NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    als het nou zover zou zijn, zitten we ergens tussen 4 december en 12 december in... sinterklaas en de verjaardag van mn zusje... als ie dan besluit langer te blijven zitten, zijn mn twee oma's jarig en wordt het kerst... moet ik nog een maandje wachten, zijn we precies uitgerekend tussen onze verjaardagen in... tja... boeien ;)

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen bapsie!

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    tja als je ook nog op de datum moet gaan letten, ben al lang blij als ik zwanger ben. haha

4. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    even voor degene die al tempen, als ik bv vandaag mn ei zou hebben, wanneer stijgt de temp? is dat dan 2 dagen daarna of al meteen morgen?

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    sorry... ik temp ni...

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Eigenlijk is het altijd wat met die data, als ik vorige maand zwanger zou zijn geweest zou de baby uitgerekent zijn op de verjaardag van mijn jongste dochetr, Bente. Nu is het rond kerst, volgende maand rond de verjaardag van mijn man...zomervakantie, kerst, oud en nieuw...Je kan het gewoon niet plannen en als het komt komt het, ik vind elke datum nu geweldig, wil gewoon zwanger zijn...
    Enne dames, voetjes in of op de Audi laten he!

7. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @anne, lastig ook voor je mannetje dat het niet wil lukken. Ligt er misschien teveel druk op voor hem? Mijn mannetje had in het begin heel erg het gevoel te moeten presterren en daardoor vond hij het moeilijker om klaar te komen. Toen hebben we het een ronde losgelaten, niet meer gesproken over vruchtbare dagen etc., hem lekker vaak verleid en daarna ging het stukken beter. Lekker samen genieten van het feit dat je onbeschermde en spannende sex kan hebben. Of staat hij diep in zijn hart niet helemaal achter de beslissing voor een kindje te gaan? Kan natuurlijk ook. Over je tempvraag: als je vandaag je ei hebt, is waarschijnlijk morgen je temp hoger. Maar als je je ei 's nachts tegen de ochtend hebt, kan het zijn dat je temp nog niet veel hoger is de volgende dag en merk je het pas de dag erop... Maar over het algemeen volgens mij gelijk de volgende dag al.

@happy79, ik kan me voorstellen dat je deze ronde toch niet overslaat. Je verlangen is sterker dan een handige planning!

@line, je hebt gelijk hoor, er is altijd wel een datum/maand waar wat mee aan de hand is. Dit soort dingen kun je nou eenmaal niet plannen en je kunt niet met alles rekening houden.

Haha, @NOD politie, bedankt voor het aanpakken van de verdachte kwaaltjes!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Nienke

Jij hebt een spannende dag vandaag! Ga je testen?

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

heb er niet heel veel verstand van, sorry

10. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Nienke...inderdaad een spannende dag voor jou, nog een rekenen van de rode :evil: :evil: ? Hou je ons op de hoogte?

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    UHm volgens mij heb ik me verslapen :confused:
    Moest om half negen op school zijn :)

12. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    euhm, dat ga je niet meer halen :D
    Succes! en werkze!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Denk ook dat je je verslapen hebt....hahahaha

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou ja hebben ze pech hoor, moest ff bijslapen :)
    ach heb toch in drie uren tijd 1 toets van een kwartier dus als ik om 11 uur aan kom kakken maak het ook niks uit hahahaa

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohhhh, nou dat moet wel lukken dan. Wat heb je voor toets?

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Luister toets engels ( me favoriet ahummm)

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Succes ermee!

Ik ga echt even een poosje offline...maak mezelf helemaal gek, zit momenteel bij alle zwangerschapsforums mee te lezen... :( ...Ik ga gewoon lekker aan het werk, zo een kopje thee zetten en even niet meer aan beebjes denken!

xxxx

18. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Nog vijf dagen volhouden Chicken, je bent er bijna!

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik ben lekker mn haar aan het stijlen, zo koffie, stofzuigen en de strijk... en dan zien we wel ;)

20. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @Line & Chicken, nee ik ga nog niet testen. Ik wacht tot TheLady terug is van schoolreis vrijdag/zaterdag. Zit op een cyclus na MK, dus kan sowieso al langer duren. Verder nog geen :evil: :evil: tekenen. Eergisteren wel wat rozig slijm, maar daarna niet meer. Ssst, niets zeggen tegen de NOD politie hoor, ik ben heel braaf en test nog niet ;)

@TanteMars, ohhh heerlijk om je te kunnen verslapen! Hier vonden de kids het om half 6 al tijd om de dag hard lachend te beginnen. En dan doe ik maar met ze mee.

Deel Deze Pagina