NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hier ook zoekende naar geduld :):)
    ik hoop gewoon dat je er iets aan hebt en zo te lezen begrijp je het ook en is het fijn te weten dat je het niet negatief oppakt :):)
    bij ons is het juist andersom, mannie wil heel graag en ben ik eerder relaxed :) op vorige maand na dan.. :):)

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

hier mijn temp kaartje...
    is niet slecht, mara ik zie hem liever wat hoger!

hebben er hier al meer klachten een week voor nod? ik heb namelijk blauwe aders over mijn borsten lopen, ik heb dat normaal nooit alleen wel bij de zwangerschap van milan.
    maar lijkt me een beetje vroeg toch?

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @rebbel; je temp is niet echt hoog he, maar dat kan nog komen. en die aders, tja de een krijgt ze als ze zwanger zijn en de ander krijgt ze zo nu en dan voor de menstruatie.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heeft iemand hier ook wel eens een bloeding met de eisprong?

En een innestelingsbloeding ook al eens iemadn gehad?

groetjes,
    Miranda

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nee hij is idd niet hoog, maar bij het temp topic zeggen ze dat het goed is zolang hij boven de coverline zit? ach we zien wel. ;) heb zelf oo k niet het idee dat het raak is.

6. kimbrasser

9 mrt 2009
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord-holland
    Hoi meiden

Ik heb een vraag hebben jullie na de ei-sprong heel klein beetje bloed verloren (sporen).
    Ik denk dat ik gisteren de ei-sprong heb gehad. gisteren avond spoortje bloed en vanmorgen weer.
    Ik voel me ook niet zo lekker. (sinds dat ik gestopt ben met de pil).
    Gisteren had ik tintelingen in mijn lippen, misselijk en buikpijn en tijdens honden uitlaten had ik het gevoel dat ik door mijn been zakte.
    Ik moet zo naar de huisarts.
    Ik heb maar 1 eierstok dus ben heel erg bang en onzeker.

groetjes kim die erg onzeker en bang is.

13-01 gestopt met de pil. 27,27,?

7. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    nee ik heb nooit wat bloed verloren met de eisprong, maar wat jij omschrijft, zou eerder denken dat je ziekjes wordt. ben benieuwd wat de huisarts zegt.

8. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    he he eindelijk iemand die me begrijpt! ik heb ook van die 'rare' benen net alsof ze slapen alleen dan iets anders zeg maar, en bij mijn 2e zwnagerschap was dat het teken om te testen!

Heb ook al 3 dagen van die rare tintelingen in mijn gezicht, net alsof het bloed uit mijn gezicht trekt en soms ook sterretjes. Heb je ook zo'n moeite met hurken en de trap op lopen, zo van buiten adem zijn als je boven bent?

Ik had bij mijn ei ook een beetje oud bloed, een beetje roze/bruinig. Dat is nu helemaal weg, dus ik zou me geen zorgen maken het kan dat je een beetje bloed verliest door de opening van je baarmoeder op dat moment.
    Ik ben ook 8 jan gestopt met de pil! We lopen een beetje gelijk op

ik wens jou heel veel suc6!

9. kimbrasser

9 mrt 2009
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord-holland
    Ik heb het ook nog nooit gehad. tot gisteren en vandaag. (bloeding met de eisprong)

groetjes kim

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    iemand de NOD politie gezien? :p

ik herken het wel, maar niet 10 dagen voor mijn NOD maar 7 dagen :)

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Alle nieuwen: WELKOM! enne: voetjes aan de vloer!

Missed abortion: was da precies?

Zwangeren die we kennen: kwam gister op hyves en ja hoor.. weer 1! en zag toen dat de halve opgroei/geboorte stad van me van mijn leeftijd ook aant zwangeren of bevallen zijn :( kan het nu dus niet meer bijhouden......

