Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben b. ik gebruik al geen van allen c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit kopieer de lijst en plant jezelf onderaan Dicky: a. Ik vind dat je nog best heel eventjes mag genieten...... Chicken: a. hoewel ik wel een stuk geminderd ben met alcohol. Roken doe ik niet, koffie nog iedere ochtend, rauw vlees vind ik niet zo lekker.
de vraag is: Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben b. ik gebruik al geen van allen c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit kopieer de lijst en plant jezelf onderaan Dicky: a. Ik vind dat je nog best heel eventjes mag genieten...... Chicken: a. hoewel ik wel een stuk geminderd ben met alcohol. Roken doe ik niet, koffie nog iedere ochtend, rauw vlees vind ik niet zo lekker. Justfem: a. Ik vind ook dat je nog even mag genieten, maar als het eenmaal zover is dat ik het weet dan stop ik direct.
Hey elegance! Het zijn geen veren in je reet hoor lieverd, maar het is meer zo van wow dat had ik ook wel willen doen, de wereld een klein beetje verbeteren. Jammer genoeg sta ik minder stevig in mijn schoenen, ik neem dingen mee naar huis zegmaar, dus psycholoog of op een andere manier mensen helpen lukt mij niet zonder dat het ten koste van mezelf gaat. It takes a special type of person! Ik doe wat ik kan in mijn omgeving voor vrienden en familie en mensen die ik met een reden tegenkom. @justfem: Dat kan ik me voorstellen als jet het goed hebt. Ik had het goed bij mjn zusje, gaf me wel een goed en apart gevoel! Ik hoop dat je gelijk hebt. Als het nu niet raak is dan maak ik volgende ronde een aardige kans volgens de pendels en mijn eigen kaarten. Mijn kaart zei nesteling-positest mei, erg grappig. We gaan het zien, maar we zijn er deze ronde vol vertrouwen tegenaan gegaan! Kan dan alleen niet in april blijven want mijn nod ligt dan dus wel in mei, boehoehoe, rotcyclus! Zullen we afspreken dat we massaal op roze gaan en lekker in decembermama'sforum gaan zitten? xxx
@Dicky: Mijn moeder doet hetzelfde werk en mijn dochtertje weet al sinds dat ze kon praten dat ze ook zulk werk wil doen, ikzelf heb dat nooit gehad, maar vind het heel goed dat er mensen zijn die dit werk als roeping hebben, zer omdat ik de zorg zo'n belangrijke sector vind.
Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben (ja en nee, dingen zoals pate wel..) b. ik gebruik al geen van allen (helaas ben ik een zondiger ) c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben (ik was gestopt met verschillend dingen, maar tijdens de laatste ongi toch stiekem biefstuk en wij gehad) ik vond dat ik een verzetje nodig had na de mk en ongi en was pas begin van de ongi.. late rop de cylcus zou ik het niet meer gedaan hebben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit (uitmaken doet het me zeker, ik vind vooral de mate waarin erg belangrijk ) Dus uiteindelijk kies ik voor c... pate mag je overigens wel hebben als je ze bent maar met mate... dus telt die niet echt toch?
de vraag is: Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben b. ik gebruik al geen van allen c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit kopieer de lijst en plant jezelf onderaan Dicky: a. Ik vind dat je nog best heel eventjes mag genieten...... Chicken: a. hoewel ik wel een stuk geminderd ben met alcohol. Roken doe ik niet, koffie nog iedere ochtend, rauw vlees vind ik niet zo lekker. Justfem: a. Ik vind ook dat je nog even mag genieten, maar als het eenmaal zover is dat ik het weet dan stop ik direct. Suekes: a nog even geniet idd. voor hetzelfde geldt duurt het een jaar.
Ja dat is mijn dochter, ze wordt al echt een jonge dame, ze heeft helaas in de eerste 4 jaar van haar leven het nodige mee moeten maken, gelukkig hebben we nu weer een stabiel gezin en je merkt aan alles dat ze veel lekkerder in haar vel zit en ze is nu een vrolijk meisje... veel mensen denken dat ze later een soapie wordt... we zullen zien
Ze ziet er op de foto in elk geval supergelukkig uit, stralende oogjes! Knappe meid! Zou leuk zijn, soapie! Wie weet! xxx
ohh ik ga weer even strijken voor mijn schat thuis is! tot vanaaf en dikke kus aan degenen die wat leuks gaan doen! xxx
DICKY's POLL Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben b. ik gebruik al geen van allen c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit kopieer de lijst en plant jezelf onderaan Dicky: a. Ik vind dat je nog best heel eventjes mag genieten...... Chicken: a. hoewel ik wel een stuk geminderd ben met alcohol. Roken doe ik niet, koffie nog iedere ochtend, rauw vlees vind ik niet zo lekker. Justfem: a. Ik vind ook dat je nog even mag genieten, maar als het eenmaal zover is dat ik het weet dan stop ik direct. Suekes: a nog even geniet idd. voor hetzelfde geldt duurt het een jaar. Joyce81: a; ik geniet nog even en gelukkig schijnt het zo te zijn dat de eerste 5 weken het kindje er "geen" last van heeft, mist een en ander met mate uiteraard. naam: naam: naam: naam:
Nou... krijg ik van niemand complimenten over mijn onbewuste SMEP? ... () @ suekes: strijkse! @ justfem: leuke meid hoor! @ roze garantie: ja duh! @ elegance: tis meer dat ik me kan voorstellen dat het zwaar is.. hier is het meer rekenwerk dan psychisch enzo.. dus.. Maar idd iedereen verdient op haar manier zijn brood..
hmm.. bedenk me net.. dat het bijna april is... dat betekend dus dat we wellicht al bijna afscheid gaan nemen van een aantal, zowel in posi als in nega manier... .... nouh..
@joyce81: ik dacht dat dat je planning voor volgende ronde was maar dan vind ik dat je al heel goed onbewust gesmept hebt deze ronde belooft veel goeds als ik het zo zie. @suekes:strijkse en misschien eindig ik ook in NOD mei, vanaf het begin dat we voor een tweede gingen zegt mijn eigen gevoel dat er in mei een positieve test zal zijn. Maar we gaan voor nu op roze dan zijn we ook zwanger in mei hahahaha
ik vond maart ook zo'n goede maand.. en tot nu toe relatief weinig mensen met een mk tenopzichte van februari.. echt toppie.. ik vraag me ook altijd af wie zou deze maande de gelukkig zijn iedereen nu nog zo onzeker en zometeen giga blij of naar de volgende maand
hahaha goed gedaan hoor Joyce Volgens mij gaat het bij mij ook ongeveer wel zo...ik krijg ook altijd mega zin rond de eisprong, dus dan gaat het een beetje vanzelf...volgens mij is iedere dag ook helemaal niet erg. Toen ik vorig jaar zwanger raakte kenden we elkaar nog niet heel lang en deden het nog iedere dag en soms twee keer en ik was echt heel snel zwanger. We kunnen ook afspreken dat we ongeacht de uitslagen lekker hier blijven kleppen en pas in mei opschuiven of ons bij de mama's van ... aansluiten.
Laten we hopen dat de meeste op een posi manier afscheid nemen en anders gaan we gewoon in mei verder wat we hier begonnen zijn Oh en we hadden toch afgesproken dat we met z'n allen hier zouden blijven tot december
@elegance...inderdaad heel spannend he. Nu weet niemand nog iets, maar vanaf volgende week gaat het toch allemaal lopen.