@Chicken: tja, in het begin was het ook wel zwaar soms, maar het went. Ik vind het wel ontzettend interessant allemaal en ook heel fijn om iemand echt te kunnen helpen. Over helpen gesproken: een administartief/belastigadvies kantoor, kun je niet een keer langskomen . Mn mannetje & ik zijn allebei zo slecht in het op orde houden van onze administratie. Hij schuift alles op mij af, omdat hij er helemaal gek van wordt en ik stel het net zo lang uit, totdat het echt niet meer anders kan. @wgev: goeie tips . Met een beetje spanning zijn de meeste mannetjes volgens mij toch wel om te krijgen (tenzij ze echt kapot zijn of zo natuurlijk).
@Justfem....lees ik het nou goed...geboortekaartjes....ZWEEFALARM...TOET TOET TOET....SIRENE....hihi Klinkt wel als heel leuk werk. Wij hebben een reclameburo als klant en het zijn echt hele creatieve mensen. Zo leuk om dat te zien.
@Justfem: Ooooww leuk! Ga je hem ook onder in je linkje zetten? dan kunnen we meekijken en duimen EDIT: sluit me aan bij chicken en pak mn NOD-politie pet maar weer uit de kast..
om de dag sex hebben vanaf dag 8 tot je vruchtbare dagen, dan 3 dagen sex 1 dag niet en dan nog een dag wel weer, en dan afwachten. ben benieuwd of het gaat helpen het is wel veel, maar ja, dat vind ik niet erg
@nana...dat is zo, het is wel heel dankbaar werk denk ik wat jij doet. Geen probleem, maar misschien wat tips, gewoon een map maken met tabjes met onderwerpen, zoals bank, hypotheek, etc etc. En dan als je post krijgt meteen hierin doen. Ruimt dat alvast op. Het gekke is wel dat ik voor m'n klanten alles super op orde heb, maar zelf....hahaha.....thuis kan ik geen administratie meer zien!
ow ja, whuahahahaha, ik heb nu 60 ovutesten in huis en 12 zwangerschapstesten dubbel besteld, die van de babyboomshop pas na 2 weken ontvangen. komt vast wel weer op hoor, maar ik weet van mezelf, hoe meer testen in huis hoe meer je gaat testen
bij mijn cyclus werkt het smeppen zo: -begin met klussen op dag 10 -begin met testen op dag 14 -klus om de dag -test je positief klus die dag + de 2 dagen erna, klus dan 1 dag niet en dan voor de zekerheid die dag erna weer wel
@Chicken: haha, dat kan ik me wel voorstellen. Ik heb een beetje hetzelfde eigenlijk - heb in mn priveleven ook vaak mensen die naar me toe komen om over hun problemen te praten, maar dan heb ik er juist helemaal geen zin in. Wanneer ik de deur op werk dichttrek, ben ik ook wel even klaar met andersmans psyche (en kan ik beginnen met de mijne ). Tja, die mappen die hebben we ook wel. Probleem is dat we de post eerst vaak in een ander kastje leggen wanneer we nog geen tijd hebben om deze te bekijken. Dan valt er 1 enveloppe op de grond en gaat de kat ermee aan de haal en de ander gooit iemand per ongeluk weg... Kortom tis een zooitje . Maar je hebt helemaal gelijk, als je het goed bijhoudt is het vast te doen (wordt mn goeie voornemen voor 2010 ).
