@elegance: lijkt me een heel mooi beroep, wel zwaar ook. Vooral het werken met kinderen zal best wel veel indruk maken... En waardeloos zeg dat het maar weer afwachten is of contracten enzo worden verlengd...ik merk het bij ons ook hoor, klanten waarbij het slecht gaat en die alles moeten doen om het hoofd boven water te houden. Is niet leuk! Maar wat klussen betreft....tja wat is er nou leuker!?
Zooo, weer bijgelezen hihi! Viel wel mee! @ mijn verhaal, sowwy, moest het ff kwijt. @Joyce: ja dat "down" met johnny vond ik ok wel een beetje het randje zegmaar. En over testen idd, ik doe het netjes. Heb toch maar weer en ovutestje gepakt en echt helemaal niks zichtbaar ook niet na een uur dus ik ben echt 'way past' mijn ei! Gisterenavond had ik een heel raar wee gevoel in mijn buik dus ik denk dat mijn ei is aangekomen bij mijn bm. Vanmorgen werd ik misselijk van mijn dagelijkse boterham met chocoladepasta. However zit ik nog steeds met beiden voetjes op het dak van de audi want nu is het afwachten of ik onder de 20% val dat het zich innestelt. Ik heb echt een hekel aan wachten! Iemand een potje geduld voor me? @ Breezer: ik ben heel blij dat het weer beter met je gaat! Happyhappyjoyjoy!
Ik heb net de sisterhood of traveling pants 2 gekeken! Echt een hele leuke film! Is alleen heel onbekend denk ik? Hebben jullie deel 1 of 2 gezien?
psies! en voorheen stelde ik kinderen krijgen uit, om eerst financiele zekerheid te hebben... dat doe ik dus niet meer.. voor ik het weet zit ik in de overgang XD En wat betreft het werk, mijn eerste maanden tijdens mijn stage ooit, waren shocking, kinderen die in een separeer wonen... ivm angsten etc.. elke dag moesten we ze inwikkelen en uitkleden omdat ze zichzelf iets wilde aandoen.. dat waren de shocking times of my life.. hierna heb ik dat gevoel nooit meer gehad.. gelukkig... wel is het nog steeds ongelooflijk in welke bizarre omstandigheden kinderen opgroeien... nou ja verwaarloosd worden.. dat geeft mij wel de kick om met een kind aan de slag te gaan, deze kinderen kunnen nooit meer een normaal leven leiden, maar de uitdaging is wel, tot hoever kun je ze wel een normaal leven bieden... om die grens op te zoeken, dat is iig mijn drijfveer
@Elegance...denk dat je ook enorm met je beide benen op de grond wordt gezet als je zulke dingen ziet en meemaakt. Kan me ook heel goed voorstellen dat je zo'n enorme drijfveer hebt en dat het zo ontzettend veel voldoening geeft om voor die kinderen iets te bereiken. Petje af hoor!
*vang* Thanks justfem! Ook bedankt voor je pendel n(en bootsy ook), die houden me ook stiekum wel een beetje aan de grond. Nu ik zeker weet dat ik mijn ei al heb gehad en 5 april kan testen klopt het ook wel dat ik nog een ei heb in april (4 april nod + 21 of 26 dagen = 25 of 30 april). Dus je hebt me al heel erg geholpen en nu ook nog een potje geduld! Hihi! xxx
Wow elegance! Dat klinkt echt als een zwaar maar heel mooi beroep! Daarvoor moet je echt stevig in je schoenen staan! *neemt petje af voor elegance*
dat pendelen, ik heb ook een setje en tot vorige maand dacht ik er de ballen van te snappen... na wat lees en speurwerk en rustige momenten denk ik wel dat ik het begrijp... maar de feeling.. jeetje.. wat een respect voor de meiden die het doen...
