nee nee,een ovu.test! kijk maar naar mijn banner,ik kan pas over een kleine 2 weekjes testen! Kan nu al niet wachten hahahaha. Maar ik moet wel zeggen.volgens mij heb ik dus altijd verkeerd geteld! En gisterenavond was hij al dikker geworden,en nu net was hij dus evendik als de andere!JOEHOEEEEE..... Dit is de eerste keer dat ik die ovu.testen gebruik....dus ik hoop...en ik hoop en ik hoop zo erg dat het nu eens raak zou mogen zijn! Ik heb de hele tijd al het gevoel dat dit onze maand gaat worden.... [-o< [-o<
Hey hey, Goed nieuws, mijn testen zijn gearriveerd van de babyboomshop! Ik heb 50 ovulatietesten, 10 zwangerschapstesten, en 3 extra zwangerschapstesten gekregen, voor 29.99 euro! Deze maand was ik nog meer kwijt aan alleen al ovulatiestesten, dus mensen, als je interesse hebt, het is echt de moeite waard! Kus
Dag dames! Hoe is het hier? Nieuwe meiden: welkom en succes! Klussers: zet hem op! Wachters: grom de tijd gaat zo langzaam om... De pendel van Bootsy is binnen: april/mei een meisje! Jippiee! Ik ga goed mn best doen om die pendel uit te laten komen!
@ladyjoey: krijg je met al die extra zw-testen nu niet de neiging om stiekem al eerder te gaan testen want anders moeten we de NOD-politie er ff bij roepen
Ik heb zojuist echt niet gekeken op een site voor babywikkeldekens waar ze dan zo schattig in liggen....echt niet!
Lalalalalalalil, ik vind het hier een beetje stil Lalalalalalaloek, komt hier nog iemand op bezoek lalalalalalalijs, sorry, ik ben echt niet goed meer wijs
je weet toch wat het woord afgunst betekend he? dat betekend heel simpel jaloers... en ik beschrijf ook dat ik begrijp dat het moeilijk kan zijn om te horen dat er ergens iemand zwanger is, maar om er voor weg te blijven... dan kun je gewoon niet blij voor iemand zijn.. en om er zo over te schrijven.. komt nogal jaloers over.. en dat mag best.. tuurlijk iedereen heeft wel eens jaloerse gevoelens. maar het leuke is, zodra je het gevoel wat heir omschreven een naam geeft mensen zich gelijk aangevallen voelen nogmaals ik ken het gevoel niet om niet op kraamvisite te gaan omdat ik een mk heb gehad... ik ben blij voor deze mensen dat ze hun droom hebben mogen zien uitkomen en dat ik op dat moment dat met hun mag delen, word ik alleen mar een gelukkiger mens van.. daar staat tegenover dat ik met mijn verdriet wordt geconfronteerd..... wil niet zeggen dat ik niet zal gaan naar een kraamvisite.. wel leuk om te zien dat iedereen zich dan gaat verdedigen als je het gevoel een naam geeft hoe omschrijf je anders het gevoel dat je niet op een kraamvisite gaat?
Niemand hoeft zich hier te verdedigen, het is een reactie op hoe jij dingen verwoord. Misschien komt dat niet helemaal lekker aan. Iemand uit hier z'n gevoelens en jij hebt het over afgunst en het iemand niet gunnen, maar daar heeft niemand het over gehad volgens mij. Daarom krijg je daar reacties op. En ook is niet iedereen hetzelfde. Als iemand het niet aan kan om op kraamvisite te gaan, dan kun je daar niet over oordelen vind ik, tenzij iemand echt zegt dat ze het iemand niet gunt. Dan is het een ander verhaal. Gewoon ieders mening respecteren...
Sorry, lees dit nu net in mn lunchpauze en moet me hier ook ff inmengen! Ten eerste heeft het liever wegblijven van kraamvisties zeker niet per se met jaloezie te maken! Het is heel goed mogelijk dat je blij bent voor iemand en tegelijkertijd zelf verdriet ervaart omdat jij niet zwanger bent. Een mens kan prima 2 verschillende emoties ervaren als gevolg van eenzelfde oorzaak. Hoewel je dan blij bent voor de ander, wordt je ook verdreitig bij het zien van zo'n pasgeboren babytje. Als je er dan voor kiest om niet op kraamvisite te gaan is dit niet uit jaloezie, maar omdat je die stimulus die jou die negatieve emotie geeft liever vermijdt. (en dus niet per se jaloezie!) Ten tweede, denk ik ook vooral dat mensen zich gaan verdedigen omdat je je stuk begint met "Bah"... Bah heeft nou eenmaal een redelijk veroordelende connotatie..
@all: verder alles goed hier? Is ook nogal wat om gelijk met zo'n serieuze mail binnen te vallen , maar ik vind het vervelend als er hier dingen gezegd worden die door sommigen als veroodelend opgevat kunnen worden. Het is juist zo fijn dat je hier altijd op zoveel begrip kunt rekenen wanneer je je hart lucht.. Verder is het hier weer lekker druk, druk, druk... Dus ga weer even verder en kom later vandaag wel weer even om een hoekje piepen. Fijne middag!
*Proest* verdachte acties waargenomen justfem? @Ladyjoey, da's een mooi pakketje voor 30 euries. Daar moet je toch zwanger mee kunnen raken he! @brigitte, fijn dat je nu weet wanneer je een ei legt! Meestal zit dat rond dezelfde tijd. Ovutesten vergroten zeker je trefkans. Duimen dat het gewerkt heeft!
who me? @ ladyjoey: welk nieuws met dat kindje? @ elegancE: sluit me bij je aan. Tuurlijk denk ik wel eens "goh he al weer een" maar denk dan altijd: wat leuk! nog even en dan heb ik dat ook Vind het moeilijker als ik een kindje vast mag houden wat meteen begint te huilen.. dan toch ook wel lichte paniek.. Dan vraag ik me soms af "oh jee.. zou ik het wel kunnen straks?" Maar heb inmiddels de insteekn dat kindjes nou eenmaal huilen soms en het straks allemaal beter gaat! @ loslaten: dat kunnen wij vrouwen niet.. vergeet het maar! je bent je er altijd van bewust.. tenzij alle denk valkjes gevuld zijn en die hebbenw e nogal veel duss.. Al is het al dat je uberhaupt bedenkt dat je het los moet laten! @ breezer: het humeur tij is gekeerD? @ chicken: kijken mag wel hoor! @ all: hmm.. zie hele discussie.. maar had eigenlijk zowel het verhaal van niet naar kraamvisite als het afgunst verhaal niet zo opgevat... Met typen kun je emotie niet verwoorden en krijg je helaas niet alels mee.. en kan iedereen het anders interpreteren.. dus ja ik sluit me aan bij elegance, nee ik noem het geen jaloezie en als je besluit geen kraamvisite zodat je je beter voelt maakt mij het niet uit dus.. En nu ben ik me wel aant verdedigen, maar ja.. uhm.. was eigenlijk niet nodig en op bovenstaande hoeft ook niemand te reageren want veroordeel niemand hiermee.. kan me alle reacties voorstellen namelijk en je moet doen wat je zelf het fijnste vind! dus... ok? mooi! ! en nu: GROUPHUG!