Eigenlijk verwacht ik niet dat er wat uitkomt... denk dan het stress is (gewoon te druk, voornamelijk op het werk!)
Niet doen Suekes probeer van het leven te genieten ik zat ook in zo en rot periode ieder keer wanneer ik probeerde te sparen kwam er wel wat wat ik moest betalen waaruit uit eindelijk al men spaar geld bijna daar naar toe ging het leek niet meer op spaargeld maar meer op een buffer baal namelijk enorm van maar heb geleerd leef beter een leven zonder schulde dan maar even zo en gewoon van de fijne dingen in het leven genieten en dat doe ik ook
Ja he Dicky! you scratch my back I scratch yours. Was veel beter vroegah! Mijn schoonmoeder stelde voor dat ik weed ga knippen, moest zo lachen maar je zou het bijna serieus gaan afwegen. Maar ik ga bij haar in opleiding voor modderpakkingen om gewicht, centimeters en schadelijke stoffen af te voeren. Kan ik bij haar in het gezondheidscentrum gaan doen en dan verdien je zo'n 60 euro per keer. Misschien maar wat vaart achter gaan zetten. Oh ik wil niet over mezelf zeuren.. Iemand een bakkie hcg thee om mijn gezeur goed te maken? En ik heb m&m's maar die zijn niet roze.. wel met de M van mama worden!
dan is het goed maar toch in ieder geval hoop dat alles goed is weet dat stress veel problemen mee kan brengen
Ja vooral blijven genieten! Ik kan niet rood staan en heb alles weer netjes afgerekend, moet nu eenmaal. Gelukkig hebben we nog wat over. Je hebt gelijk babylove en dicky dankjewel! smile!
Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is (dat geld).... heb er hier ook last van! maar probeer van het leven te genieten dan maar een maandje niet sparen dat komt wel weer! zo denk ik er nu tenminste over (deed ik voorheen ook niet hoor!)
weet je, gisteren kan je niet meer over doen! En zelfs je spiegelbeeld is geschiedenis (microseconden welliswaar) dus zorg dat je lacht! Want je kunt het niet nog eens doen!
Jullie zijn lief! Dankjewel einneh! Ik weet dat iedereen er last van heeft en dat zet me ook weer even met beiden voetjes op de vloer! Niet klagen maar doorgaan! Dikke kus voor jullie! Wie heeft er eigenlijk last van kortademigheid en moeheid? las er net wat over. xxx
euuuuuhm noop, wel met vlagen warm, sneller warm dan normaal en een gevoel veel te lang honger te hebben terwijl ik al gegeten heb
*Gooit m&m's en voorzichtig het dienblaadje met hete hcgthee.* Dicky en Einneh, neem ook een koppie en geef dat laatste glaasje effies aan Babylove, dankjewel! hihi!
Heb ik iets gemist? Wat heb je als ik het vragen mag? Of kan ik dat een stuk terug lezen? Wil je niet alles nog een keer laten opdreunen.. xx