NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Lekker gaan broeden meis ;)

2. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Nienke, als de kinderen lachende de dag beginnen is het zo erg nog niet.
    Goed van je dat je nog even wacht met testen. Ik hoop dat ik dat geduld straks ook kan vinden...

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @nienke ; bedankt voor je uitleg. mn mannetje heeft dit altijd al wel gehad, en hij wil heel graag een kleine, dus daar ligt het niet aan. hij is gewoon een van de weinige mannen die heeeel veel voorspel nodig hebben en dan ooit nog lukt het niet, tis eigenlijk net een vrouw qua dat dan. hihi
    maar het is wel een schat van een man. heb niks te klagen.

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suekes: ja! maar nu ben ik er weer! jeuj! kies en kook is lekker hoor jammie!
    enne.. ok : dan ga jij niet voor NOD testen! goed zo!
    8 omas en opas? jeutje
    enne.. morgen is mijn innesteling volgens mijnkalender.. stel dat justfem gelijk heeft..
    en economie: gewoon uitgeven en niks aantrekken.. mijn ouders hadden 4 kids en deden dat van minder geld dan wat ik nu in 1tje verdien.. tis kwestie van creatief met je geld omgaan.. mijn moeder zegt altijd: als de nood het hoogst is is de redding nabij..

@ chicken: gezellie!

@ susan: gewoon bijhouden of het elke maand zo is.. na 1 maand kun je dat helaas nog niet beoordelen en wij kunnen niet in jou lijf kijken.. je zou nog naar je slijm kunnen kijken: zie mijn foto album..

@ berenbotje: toch aant zweven dus?> hihi.. relax he! maarem.. wel ff test uitslag doorgeven he?!

@ mariska: of geen navel maar zo'n tatto van de troetelbeertjes en dat dat dan veranderd in een ooievaar ! :D.. hihi

Mijn mannetje: gister goed opgestaan, toen tv stuk dus kwam die burn boven,, 's avonds lucht weer blauw maar hij was kei druk geweest (koken, wassen, strrijken, bellen, werken, file rijden.. ).. en dus naar kapper enzo.. en pas laat eten.. (dus hij was al op..) en toen.. bleek dat de sambal.. in venlo stond.......... dames met burn of met partner met burn.. ik hoef vast niet veel meer te zeggen.. hebben daarna in stilte gegeten en heb beetje gerommeld end aarna (hij ging al eerder slapen) tegen hem aangekropen.. vanmorgen wssie weer kei lief! en wilde gisteren vergeten.. Het is wel een schatje! :D... alleen niet zo hard zijn voor zichzelf he!

EGO.. HELP! dames! ik word gek! ik heb buikpijn.. en krampen.. gister ineens rugpijn.. en net.. smaakte mijn koffie niet! WTF!... en heb dus last van uhm ja.. niet obstipatie maar dat andere, maar niet dusdanig dat ik op de pot moet blijven zitten.. vaag toch? oh ja.. en misselijk ook nog..
    NOD politie: Nee, niks aan de hand, heb je altijd na je ei periode.. rustig maar!

Klussen: ik mag niet meer van mijn mannetje.. kost hem teveel energie nu die bijna moet gaan rijden naar wintersport... :(.. ach.. krijg hem vast nog wel zover :oops: :p

TV: :'(... de onze is stuk.. snif.. snik..

@ down met johnny: ja is leuk, maar vond de naam eerst beetje ja.. kwee nie..

@ sophie hilbrand: nee van waldemar torenstra ofzoiets.. die ene waar ze de film mee heeft gemaakt.. en wie zegt dat het niet stiekem toch gepland was?
    enne.. gepassioneerd verwekt.. tss.. die had gewoon dat nieuws bericht gelezen hoor! ;)

@ oneerlijk verdeeld: ken nu 20(!) zwangeren of nou ja, er zijn er nu 5 bevallen.. :(...

@ ongie: sja... ik was voor pil 7-8 dagen, met pil 5 en nu 3.... snap jij het dan snap ik het :(..

ninoshka en chicken: potverdoosie! rustig blijven he!
    ladyjoey: goed gedaan! ze zijn weer rustig!

@ anne: hee daar ben je weer: wat balen zeg.. maar ms handig om je er niet op te focussen? Denk namelijk dat ook jij er veel mee bzig bent en dan extra je best gaat doen en dat merkt hij en dan wil hij ook best doen en dan word het tegen gehouden.. in voorvocht zitten ook zaadjes ;).. dus wie weet..
    misschien een idee om idd lekker te eten, rustig muziekje aan, kaarsjes aan.. ook al IS hij moe net als vorige week, nu aan tafel eten, TV uit, etc.. evt in spannend setjes met alleen een dunne ochtendjas ofzo.. dat hij de hele tijd al naar je kan kijken.. En dan lekker samen dansen en zoenen.. vooral dat laatste.. en dan langzaam de handjes laten afglijden.. dan hem meenemen naar slaapkamer, waar je uiteraard al kaarsjes hebt eergezet (lekker vanille geurtje ofzo) en dan hem masseren en dan ook ECHT uitgebreid!... inclusief zijn jeweetwel! en dan als je merkt dat hij toch wel langzaam richting het goede gevoel gaat neem je het initiatief en ga je bovenop zitten...
    Hmm.. sorry... ik draafde effe weg.. enzo.. sorry!

