NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Dicky: :) ja, dat van dat bruin heb ik ook wel eens gehoord. Tja, dan is het wsl toch dag 15 en ach mocht je het volhouden dan is later testen natuurlijk altijd beter (alleen makkelijker gezegd dan gedaan, i know). Zal iig voor je duimen!

2. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hey meiden ben er weer heerlijk gegeten d8 kom effe kijken hoe het hier gaat weer wat pagina's lekker vol geklets hihihhi

Het is ook heel spannend nog een paar dagen en dan kan ik ook gaan testen ben zo benieuwd

3. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    dank je nana! lief!

en nou hou ik echt op met zeuren hoor!

hahahahahahahaaha

zal het nooooooooooooooit meer doen

god ik word melig, het zal wel laat zijn hahahaha

zit te giegelen achter de comp hihi

4. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @babylove: ja dat geloof ik joh!

heb je het idee dat het raak is?

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik weet het niet zeker hoop het wel maar volgens de pendel is het raak in juni voor een meisje dus yep we shall see en jij

6. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    heb wel deze maand bijna ieder dag geklust dus ja wie zal het zeggen

men man komt binnen zegd ie zit je weer op het forum ik jhaa hihihi "vrouwen" zegd ie hahahahha en ja daar ben je mee getrouwd ihihihihi

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Babylove: Leuk dat het voor jou ook al bijna zover is! :D Tja, juni is ook leuk natuurlijk, maar t zou nog leuker zijn als de pendel het toch fout heeft en je nu hartsikke zwanger bent! *duim, duim, duim*

@Dicky: hihihi, nou aan dat nooooooooooooooooooooooit meer zeuren zullen we je maar niet houden zo vlak voor je NOD ;) Hoewel ik als NOD-politie zo af& toe natuurlijk wel een boete moet uitdelen voor al dat gezeur :)

Ik ga ook mn bedje maar es opzoeken. Fijne avond nog en weltrusten!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    snappen ze toch niet.... je zou het gezicht van mijn mannetje eens moeten zien ! :D

9. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    bannercheck

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hihii ja de mijne had zoiets van gaaat ze weer is hij ook de kamer ook uitgelopen hij moet toch leren dus komt het natuurlijk aan de ene kant goed uit hihihi dan zeur ik niet zo bij hem

11. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ach jaaaaaaaaaaa mannen!

de mijne zegt gelukkig, meid doe rustig aan is ook wel eens lekker en hij ligt nu lekker te slapen de lieve schat hij is grieperig, en je je weet hoe dat gaat als mannen 'ziek' zijn ;)

ik had een pendel voor feb, maar dat bleek ook waar te zijn.............

ik heb voor deze ronde nog niet laten pendelen, we zien wel.

ik heb af en toe geklust, maar ik geloof wel op de goede momenten.

ik duim iig heel erg hard voor je meid!

12. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    truste nana!

droom maar fijn!

kus

13. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    dank je wel lieverd

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Tante Mars Gefeliciteerd!
    Hoe is het met de rest?

Er is vanmiddag gewoon keiveel geld afgeschreven van mijn rekening, bijna niet meer te overzien voor ons. Ik haaaaat geld! Ik moet echt proberen niet te stressen, dat komt het zwanger worden/blijven (als het gelukt is) niet ten goede. Als alles volgens plan gaat is nu de innesteling, breathe in breathe out... Pff echt even een dipje voor mij vandaag.
    kus!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    mannen en ziek.... hmmzzzzz
    de mijn is vandaag (op mijn aandringen) wezen bloedprikken omdat ie al een paar weken steeds moe is.....
    wat een strijd! :(

16. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ja he! Wanneer krijgt hij de uitslag?

ja en over dat geld, ik wou dat alles gewoon in natura kon, weet je wel
    ik koop boodschappen bij jou, dan bak ik een appeltaart voor je of pas op je kinderen snappie?

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja ken dat het is nooit leuk als er ook te veel van je rekening wordt afgeschreven heb er ook zo en hekel aan en zeker niet als het onverwacht van men rekening afgaat

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Volgende week woensdag geloof ik (duurt veel te lang) hij moet morgen nog ff bellen met de HA ivm de longfoto welke gisteren gemaakt is, ha wilde alles uitsluiten dus meteen ook maar een foto.... (weet niet wat dat met moeheid te maken heeft maar goed...)

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    te weinig adem maakt moe. Het kan zijn dat zijn longen niet helemaal schoon zijn qua slijm of functioneren=> sneller ademen voor zuurstof => hart moet sneller werken => sneller moe. Snappie?

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ja echt erg. we zijn zo hard aant sparen maar er lijkt altijd wel iets tussen te komen. ach liefde is het belangrijkste toch..! Sorry hoor moest het even van me af praten want ik probeer (met mijn gemiddelde mentale staat) echt kalm te blijven, ik ben een enorme stresser, zit niet voor niets al ruim 2 jaar met een burnout. Ik heb allerlei steekjes en misselijke vlaagjes en elke dag geklust voor de zekerheid dus ik heb een grote kans denk ik zelf, vorige mnd een vroege mk puur door mijn gestress denk ik. We zien het wel, vriendje doet in elk geval zijn best om me een goed gevoel te geven.. Heb echt alleen maar zitten huilen vanaaf, stomme ik en stomme centjes..

Deel Deze Pagina