we gaan voor roze plien... *duim duim duim duim* volgens mij gaan we overigens met rondes er bijna gelijk voor. Ik 12 sinds vandaag... blijf maar lekker in 11...
Yadi een super *knuf* nu je ongi bent. het is toch weer balen aan het begin het cyclus als je toch weer op rood kan.
Hee meiden! Stoer karretje hoor! Ik heb zelf nog een week te gaan voor een eventuele test, hoop natuurlijk dat ik hier niet op de achterbank hoef! En anders: tot volgende week!
@ plien: thnx ja het is jammer, maar ja...*niets nuttigs meer te zeggen @ heitjekarweitje: wordt maar lekker roze meid...Knuf
Heey hallo, ik zag dat er al een nieuw lijst voor zowel april als mei is. Ik zit nog op het wachtbankje van NOD Maart. Nog een paar dagen wachten en dan weet ik of ik me bij de zwangeren onder ons mag vervoegen of dat ik gezellig in de roze audi mee tuf. Groetjes Mariska
Snel gaat het hier. IK vind die roze auto wel super. Als het roze huisje met die super mooie tuin niets wordt dan kom ik met veel plezier hier mee op de achterbank zitten. Lekker knus bij elkaar.
NOD lijst april 2009 1: Yadi 2: Esther1983 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON ... april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 2 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! _________________ Ik kom je vergezellen en hoop dat deze mooie bak ons veel goeds zal brengen!
hey esther leuk dat je er bent. Nou ja.. erhm het is een beetje dubbel... Succes deze ronde... en je weet het think pink...
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 3 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! _________________ Hallo meiden, Na een zenuwslopende week, moet ik me toch bij jullie gaan voegen. Duiveltjes zijn net om de hoek komen kijken... Wens jullie allemaal heel veel succes deze ronde! Dikke kus, Joey
hoihoi allemaal! mag ik mij aansluiten bij jullie NOD lijst? Mijn cyclus is zo wazig, dat ik eigenlijk niet goed weet wanneer ik weer ongesteld moet worden. Als ik uitga van mijn laatste cyclus, die 40 dagen duurde, dan komt ik uit op: 4 april, maar zoals je in mijn onderschrift kunt zien is dat erg wisselend. Ik heb voor het eerst ovulatietesten gekocht via internet (die van sensitest), maar twijfel nog een beetje of ik ze wel moet gaan gebruiken, verpest ik dan niet een hoop in mijn liefdeleven? Hoe denken jullie daarover en hoe gaan jullie daar mee om? groetjes
Ik ben er mee gestopt... ook met tempen. Mijn cyclus spoort ook niet en dat maakte het frusterend... Ik zet je op de lijst op 4 april...
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: anniepannie 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 4 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
ik las net dat je 1,5 jaar bezig bent. Ik nu 1 jaar en 2 maanden, dus ik weet hoe frustrerend het allemaal kan zijn. Ik heb vorige cyclus voor het eerst getempt en ga dat sowieso deze ronde ook weer doen, alleen de ovulatietesten, daar ben ik nog niet zeker van. Want lijkt me niet zo leuk om sex te moeten "bestellen" bij mijn man.....maar ik ga het wachten en hopen nu echt beu worden.
same here! Eigenlijk sta ik nog steeds in pauze, meer in mijn hoofd dan in mijn lichaam. Ik probeer niet echt mee bezig te zijn. Ik klus wanneer ik zin heb en niet wanneer ik geen zin heb.
wij zijn nu sinds december 2006 bezig, dus nu twee jaar en drie maanden, begint ons ook de keel uit te hangen hoor, maar we proberen sterk te blijven en er samen voor te blijven gaan... je moet het niet alleen gaan dragen, dan gaat het mis. Kus