Jeetje Suekes, wat zal jij enorm geschrokken zijn toen. Oke Einneh, ja dan heb je hier idd wel je roots Babylove en Line welterusten.
Ik heb vorige keer die van Predictor gebruikt en die vond ik zo onduidelijk, ik heb ze de hele maand gebruikt en hij heeft wel drie keer aangegeven dat er een ei aankwam. Nou ik geloof best dat is vruchtbaar ben, maar zo vruchtbaar
ja idd een wonder om zwanger te worden! bijv als je ei te vroeg in je bm komt is het slijm nog niet op de juiste waarde en verschrompeld het bevruchte eitje. echter als het te lang in de eierstok blijft ook slechte waarde en evt een bbz. eenmaal goed aangekomen maar 20% kans op innesteling. is dat gelukt dan heeft 15% alsnog een mk. ongelooflijk! vandaar dat ik niet eerder test dan 5 april!
als ik dat soort boeken en verhalen lees wordt ik alleen maar onzeker, vandaar dat ik ze nu nog links laat liggen!
Nou meiden, maar hopen dat wij ook snel een wondertje op ons armen hebben. Ik ga me ff lekker kom straks nog wel ff aan.
Nu doen we het om de twee a drie dagen, moet goed zijn lijkt me. We beginnen ook al als ik nog ongesteld ben, de laatste dagen als het minimaal is. Ik weet zeker dat mijn jongste dochter is verwekt op de eerste dag na mijn menstruatie. We hadden die maand maar een keer gevreeen...vandaar dat ik het weet.
hmmm, mag niet te geconcentreerd zijn, beter met plas vlak nadat je al een keer geplast hebt. maar als je de gebruiksaanwijzing hebt gevolgd dan moet het goed zijn. De streep moet bij de mijne overigens even donker of donkerder dan contolelijn zijn. als ie licht posi is is het negatief zegmaar. en bij jou? ik heb ze van testjezelf.nu, goede ervaring mee.
nee ik kan me voorstellen dat zoiets continu in je hoofd blijft afspelen. Heel veel sterkte met het verwerken ervan. Dank je wel, jij welterusten, en jij ook Einneh. succes op school morgen
Line, succes, duim dat het toch raak is voor je deze ronde! gelukkig voel ik mijn ei ook maar slijm kan ik niet checken omdat ik voor de zekerheid rond ei elke dag klus. xx Ik ga mijn mandje ook opzoeken! dikke kus en slaap lekker allemaal! xxxx en tot morgen!