hoihoi, wil iemand mij op 22 april zetten. Helaas weer ongie geworden. \Ronde 18 is begonnen. Vandaag alle uitslagen van onderzoeken gyn gekregen. Alles lijkt prima, alleen bij follikel-meting niets kunnen vinden, terwijl testen, lichaam en bloedprikken aangeeft dat er wel een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik heb er zelf maar op aangedrongen om nog een ronde fm-metingen te laten doen. Al is het voor mijn eigen geruststelling. Mochten we in september nog niet zwanger zijn, mogen we weer terugkomen. Spannende tijden dus. En nog meer klussen. allen veel succes deze maand en hopen op net zo'n roze golf als in NOD-Maart. groetjes Angelea
ik krijg steeds meer moeite met de afspraak die ik met mezelf had gemaakt.. normaal was mijn cyclus altijd 24 en afgelopen maand 28dgn, heb toen op dag 23 positief getest en na 5dgn toch ongi....daarom had ik afgesproken voor testen 28dgn aan te houden..maar vind het zo moeilijk! anders zou ik zaterdag kunnen testen op mijn vaders verjaardag...lastig lastig.. einde ego, solly
@lady, bedankt! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij heel snel een mini-lady joey in je armen hebt! Echt waar! 27 rondes......wat loop ik eigenlijk te zeiken, ik zit in de 2e ronde voor de 3e!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev & angelea 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 27: Esther1983 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 111 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Je staat erbij, welkom en heel veel succes!
Hier ook steeds meer twijfels (tja alleen thuis en dan op dit forum, ik maak mezelf GEK) Ik was van plan om 9 april te testen als ik dan nog niet ongi ben maaarrrrr omdat ik weet dat zondag mijn ei was denk ik nu toch maar 5 april al te testen = 14 dgn na ei OHHH waarom moet het allemaal zo ingewikkeld, veel makkelijker als je navel gewoon roze kleurt als het gelukt is toch, niks geen wachten testen etc...
Ach... je zeikt ni meid Voor iedereen zal het op een bepaald moment weggelegd zijn, op wat voor een manier dan ook xoxo
Dankje Maaikyb....Ik geniet nog elke dag van onze grote, kleine hummel....zo heet hij al vanaf de "maak" hihihihii ! En ik heb idd heel leuk werk! wat doe jij?
ik werk in de maatschappelijke opvang, ex dak en thuislozen, exverslaafden. ook ontzettend leuk in een mooie omgeving.
mijn idee! Zullen we samen testen? Volgens mijn ei ben ik de 30 ongi, maar mijn gemiddelde cyclus zegt 10 april. Dan doen we 9 april een test, goed?
das waar! Voor mijn oudste was ik 2 1/2 jaar bewust bezig, lukte niet, hadden de hoop opgegeven, en na een half jaar was ik ineens al 4 maanden zwanger! Dus er is nog hoop!