Ja snel een lekkere grouphug! Al die rondvliegende hormonen @joyce, goed gezegd. Ik vind dat we het allemaal nog lief verwoorden hier hoor. Iedereen heeft een eigen filter waarmee zij een bericht leest, dus dan vat je iets soms verkeerd of te zwaar op. En we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dat scheelt. Iemand nog een roze paaseitje?
Hey hey, Groepshug, zeker jah Maarre, geen jaloezie of afgunst aan deze kant hoor Juist heel positief Ennuh, neeeeee, testen maken me niet zwanger, als het goed is doet mn hubbie dat whahahaha Dus
OMG jullie zijn echt kletsmiepen! Hier alles lekker ga zo even een flink stuk met de honden wandelen, misschien dat die rug van mij dan wat losser komt. Heb namelijk druk gepoetst vandaag want zaterdag is er open huis, em tja dan moet het extra netjes zijn. En juist dat netjes is iets wat hier niet lukt. Die man van mij is in staat om binnen een half uur dat hij thuis is uit zijn werk de woonkamer om te toveren in CHAOS . Ik ga er dus ook de hele avond achteraan rennen, en morgen avond. Heb al een keer gedreigd dat ik mn man terug stuur naar zijn moeder voor een heropvoeding. En weet je wat haar antwoord was... Nee dank je ik heb dat 10 jaar voor jij in de familie kwam al opgegeven, nu is het jou beurt! Fijne dag dames!
Pfffffff, mn eigelijke visite laat LANG op zich wachten... dusse, ga nog ff verder kleppen met mn vriendinnetje Kus meiden!
@Lieseleentje hahahaha wat zijn sommige mannen toch erg he. Die van mij kan er ook wat van hoor. Hij is echt superhandig in huis, kan werkelijk alles maken, heeft ook het hele huis zelf verbouwd....maar dan nog die zooi achter z'n kont opruimen...hahaha. Ach, ik zal het er ook wel nooit uitkrijgen...aan de andere kant, iedere gek heeft z'n gebrek!
pffff....ik blijf van die steken en een drukkend gevoel hebben in m'n buik..... *****plukt de veren uit haar hoofd*****
Hier heb ik ook zo'n man, hij is goed in klussen (ummmh allebei de versies ) en in rommel maken, opruimen daarentegen [-( @chicken1975: die klachten in je buik dat komt gewoon door je darmen of zo, heeft niets met zwanger zijn te maken [-X .... kan natuurlijk wel dat je zwanger bent, maar nog even met de voetjes op de vloer blijven he
hihi.. het lukt niet meer he? relaxen? hmm.. zullen we afspreken dat je over 2 dagen mag testen? of was bij je eerste ook de test pas nod positief? in dat geval ga ik weer voor je zingen hoor! Relax, take it eeeeaasassy For there is nothing that we can do. Relax, take it eeeeaaaasssy Blame it on me or blame it on you. It's as if I'm scared. It's as if I'm terrified. It's as if I'm scared. It's as if I'm playing with fire. Scared. It's as if I'm terrified. Are you scared? Are we playing with fire? Met andere woorden: snap dat je het graag wilt weten, maar we kunnen nu nog niks doen dat je het wel weet... en snap dat je bang bent (het spannend vind) maar ja.... Ik merk dat ik langzaam toch ook beetje denk van "zou het?".. maar heb beloofd niet zo te doen.. dus... AHH.. ff gillen en klaar!.. en wilde je nou weten wat ik doe voor werk? of voor wie was die vraag? @ mannen: de mijne is opgeruimder dan ik.. das soms ook zijn probleem, maar ja... ik heb geeen klachten!
@Joyce AHHHHHHHHHHHRRRRRRRGGGGGGGGG...zo lucht op inderdaad. Bij m'n eerste zwangerschap testte ik een dag ervoor en toen had ik een vaag streepje. Maar ik spreek nu met mezelf af, met de NOD politie als getuige dat ik wacht tot een dag erna. Vorige maand wilde ik gaan testen en toen was ik ongesteld geworden. Dus ik wacht het RUSTIG af. Ja ik vroeg me af wat jij voor werk doet. Eigenlijk wel leuk om aan iedereen te vragen. Ik ken jullie allemaal nog niet zo goed..