Mailtjes: ik heb de notificatie uitgezet! anders ontploft mailbox! hahaha.. F5 is effectiever!

nana: niet gek maken, kan alle kanten op!

Tante en anderen: al meteen stuwing? jemig..
    Maar tante: kan toch alle kanten nog op?

En.. uhm sja.. :oops: ik begin juist meer te denken dat het wel eens toch wel wel gelukt kan zijn ofzo.. HELP!.. nee.. grapje.. haha
    Maar heb een soort druk links.. al de hele tijd.. sinds gister dan.. gister dus koffie die niet smaakte.. ben savonds echt kapot en slaap gewoon echt super vast! vandaag met tandenpoetsen (gister beetje) bleek dat er wat bloed bij zat dus tandvlees doet moeilijk.. en verder dus misselijk enso..
    en dat had ik vorige maanden ook.. maar toen had ik veel meer en andere kramp.. lijkt minder nu..
    dus of.. het is positief... of... mijn lichaam is eindelijk aan de hormonen gewend...

Dicky: wow! had je echt zoveel last van dat slijm? wel goed teken toch! maar das vanaf start vruchtbare periode toch?

Suekes: how come dat er zoveel geld weg is dan? Rekeningen? Balen!
    En: Als de nood het hoogst is is de redding nabij! Geloof me!

Zucht… wanneer belt de makelaar nou…. Wil weten wat de meneer nou gaat doen mbt mijn huisje….

Sfeerlichtenparty? Nieuwe rage? Hihi :D

Line : bruin is oud bloed maar kan ei zijn.. kan vanalles zijn!
    Is dochter echt dan verwekt? Dan hadie goeie zwemmers ;) hihi..of vroeg eitje? Hihi

Pendel: onder clubs volgens mij..

Mieke: welkom! Balen dat je weer zon rare ongi hebt!

Anne: he? Wat? Hij doet wel achter internet en dan lukt het wel? Of gaatie dan 3 uur kijken? Waarom kijk je dan niet een keer mee dan? Als dat wel helpt!
    En verder sluit ik me wederom bij elegance en justfem aan…. Praten praten praten! Mijn vriend en ik hebben dat laatst ook gedaan ken hem nu ook beter dan zijn exen, denk ik dan.. we kennen elkaars fantasien etc.. en das ZO fijn! Dat we meteen nog meer van elkaar houden (voor zover dat kon natuurlijk ;)) en nog meer zin hebben in elkaar..

Tintelingen enzo lijkt meer een hyperventilatie en vlekjes is bloedsuikerspiegel te laag..

12. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    dus wel bij 3 voor nod? hihihi :) :) :) :oops: ;) :p

13. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    missed abortion is als het niet volledig gaat, dat er iets blijft zitten waardoor er soms curettage (schoonmaken van de baarmoeder) nodig is.

Die tintelingen had ik ook aan het begin van mijn beide zwangerschappen.
    @kimbrasser: wat ik me ineens bedenk, aardbeien helpt! Echt waar. Nog beter dan welk middeltje ook! Dat helpt tegen het eng worden. Heb ik ook gedaan toen, later bleek dat daar een soort stofje in zit wat het tot rust brengt.

14. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @joyce; duim duim duim, klinkt goed...

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zucht.. nee ... kan toch niet? ben pas net na ei.. innestelen vandaag.. toch?
    NOD politie: waar zijn jullie!?

16. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    nod police afwezig, zal wel even invallen...
    nee je kan nog niks merken, je zit pas een paar dagen na je ei. je lichaam houd je gewoon voor de gek. zo goed? haha ach we mogen toch hopen?

17. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    moet zeggen dan ik bij de vorige zwangerschap helemaal niks merkte, maar dan ook echt niks.. dus tja..

18. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    maar ga nu echt boodschappen doen, moet over 2 uurtjes weer werken.

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @anne: beste agente: mag ik al testen of ben ik dan in overtreding?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoever voor je NOD zit je dan?

Deel Deze Pagina