Pfeiffer heeft ie al gehad, heel erg, dus dat kan het niet zijn, misschien idd wel iets van overspannen, maar misschien ook wel tijd voor zon, winterdepressie? we weten het nog niet..... afw88 maar.... (moet alvast maar naar het wachtbankje )
Jaaah lekker bakkie! aardbeien, jasmijn, 1001 nachten, brandnetel (echt), bosvruchten en dragon oolong van revolution! Kies maar! Ben een echte theeleut. Heb met mijn verjaardag van oma een officiele theepot gekregen met dubbele bodum, priceless!
he meiden weten jullie als ik een plaatjes van uit het internet hier op het forum wil plaatsen hoe het moet
Zo sorry dat het wat langer duurde, moest even naar mijn mams om de cranberry te halen! Hier zijn jullie bakkies ladies! Haha! Hebben jullie nog wilde plannen voor t weekend?
Hmmm kom net te laat voor de M&M's. @ Einneh: wat vervelend van je man, hoop dat e wat uit de onderzoeken komt, kunnen ze gericht gaan behandelen. Dan maar hopen dat ie snel weer de oude is. Beetje TLC van jou dr bij Ben net weer etrug van de sfeerlichtenparty, ben weer 33 euries lichter. Weer een stel kaarsen erbij pffff zucht kan er niet aan branden.
heerlijk dank je wel nou deze weekend doe ik het lekker rustig aan heb ook niet zoveel zin om iets te gaan doen lekker uit rusten deze weekend
ik ben in elks geval het weekend vrij, heb zaterdag in ieder geval een verjaardag. Willen ze een beetje mooi weer hebben? Of is het allemaal regen? Jij dan Suekes?
hmmm dat kan het heel goed zijn! Als het een terugkerende depressie (winter dus) is kan hij baat hebben bij een daglichtlamp, gewoon ook op te halen bij thuiszorg, gratis!
vr za zo ma di Zonneschijn (%) 30 30 50 40 30 Neerslagkans (%) 60 60 40 20 30 Neerslaghoeveelheid (mm) 3 2-6 1-3 0-1 1 Minimumtemperatuur (°C) 3 1/4 1/3 -1/+2 2/5 Middagtemperatuur (°C) 8 9/10 8/10 11/13 12/14
Ik ga morgen naar een vriendin en savonds niks, zaterdag stappen en zondag het huis van opa leegruimen, die is overleden en het moet daar leeg.. stappen is leuk, zwager, mams en stiefpaps gaan ook mee en miss schoonmams ook. ik en mijn schat en mams en st.paps houden van metal dus ff lekker headbangen!