@nana33: volgens mij staat ie er nu onder @wgev: is er over dat smeppen niet ook een apart forum onderdeel volgens mij ben ik dat in het begin wel eens tegen gekomen, hmmm misschien dat ik volgende maand dat eens uitprobeer. Oh en ovu-testen geen gebrek bij jou zo te horen hahahaha
@Justfem: Jaaaaaa ! Mooi kaartje hoor, mooie dip op dag 5 en nu lekker hoog. Wie weet... *duim, duim, duim*
@werk, ik sluit me bij nana aan, waarbij ik niet bij de geestelijke gezondheidszorg werk, maar bij pleegzorg en adoptie mbt kinderen met gedrags-, en of psychische stoornissen.. Dus geen "normale" adoptie of pleegzorg gezinnen.. maar kinderen die ook in een nieuw gezinsverband niet functioneren... Voorheen werkte ik in een orthopedagogisch behandelinstituut met soortgelijke kids
ik zit net naar mijn banner te kijken en ik zit al in het roze 0.o jee wat gaat het deze maand snel :S
@daarnaast heb ik ook nog een aantal andere studies gedaan XD ik ben pas sinds vorig jaar klaar hiernaast wel altijd gewerkt, maar je kent het wel teveel stages en niet verdienen Ook heel lang voor een uitzendbureau gewerkt, ook nu maak ik me nog zorgen omdat ze het niet meer gefinancierd krijgen en mijn contract loopt af in augustus.. gestudeerd of niet dus, pfff... de economie irriteert me
Betekent roze vruchtbare dagen op je banner? Lekker dat je alweer in die fase zit, dan schiet het tenminste weer een beetje op. (en je weet natuurlijk wat je dan vanavond te doen staat ).
@Elegance: dat klinkt best als een heftige baan, maar daarentegen is het denk ik wel fijn om die kinderen aan een zo normaal mogelijk gezinsleven te kunnen laten deelnemen. En over je banner: Time flies when your havin fun
Hey Justfem! Yep, ik snap precies wat je bedoelt. Mijn zusje is zwanger en ik had het met haar al een paar maanden over dat ik en mijn schat overeenstemming probeerden te krijgen over het al dan niet gaan voor een beebje. Zij was plotseling en spontaan zwanger en dat deed me toch wel even een beetje zeer, ik had graag mijn ouders opa en oma gemaakt (dat is wel ego, maar de situatie is er ook naar, dus had niet anders gedacht). Ik dacht dat mijn zus zwanger was en vroeg haar een test te doen en 24 feb op mijn verjaardag heb ik er 1 van mezelf meegegeven en die heeft ze de volgende dag met mij aan de telefoon gebruikt. Huilende zus want ze was zwanger. Ik was meteen blij voor haar, ben erheen gesjeest met boek en knuffel onder mijn arm om haar gerust te stellen. Ze is psychisch niet helemaal in orde en de hele situatie (ze moeten leven van 800 euro in een beschimmelde hatwoning met vriend die regelmatig in de bak zat) was niet echt ideaal te noemen. 5 dagen later wordt ik ongesteld en heb haar aan de lijn en echt binnen 3 minuten hadden we barstende ruzie. Ze zei dat ik me niet moest aanstellen etc en dat ik afgunstig was e.d. omdat ik gewoon verdrietig wat dat de duivels zich weer hadden gemeld. Komop waar is het begrip af en toe. Gelukkig hebben we dit allemaal weer achter ons kunnen laten, maar sommige situatie zijn echt zo uncool voor iemand die zwanger wil worden! Begrijp het dus precies! Neemt niet weg dat ik elegance niet begrijp, er zijn echt vrouwen die andere zwangeren verwensen, maar zulke vrouwen zijn bij voorbaat niet geschikt voor dit forum want wij gunnen het elkaar meer dan wie dan ook, op dit vlak zijn we emotioneel gewoon heel erg met elkaar betrokken hier! Dikke knuffel en ik duim voor ons allemaal !
jaa psies, pff, ik denk door die mk en de zw daarvoor dat het daarom opeens zo snel gaat deze maand.. ben er ook zo weinig mee bezig geweest hoe stom kun je zijn he de voorpret is juist het leukst XD zegt mannetje dan
Bekend verhaal. Heb ook veel te veel stages gedaan tijdens mn studie met als gevolg vertraging en een lekkere hoge studieschuld (die ik inmiddels gelukkig wel heb afbetaald). Tja, in onze sector liggen de banen niet echt voor het oprapen he (ook niet echt in economisch betere tijden trouwens). Dat was toch wel een flinke tegenvaller toen ik op de arbeidsmarkt kwam Is er een mogelijkheid dat je contract in aug verlengt wordt of was het echt maar voor een bepaalde periode? Hoop iig dat je snel financiele zekerheid hebt!