijn klasje om me heen heb ik geen kans om depri te zijn hhahahaha. Moet ik lekker druk zijn dus geen kans om na te denken.
hai zou best kunnen was wel heel veel rekbaar slijm heb dit normaal nooit vondt het wel raar bij vegen leek ik meer te glijden dan te vegen sorry voor de ontsmakelijke detail
Had ik ook! De dag erna weer wel doorgezet en toen weer niks. Ik heb gewoon 3 etappes gehad. Nog erger, ben maandagavond ongi geworden en zit zelfs NU nog met bruinverlies.. Pff kost me een vermogen aan inlegkruisjes! Hmpf... Slaap lekker allemaal!
Hi Babylove! Als het je ei is zou ik maar gewoon voor de zekerheid klussen toch? TheLady had op het maart-forum een link gepost van deze site waarin informatie over vruchtbaarheidsonderzoek staat (ergens pagina 437 denk ik). Hieruit blijkt dat er veel vrouwen zijn die de eerste week na hun ongi vruchtbaar zijn en zelfs de dag voor hun ongi, vooral vrouwen met een extreem korte of lange cyclus (kan nu even niet kijken hoe jouw cyclus is, sorry). Ik hoor ook wel eens 2 eisprongen per maand of gewoon een week lang vruchtbaar. Alles kan! Aangezien het toch al geen vervelende hobby is zou ik het gewoon doen. Was gisteren bij mijn oma in het ziekenhuis en die vertelde dat zij vroeger gewoon een spontane eisprong had net na het vrijen. Ze noemden dat "de onderbroeken bij elkaar in de was en zwanger". Haha, moest er zo om lachen. Dus je weet maar nooit! Kus!