@werk: ik werk voor een reclamebureau als parttime grafisch vormgeefster. En heel goed dat je wacht tot een dag na je NOD
Oh nou uhm ja.. jip en janneke taal? of niet? haha Ik werk voor een logistiek dinestverlener waarbij ik een combi functie heb tussen engineering en project management. Ik houd me bezig met beantwoorden van klantaanvragen (kosten berekenen en concepten bedenken), klein tot middelgrote nieuwe klanten implementeren en andersoortige projecten als verhuizingen van klanten van ene naar andere magazijn en bijv nieuwe procedures. etc etc En jij? Ok, goed zoo! En niet eerder testen he! Heb tot nu toe nog niet getest.. 1 keer wilde ik maar dacht: zal wel niks zijn plus test kan pas na NOD of voor nod met ochtend urine en vriend wilde niet testen dus kon ook niet stiekem...
@all: beetje slome reactie, maar ik doe mee met de grouphug! Mijn mannetje is ook 10X netter dan ik (maar da's dan ook niet zo moeilijk, want ik ben een echte sloddervos). Voel me soms wel eens schuldig als ie weer eens achter me mn rommelt op ruimt, maar hij heeft ook wel een hele lage tolerantie voor troepjes Dat wordt nog wat als we ooit nog es een beebje hebben @Chicken: Wel een leuk ideetje, hoewel ik vrees dat misschien niet iedereen kan zeggen wat ie doet ivm anoniemiteit. Ik werk iig als psycholoog in de geestelijke gezondheidszorg.
@Justfem: lijkt me een leuk beroep, werk je voor grote klanten/bekende klanten? @Joyce: heel iets anders, klinkt behoorlijk ingewikkeld! @nana33: ook weer heel iets anders, geestelijke gezondheidszorg lijkt me best zwaar, maar misschien ook weer niet als het je beroep is. Leuk om dat allemaal te weten van jullie. Niet iedereen zal het willen zeggen idd, maar dat geeft ook niet. @ikzelf: ik heb samen met een compagnon een administratie/belastingadvieskantoor. Al een aantal jaren en het loopt heel goed. We willen nu weer iemand gaan aannemen.....het wordt echt te druk!
hey allemaal, wat hebben jullie alweer veel gepraat zeg. ik wil toch nog even op anne reageren. ik (wij) zijn nu in ronde 4 bezig, mijn mannetje vind ook dat ik er soms teveel mee bezig ben. ik heb mezelf toen voorgenomen niet meer met hem over mijn cyclus te praten, die van mij is 37 dagen. voor hem te lang om bij te houden in welk deel van mijn cyclus ik zit. qua sex hebben is zijn probleem ook niet, maar wel het moeten. ik heb hem toen vertelt over het SMEPpen jaja, daar gingen zijn oortjes recht overeind van staan, om de dag sex, hij verklaarde me voor gek. ik laat het helemaal aan hem over, hij geeft maar aan wanneer hij wil. duurt me dit te lang, ga ik hem wel verleiden . doe het ''onverwachts'' volgens mij vinden ze dat toch echt spannend. mijn mannetje werkt s'avonds tot 11 uur. als hij dan thuis komt, ga ik niets vermoedend bij hem op de bank zitten, en uiteindelijk belanden we dan in de slaapkamer. hij is ook niet van het voorspel, maar doe iets spannends met je kleding, eten of kaarsjes enzo. verras hem op een manier die hij niet verwacht, ik weet zeker dat het lukt nou ga nu even de rest lezen tot zo
valt mee hoor voornamelijk koffie drinken en excellen Oh cool! hihi.. dus voor belastingadvies kunnen we bij jou terecht? Heb de mijne alweer ingestuurd maar moet helaas betalen dankzij mijn inmiddels afgelopen bijbaantje.. @ wgev: wat is smeppen ook weer?
haha mijn vriend is ook zo. als hij om 18:00 uur naar het werk gaat ruim ik de boel op, maar ja. laat soms wel eens wat staan, afwas of niet stofzuigen, de was niet opgevouwen. dan komt hij om 23:00 uur thuis, gaat hij de afwas doen omdat ik het niet heb gedaan ik voel me dan altijd zo lullig
@chicken1975: we ontwerpen advertenties, huisstijlen, logo's, magazines, o.a. voor grote (ik mag helaas niet zeggen voor welke), maar ook voor wat kleinere bedrijven (zoals bijv. makelaars) en we ontwerpen, trouwkaarten, babykaartjes etcetera voor particulieren, ik geef leiding aan een een kleine afdeling hier en ik vind het erg leuk. Ik heb van mijn creativiteit mijn werk kunnen maken en ik kan het goed combineren met het moeder zijn. @nana33: jij vroeg gisteren toch naar mijn temp-kaartje? Ik heb volgens mij nu voor elkaar dat ik hem kan publiceren.
Jullie kunnen zeker bij mij terecht voor belastingadvies..hoe meer vragen hoe minder ik aan beebjes denk...hahahaha koffiedrinken en excellen....uhm...vergeet je dan niet koffie zetten en forummen?