Nee klagen helpt idd niet, maar op slechte momenten vraag ik me weleens af waarom alles zo oneerlijk verdeelt is, de een doet jaren over zwanger worden of krijgt mk en de ander overkomt het zomaar... Gelukkig heb ik steeds minder slechte momenten
Ik heb heel veel slechte moment, maar dan denk ik aan wat de toekomst voor ons in petto heeft en dan komt er weer een lachje op me gezicht Meiden ik ga op de bank duiken Ben zo moe, en moet morgne weer om half negen op school zijn
weltrusten allemaal! Ik ga er ook vandoor, en morgen kom ik helemaal positief en opgewekt terug! doeiii
Ik schreef er ook, maar niet heel veel. Heette je toen ook klein chrisje of had je een andere naam? Slaap lekker meiden, welTESTerusten! Ik duik ook bij mijn man in bed. -x-
Hi Dicky! Ik heb ook rare dingen en ben er ook helemaal niet zo mee bezig (in vergelijking met vorige maand zelfs passief!) Ik had net vreselijk ongiegevoel dus ik rep me naar de wc, natuurlijk niks, maar nou zit ik morgen op innesteldag als mijn ei dus idd 22 mrt is geweest! En het lijkt wel alsof ik in mijn borsten messteken heb rond mijn tepel. Ik weet dat het niet met een zwangerschap te maken kan hebben hoor, dus ik houdt mijn voetjes aan de vloer NOD-police, hihi! Maar wel weer heel anders dan vorige ronde.
Suekes = remie... Nou zwaaizwaaizwaai slaap lekker allemaal! Oh en johnnie de mol... doe geeneens moeite hem met hoofdletters op te schrijven, wat een lelijke bal wannabe. Vindt overigens zijn nieuwe programma wel heel goed qua idee. Nu nog iets aan dat hoofd doen hahah! dikke kus!
Hoi Ik kom alleen even langs om slaap lekker te zeggen. ben te druk geweest om alles bij te lezen. vanavond live contact gehad met de donor, en het gevoel was juist dit moet hem worden spannend!
goedemorgen meiden, mijn temp is gestegen van 36,8 naar 36,9. het is niet veel, maar beter dan dalen! ik moet weer werken vandaag, dus kan jullie niet bijhouden! anders ook niet trouwens! liefs rebbel
goedemorgen ladies, Waar zijn jullie? allemaal nog in bed? ik gelood dat ik zowat elke dag de dag begin Ik vind het wel echt jammer dat ik het niet meer bijgelezen krijgen en zo ook niet weet hoe het met iedereeen gaat.. Meiden veel plezier met klussen, moet wel leuk blijven he, en succes op het wachtbankje... Voor de meiden die net ongi zijn, ook veel klusplezier makkelijker kunnen wij het niet maken wel leuker XD Ik heb djaar al heel lang niet meer gezien, nu kan dat komen omdat ik zelf niet alles meer bijgelezen krijg of omdat ze er niet meer geweest is.. groetjes!
Dat scheelt voor mij.....carrière .....ik werk maar in een slagerij! Dus een echte carrière heb ik niet!
Hoi Ik wens jullie een fijne dag. de zon schijnt hier en ik hoop dat dat zo blijft. Nog 6 dagen en dat is het april. hopelijk voor velen van ons een positieve test. Ik zag dat NOD mei al aktief is, maar daar willen we niet naar toe toch?! Ik wil roze!
Goeiemorgen meiden! Nou moe, moest maar 5 berichten bijlezen, hihi, is ook niet veel! Typ es een beetje door! Haha geintje! @Ricmar: Fijn dat het zo goed ging! Ik duim voor je! @Elegance: Ik hoop (nav je nu.nl bericht) dat de overheid er eens wat aan gaat doen zodat het financieel beter haalbaar is. Wij willen het de oldfashion way doen, man werken/vrouw thuis, maar dat is gewoon niet haalbaar. Nu heb ik nog een uitkering.. maar straks? Mijn vent kan over 7 jaar de manager vervangen en gaat dan pas naar behoren verdienen, gelukkig hoeven kinderen de eerste aantal jaren niet zo duur te zijn maar we kunnen dan onszelf nieteens bedruipen. Liefde overwint alles zeggen ze, maar met een knoop en een cent werkt ook niet echt... Nu hoor ik van omgeving dat al onze ouders op het slechtste moment kids kregen en ze zich gered hebben, maar tegenwoordig is alles zooo duuuur! Gelukkig hebben we in totaal 8 opa's en oma's Ik ga dat deprimerende gevoel maar weer gauw over mijn schouders gooien aaargh heb je toch niks aan! Dikke kus!
goeiemorgen, economie? daar ga ik me geen druk over maken... gewoon blijven uitgeven, zorg dat je een spaarcentje houdt en over een jaartje is het weer overgewaaid... het wordt een probleem wanneer mensen op hun centen gaan zitten, maar zolang we dat ni doen... geen probleem denk ik. kus
He Dames, Iedereen lekker geslapen? Gisteren eigenlijk moeten klussen maar man en ik waren allebei helemaal gaar, dus doorgeschoven naar vanavond. Het is toch nog vroeg in de cyclus. Ik doe niet meer aan ovu testen, vond het zo verwarrend. Over een aantal dagen kunnen de eerste al testen, spannend!