euhm kruitvat testen zijn gevoeliger zeggen ze.... Maar alleen als je echt wil he..als je liever wilt wachten dan moet je dat gewoon doen!
@Dicky: die KV test van 2 voor 5 zou ik gebruiken als ik 3 dagen voor NOD zat of een digitale met conceptie indicator (maar die zijn weer zo duur om te verspillen)... spannend!
ik teste toen 3 dagen voor NOD positief XD i know tegen de regels in.. maar ik was ervan overtuigd dat ik zw was...
Dicky: kan je banner niet zien vandaar de vragen.. Maakt eigenlijk niet uit welke.. lees de achterkant of ze gevoelig zijn en voor NOD kunnen.. Matcare heeft speciale maar heb je dan pas morgen.. iig.. wel live doen he!
@iedereen: bedankt voor alle steun! ik vind superdepuper meiden zijn jullie! ik ga mijn ventje aankijken of hij het er mee eens is........ jullie horen het nog!
hoi hoi, ben ik weer even! beetje veel om bij te lezen, weet ook nie meer bij welke pagina ik gebleven ben. ik zie dat dicky al een poging wilt wagen om te testen, SUCCES meid!
jongens, kids zijn ongelooflijk eigenwijs, krijg bijna de kans niet om ff te concentreren op het forum, sorry! ik laat het nog weten! dikke kus voor jullie!
Goedemorgen.. zooo wat een chatroom.. Als je ff wegkijkt zijn er weer tig pagina's bij... Nou zijn er al dames die een paar kwaaltjes beginnen te krijgen? Ow en welke foliumzuur slikken jullie? Alleen folium of ook zo'n multivitamine? Groetjes Mariebel
@Mariebel: ik gebruik momenteel gewoon foliumzuur, in de vorige ronde had ik een homeopathisch middel met foliumzuur en de 5 rondes daarvoor Etos Zwanger worden. Omdat die Etos Zwanger worden en dat homeopathische middel zulke grote pillen zijn wilde ik deze maand gewoon foliumzuur slikken die zijn een stuk kleiner. Misschien dat ik een volgende ronde weer aan 1 van die andere 2 begin.
Goede morgen allemaal! Hoe is het hier dan? @Mariebel geweldige banner! Ik vind koekiemonster helemaal de bom! @Dicky niet te teleurgesteld zijn als het nog niet zicht baar is... Maar ik duim wel voor je!
Ik slik: menstruasan voor regelmatige cyclus; evasan foliumzuur en nog de gewone multi dagravit 30 waar op doosje en handleiding staat niet schadelijk te zijn tijdens zwangerschap. Kwam toevallig zo uit dus. en binnenkort schakel ik over naar een alles in 1 multi vitamine voor zwanger worden plus menstruasan voor zo lang ik nog niet zwanger ben..
Heb je menstruasan van de HA? Of heb je dat zelf ergens gekocht? Ik ken het niet. Ik slik v.n.l. los foliumzuur. En het ligt aan waar ik ben als ik ze koop. Ik had ze bij de apoth vandaan en nu van het KV. Overal in huis staat n potje, zodat als ik zo'n potje zie ik 'm slik. Vergeetachtig enzow.
Super stoer! (kom ik met m'n schattige zonnetje. Hihi. Ach, ik vind 'm wel lekker foutig... nou ja voor mijn doen dan. Ik ben nl niet zo heel schattig. Al beweert mijn man wel eens anders... vnl als ik weer eens lekker onnozel doe. ) :-$