Ik heb van die enorme pijnlijke boobies. Niks aan, daar straks leek me afscheiding wat rossig ipv wit :S .. PFff heb ik weer Heb normaal nooit geen testen in huis maar had gewoon zin om ze te bestellen
heb ik ook altijd na ei! .. maar vandaag dus ook dat koffie niet smaakte.. maar ja! Het hoort gewoon bij na ei en we gaan samen pas na 5 april testen, goed? @ tante: oeh.. das wel ff vaag ja... maar kan vanalles zijn he!
Hoi meiden. Ik kom me helaas aanmelden voor de april lijst. Wil iemand me op de 20e zetten? Vanmorgen de op bezoek. Ronde 23 is een feit en op naar de derde IUI
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev & angelea & Love child 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje & Lauw 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 27: Esther1983 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 111 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Ik heb mezelf verplaatst naar 25 april, de zijn een keer eerder gekomen als ik dacht (stond eerst bij 5 april). Deze ronde ga ik starten met Clomid, dus ik ben benieuwd... Ik lees hier af en toe mee.. maar reageer eigenlijk bijna nooit... kan het allemaal niet bijhouden op de verschillende forums... ps... pfff.. dat lijstje stond ver weg hihi...
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje ik heb weekend en nog bergen werk poetsen, studie, werk en klussen en ik wil nog, shoppen, in bad, slapen, surfen, hier lezen, eten, slapen, in bad, slapen, in bad, slapen en in bad!
ik wil ook op die lijst, ik had voor c gekozen, ik geloof omdat ik alleen pate niet laat staan momenteel en aleen dit weekend een wijntje had maar het nu ook weer allemaal laat staan.. mag toch wel he? eens in de 3 maanden? of is het dan A :S
dan is het a, haha, stoppen is stoppen niet sjoemelen.... Ik moet ook echt voor a gaan, haha... Heb wel altijd c gezegd, maar na 2,5 jaar vond ik dat niet meer te doen... dus ben na 10 maanden totale ontzegging van ALLES, ook weer met bijna alles begonnen
DICKY's POLL Wanneer stop je met alcohol, rauw vlees, evt roken en koffie ed? a. Ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben b. ik gebruik al geen van allen c. ik stop al als ik zwanger wil worden maar het nog niet ben d. het maakt me eigenlijk niet zoveel uit kopieer de lijst en plant jezelf onderaan Dicky: a. Ik vind dat je nog best heel eventjes mag genieten...... Chicken: a. hoewel ik wel een stuk geminderd ben met alcohol. Roken doe ik niet, koffie nog iedere ochtend, rauw vlees vind ik niet zo lekker. Justfem: a. Ik vind ook dat je nog even mag genieten, maar als het eenmaal zover is dat ik het weet dan stop ik direct. Suekes: a nog even geniet idd. voor hetzelfde geldt duurt het een jaar. Joyce81: a; ik geniet nog even en gelukkig schijnt het zo te zijn dat de eerste 5 weken het kindje er "geen" last van heeft, mist een en ander met mate uiteraard. Line77:Ik drink en rook niet, maar ik kies wel voor a, bv. rauw vlees ofzo. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook wel gerookt totdat ik wist dat ik zwanger was. (Maar dat was dan ook niet helemaal geplant) PSje: A, roken en koffie doe ik niet aan, alcohol drink ik nog wel maar veel minder. Qua eten ga ik pas bij posi test op letten. naam: naam: @ Tante Mars: Gefeliciteerd met de toetsen! @werk: ik ben verpleegkundige Zow alles weer bijgelezen. Ik mag trots zijn op mezelf, lekker gepoetst vandaag en niet aan zwanger/beebies gedacht tot nu
hoi meiden! ik kom me hier maar weer es melden! na een MK in feb. is mijn ongi weer op gang gekomen begin maart en ik verwacht ergens rond 10 april mijn NOD, maar dat is eigenljk mijn WOD (wel ongesteldheidsdag) want we hebben besloten nog een even een maandje te genieten zo.. het is even heerlijk om niet met zwanger worden bezig te zijn en te genieten vd verboden dingetjes als een wijntje, carpacio, saunadagje enz.... In april willen we er weer op volle kracht tegenaan! hoop dat we na april gauw weer mogen genieten ve wondertje in mijn buik en dat het dan ook goed blijft gaan! Duim voor jullie op gigantisch veel roze in april! lees lekker mee hoe het jullie allemaal vergaat. liefs humm
Geniet van deze maand, een MK heeft toch wel een grote impact. Geniet lekker van de sauna, een glaasje wijn en de carpacio en dan daarna er weer lekker tegenaan
in principe kun je toch wel vanalles eten en doen tot je een positieve test hebt? dacht dat de baby pas vanaf 5 weken ofzo echt een bloedverbinding met je heeft.
Ja ik ben ook heel benieuwd,en ik hoop inderdaad dat het gewerkt heeft! Ik wordt het zo langzamerhand wel moe nu! Ik hoop dat ik over 2 weekjes een andere test met 2 van die mooie ROZE streepjes in ontvangst mag nemen! Voor jou wordt het ook spannend zie ik!