NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Maaikeb: Oooow wat spannend meid, zaterdag al testen! Zit me hier een ons te duimen :D

@Dicky: En bij jou ook al zo spannend :D . Wanneer ga jij testen?

*Zet de NOD-politie pet en een strenge blik op* : en niet teveel gek maken door alle kwaaltjes allebei he.

@all: ik zit pas op 3 dagen na mn ei, maar heb toch echt weer helemaal geen goed gevoel over deze ronde :( . In de ronde dat het even raak was had ik al vanaf a dag na mn ei allerlei krampjes e.d. en nu niets. Heb wel hele zere (*)(*) en dat heb ik al 2 rondes eerder gehad en dat waren juist de rondes waarbij ik het gevoel had dat de bevruchting niet eens was gelukt. Ik weet dat het een beetje koffiedik kijken is, maar na 6 eerdere rondes, waarvan ik er van 1 iig zeker weet dat de bevruchting was gelukt heb ik wel het gevoel dat ik een klein beetje kan voorspellen wanneer de kansen groter zijn en wanneer kleiner. Nou ja, time will tell... Voordeel is natuurlijk dat ik dan mijn rol als NOD-politie beter kan uitvoeren (hoewel ik toch liever zwanger ben ;) ).

2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    **maaiky vliegt naar tante, geeft haar een knuf en brengt haar weer met de voetjes naar de vloer**

3. ipad

ipad Niet meer actief

ja....das idd wel wat vroeg he...tante mars.....
    maar jah....wie weet?!

**gooit nog wat meer lood in haar schoenen....hopende dat ze niet teveel gaat zweven...**

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee nog iemand op 3 DPO :D . Gezellig! En niet te hard van stapel lopen he, inderdaad voetjes aan de vloer ;) !

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik heb mezelf net vastgeketend aan de vloer :)

HET IS NIKS HET IS NIKS HET IS NIKS!

Pff dan zou clomid wel ze werk goed hebben gedaan, OEF MARS DIT MAG NIET..

(blijf me zelf tegen spreken)

6. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @nana: dit is mijn eerste echte normale cyclus na de pil, ik heb geen idee. doe een gooi!

Mijn kaartje zegt ongeveer wanneer ik een ei heb gehad

x

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @Nana, ook voor dat gevoel voetjes aan de grond! pff wat wordt er toch veel geduld van ons verwacht..

8. ipad

ipad Niet meer actief

hahahahahahahaaaaa.....ik ken dat.........

Ik zit ook steeds tegen mezelf bezig..."maak je niet zo gek chrisje....doe dat nou niet...straks heb je weer verdriet!"

(al moet ik zeggen dat ik ook niet het gevoel heb dat het raak is.....maar ja....zo vruchtbaar als een kat....dus heb ik altijd wel kans.....heb een periode gehad dat ik 4 maanden achter elkaar steeds raak was...)

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik begin aan mijn cyclus te twijfelen... :(
    heb ook lood of lijm nodig geloof ik....

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    lieve meiden, allemaal veel sterkte met wachten, veel lijm gebruiken!
    en voor de klussers, veel plezier!

* ik ga me bedje op zoeken..**

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ok, dan zou ik zeggen testen op dag 15, dus dinsdag. FF zegt weliswaar dat je de eerste ronde 18 dagen moet wachten, maar da's wel errug conservatief, aangezien maar heel weinig meiden zo'n lange LF hebben. Dus dinsdag mag je testen met volledige goedkeuring van de NOD-politie ;)

@Maaikeb: graag gedaan :D . Tja, erg he dat geduld. Merk wel dat het makkelijker wordt hoor, naarmate je langer bezig bent. (Maar hoop natuurlijk dat je daar niet achter hoeft te komen)

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ maaikyb slaap lekker!

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Maaikyb: Weltrusten!

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    truste meid!

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

bannercheck

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Dicky: zit nog eens goed naar je kaartje te kijken en vind het wel een beetje raar dat FF de lijn op CD15 en niet 18 zet :( . Wellicht heeft het te maken met de dagen waarop je hebt aangegevn waterig slijm te hebben, maar als je temp echt goed gemeten is, zou het me niets verbazen als je ei toch pas op dag 18 was. Dan zou je dus pas volgende week vrijdag mogen testen (als je uitgaat van testen op 15DPO..). Maar goed, kan me voorstellen dat je dat wel erg lang wachten vindt ;) .

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dames bedankt dat ik even mocht zeuren ik vlieg dr nu van door ======> BANK, morgen half negen echt aanwezig zijn op school..

Lekker sliepe allemaal

Kussz

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Weltrusten tante Mars!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Lekker sliepe (en net te lang... ;) )

20. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    truste mars! slaap lekker droom maar fijn en tot morgen (hoop ik hahahaha)

nog ff wat, het klinkt misschien stom, maar zijn van die borstpads niks voor je? dan word je trui niet zo nat...........

kus!

@nana: ja het kon echt serieus niet anders, kon er niet omheen, dacht dat ik in mijn broek aan het plassen was! met ene beetje bruin, vies he maar ik heb gelezen dat dat ook kan

Deel Deze Pagina