@ happy: woehoe! leuk man!
    Tja.. wij hebben al oud en nieuw plannen.. dus komt ook niet goed uit! maar zoals line al zegt: er is altijd wel wat!

@ tante: woops! oh jeej!

@ nienke: en? testen? of wachten? edit: je wacht nog ff.. knap hoor! maar 1ste ronde na Mk kan idd wel ff langer duren..

@ chicken: pagina open en alleeeeen deze open laten.. en dan doen wij gewoon steeds zeggen: RELAX.. take it eaaassyyy! ;)..
    Kun je geen postit op je PC plakken? dat je moet blijven zitten? :D...

ik ga nu ook weer wat doen en doe alleen deze afentoe ff f5 = refreshen..
    heb iig alles weer bijgelezen en gereageerd!

5. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @joyce; klinkt goed, en ja idd ik ben er ook veel mee bezig, daarom ben ik ook al minder hier online, maar heb nu niks te doen, wasmachine en vaatwasser draaien, dus moet ff wachten. maarrr ik wil zo graaggggg. vanavond moet ie weer voetballen, maar hij had gister al gezegd, dat hij vanavond wel na het voetbal wilde, hoezo plannen haha, hij vroeg zelf aan mn wanneer ik ongeveer mn ei had, dus tja.... ach we zien het wel, we zijn nog jong genoeg. (maar ben zo ongeduldig)

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Na voetballen kan het natuurlijk ook, lekker een vers bezwete man... :oops:

7. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi dames,

Kom me hier melden, kan iemand mij op de lijst zetten voor 22 april?
    Dank! Iedereen nog succes met klussen :D.

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ anne: Samen onder de douche en dat jij hem wast? enzo?
    Maarem.. ik bedoel niet minder met zwanger zijn bezig zijn maar met hem te laten komen.. snappie? Maar das moeilijker gezegd dan gedaan.
    En zou hem gewoon niet zeggen wanneer je ei is! word de druk NOG hoger!

9. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Mijn vorige zwangerschap is ontstaan onder de douche, dat kan dus ook. Altijd op de juiste houding om zwanger te worden legt de lat zo hoog. En die zaadjes vinden hun weg toch wel...

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Zo, heb het wel mooi 35 minuten volgehouden... :)

@Joyce, knap hoor, hoe jij alles bij kunt lezen en ook op iedereen reageert.... :thumup:

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ line: idd! gewoon lekker waar je zin in hebt!

Ovrigens: wat ik wederom heb gemerkt: ik ben nu weer na vruchtbare periode.. en hoppa! alles wat geloosd is komt weer terug! Had namelijk eerst er daarna geen "last" meer van.. terwijl nu, als ik weer ontspannen ben, hoppa nieuwe onderbroek nodig.. (beetje vies verhaal maar ok)

En: vind het fijn dat jullie neit op mijn klachten in gaan! hihi! :D

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ben er weer moest de was weer is strijken en ben eindelijk klaar kan ik lekker mee beppen

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ik typ gewoon steeds de antwoorden in snel antwoord en dan ctrl a ctrl x en volgende pagina! hahaha ;).. ben gewoon nieuwsgierig! ;)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff ja..hier zwanger geworden op een rockfestival...ff snel in de tent en opstaan...douchen en de hele dag springen!! dus maakt allemaal geen zak uit!

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Joyce ken dat heb ik ook meestal maar dan denk ik weer joh die slimme en sterke zaadjes vinden hun weg wel en ja niet alles loopt er uit neem ik aan toch

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohhh doe je dat zo? Ik begreep er al helemaal niks van. Ik dacht jij zit met een schrijfblok eerst alle antwoorde op te schrijven en dan over te typen...hahahaha...roze kip met weinig verstand... 8-[

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Irritant is dat he...ik heb het soms nog wel een paar uur later...sta je in de winkel en voel je ineens weer iets lopen.. :oops:

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mgwc en babylovE: precies: maakt niks uit! haha
    Tijden vruchtbare periode loopt het er juist niet uit.. zwemmen braaf de bm binnen! en daarna als je dan gaat springen voel je ze terug komen.. Weet je meteen wanneer je vruchtbaar bent! ;)

@ chicken: ik doe niks anders op het werk, vandaar ;)

@ love child: komt er aan! wil je ook op de andere lijst? de lijst met leeftijd, woonplaats, ronde, hoeveelste kindje etc?[/img][/list]

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20:
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: wgev & angelea & Love child
    23: Einneh & Susan27
    24: Ikkuh26 & sweetcandie
    25: JvS & Dingetje
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88
    27: Esther1983
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

111 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    jep! maar ja.. dan weet je dus al: ik ben voorbij mijn ei...
    anders heb ik dat dus helemaal niet!..

Deel Deze Pagina