Ik trek af en toe een paar tarotkaarten voor mezelf. Bij mij kwam er uit MEI en meisje. Ik heb wel een goede band met mijn kaarten, maar ik denk meer voor mijzelf en iemand moet ze schudden die de vraag stelt. Mijn zus zou een jongen moeten krijgen volgens mijn kaarten. Maar het voor anderen doen op afstand, doe maar niet, ik geloof niet dat ik een zesde zintuig heb, hihi! Idd respect voor de dames die dat kunnen en doen!
bah jullie hoeven me niet te complimenteren he XD iedereen werkt hard voor zijn geld, ik wilde gewoon in eerste instantie "mensen helpen".. dat ik ooit hierop uitkwam wist ik ook niet.. en als je gewoon doet wat je geleerd hebt en naleeft wat je voelt.. kan iedereen het het voelt wel raar om mijn werk aan jullie te omschrijven, meestal doe ik dat niet, juist omdat op zulke momenten ik ook geconfronteerd word met de omstandigheden waar ik mee werk.. en dat vermijd ik het liefste wel, als ik het erg ga vinden zou ik mijn werk niet meer kunnen doen
@ elegance en nana: jeetje.. beiden best heftige banen lijkt me! @ chicken: heb ik al, maar nu met 2 huizen hebben we dubbele klappers op 2 locaties .... Als we straks 1 huis hebben komt het vast weer helemaal goed! @ SMEP: heb het genoteerd maar wacht eerst nog ff paar maanden af... zie dat je dan dus ovu testen nodig hebt,.. aan andere kant.. we hebben nu het volgende schema aangehouden: Dag 1 5 7 9 11 14 15 16 17 18 en we zijn nu op dag 19 Dag 8 was kosmo ei en dag 15 kalender ei.. SMEP was geweest: 8 10 12 14 15 16 17 19 afwachten.. Dus hebben we nog best goed gedaan al zeg ik het zelf!
13 dagen geleden dacht ik nog dat mn ei eerder zou komen omdat ik rekbaar slijm had. Zit nu op dag 23 en heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad. Dus mn cyclus is sowieso langer dan de langste die ik tot nu toe heb gehad. Hoop dat het niet ineens heel lang gaat duren, maak me er wel een beetje te druk om eigenlijk. Heb maar weer nieuwe testen besteld en hoop ze vandaag te ontvangen. Heb op deze site de vraag gesteld of er ook vrouwen zijn die negatief bleven testen en toch zwanger waren, maar ik krijg helaas geen reakties. Heb er wel iets over gelezen op inet, maar heel weinig. Blijft helaas afwachten... Ga nu even een hoop paginas terug lezen!
@Elegance: ik vind het echt goed dat er mensen zoals jij zijn om die kinderen zo te helpen :fem neemt ook haar petje af voor elegance: @suekes: ik zat ook al te rekenen en als het goed is mag ik ook nog een keer mee in de audi, hoe het er nu naar uitziet dan kom ik op 3 of 4 april uit met mijn NOD, maar ik hou voet bij stuk dat ik pas de 7de test (zegt ze vol zelfvertrouwen ) Over pendelen, ik kan niet altijd pendelen, want het is soms best vermoeiend als ik het dan toch doe dan pendel ik veel meer fout dan dat ik lekker in mijn vel zit. Vandaar dat het soms ook even duurt voor iemand een reactie terug krijgt op een PB. Het maakt me overigens wel superblij als ik goed heb gependeld voor iemand geeft me echt een boost aan energie. Ik reageer ook altijd op de mensen waarbij de pendel fout was als ze me pb-en, ik vind het dan toch wel mijn plicht om ze weer moed in te praten voor de volgende ronde.
@justfem: prachtig kaartje! *duim*duim*duim* @werk: ik werk sinds kort als helpende zorg en welzijn, als ouderenverzorgster, "zuster! kunt u even komen, ik heb mijn bril laten vallen!" hahahaha. Is echt heel leuk werk. Mensen aankleden en wassen, huishouden, geestelijk ondersteunen, dat soort dingen, rapporteren ed. Voel me tussen die lieve mensjes als een vis in het water! Ik heb een polletje (ik ben benieuwd!): de vraag is: Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben b. ik gebruik al geen van allen c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit kopieer de lijst en plant jezelf onderaan Dicky: a. Ik vind dat je nog best heel eventjes mag genieten......