NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Je ei kan ook precies tussen die 2 redelijk donkere testen geweest zijn. Ze raden vaak ook aan om op een gegeven moment 2 keer op 1 dag te testen omdat je ei ook s'nachts kan zijn.. xxx

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee Doortje, hoe is het daar? Zijn er al sporen van je ei te bekennen?

@Bapsie: ach meid, wat balen dat je je ei kwijt bent :( . Ik was de mijne eerder deze maand ook kwijt en al was dat maar een weekje, het is altijd vervelend als je hem niet kan vinden. Ik hoop dat je hem snel vindt!

@Justfem: ja, over die verschillen tussen de VS en NL heb ik ook gehoord. Ik ben altijd een beetje skeptisch over de nlse gezondheidszorg - heb een aantal vervelende dingen meegemaakt. Ik heb ook een aantal jaar in de Vs gewoond en daar vond ik het zoveel beter. (hoewel je daar natuurlijk amper een sociale zekerheissysteem hebt, dus voor mensen zonder inkomen is het natuurlijk juist een @#$-land..) Als je daar ergens last van hebt (of denkt te hebben) krijg je veel sneller een onderzoek, er wordt ook veel meer uitgelegd en ook preventief onderzocht. Ik had het idee alsof ik dara veel meer serieus genomen werd. Dus wat betreft het zwanger worden surf ik eigenlijk alleen naar amerikaanse websites voor info...

3. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Foliumtabletten: Ik slik Gravitamon van de apotheek..

Vandaag weer avonddienst.
    En dan is het weekend....

XXXX en op naar het roze!

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    goede middag gezellige kletsers!
    @Anna, wat balen, digihug!
    @Dicky, spannend! ik wil denk ik morgen vroeg testen(is 1 dag voor NOD van mijn korste cyclus) met CB digitaal met tijdind. hmmm of toch wachten tot zondag? ieeeeh
    @foliumzuur; ik gebruik gewoon van de kruidvat (wou dat mijn mannetje me ook hielp met onthouden!)
    @Mariebel, ik g heel hard voor je duimen!
    @Babsy lastig dat je ei zich zo goed verstopt heeft, maar dan zal het ook wel een heeele speciale roze ei zijn!
    @nieuwe meiden welkom en veel succes deze ronde!
    @allemeiden die ik vergeten ben, solly..

@hier wisselend, op zich redelijk nuchter, maar bij vlagen lijk ik wel een vlieger in de storm! dus wie die windknop heeft, hij mg uit hoor!

@llemaal veel beterschap voor de ongi kwaaltjes, klusse voor de eizoekers en engelen geduld voor de wachters!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @mariebel, wie is gecorrigeerd? :p onder je banner stata je topper, en gecorrigeerd :p

Foliumzuur, denk dat ik de dagravit ofzoiets slik, met extra vitamines.. kan wel een dosis energie gebruiken XD

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Voetjes aan de vloer, he! :x ;)
    Je kiest er wel een goeie dag voor uit om een vliegertje te zijn met al die wind :) (kwam er op de fiets vanochtend bijna niet tegenin :( )

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik ben blij weer een vrolijke noot in je berichtjes te lezen breezer! houde zo! ;)

8. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ohhhhh ik ben zoooooo benieuwd wie er het eerste op roze komt te staan!

9. ipad

ipad Niet meer actief

ik denk dat ze dat bedoelt dat als haar zoon niet eerder was geboren...maar volledig was uitgedragen...hij 10 maanden zou zijn (gecorigeerde datum....leeftijd min aantal gemiste maanden...die niet uitgedragen zijn....haar zoon is rond 27 ste week geboren dacht ik?
    )

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Vat m! ;)

11. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @ Nana, ohjee dat was vast hard trappen denk ik, zat je haar weer in model :p:p

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    heeey meiden! moet zo de deur uit, maar nog even dan!

@foliumzuur: Ik slik maar 400mcg foliumzuur van etos ofzoiets. Het zit bij mij ook in mijn B-complex dus om de dag foliumzuur/b-complex. En verder omega 369. Ik heb goudpapaver voor een goede nachtrust en tegen stress en spanning, dat is het enige slaapverwekkende middel dat je in geval van zwangerschap mag slikken. Melatonine enz mag nl niet.

@testen/NOD police: Ik zou ook in elk geval wachten tot morgen met ochtendurine, maar je hoeft nog maar 3 daagjes te wachten, da's niet zoveel meer, het gaat je lukken als je het echt probeert Dicky! Er kan hooguit verdriet van komen want voor de 12 dagen kan er nog vanalles misgaan, had ik vorige mnd ook!

Verder is het bij mij lekker rustig, heb de hele tijd druk op mijn buik en steekjes maar stel me er niet teveel van voor. Ik denk dat het mij zowaar gaat lukken om tot de 5de te wachten! Het helpt mij dat ik mijn kansen gewoon klein inschat en ik als het nu raak is ben ik tijdens mijn vakantie net van mijn misselijke periode af. Denk alleen dan dat ik toch volgende ronde niet mijn best ga doen, want dan zit ik echt precies op 2 maanden met de vakantie, dan maar liever niet zwanger op vakantie en lekker drinken en feestjes bouwen en tijdens vakantie ongeveer mijn ei, dus nog lekker in griekenland verwekt dan, dus misschien hoop ik stiekum wel dat het niet raak is. Raar he? xxx

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Joyce,

Misshien ga ik ook menstuasan uitproberen. Ook ivm tegen spanning en pms. EN van bijde heb ik heeeeel veel last. Hihi Van dat laaste mijn man ook heel erg. Whaha!

Ik voel trouwens mijn eierstok rammelen! Net ovutest gedaan van Kv en het zou vol op klussen moeten gaan worden. 24 tm 36 uur en dan springt als het goed is mijn ei. Alhouwel... ik voel nu echt heel erg mijn rechter eierstok. iemand ervaring mee?
    Is je ei dan erg dicht bij? Of is het dat je vruchtbaar bent...

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Maar ik ga niet de condooms onder het stof vandaan halen hoor, hihi!

@Joyce: bedankt voor je wijze woorden lieverd, als de nood het hoogst is is de redding nabij, mooi gezegd. Redding waar ben je dan! hihi!

Zo nu moet ik er echt vandoor! Lees straks voor x factor effe bij! Dikke kus en hier schijnt het zonnetje, hopelijk bij jullie ook en anders stuur ik em wel ff door! xxx

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Suekes wat hou jij je goed! oh en lijkt me heerlijk zon vakantie in het vooruitzicht!
    Muurtje dt wordt klussen! geniet ervan ;)

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oeh geen idee muurtje... zou gewoon gaan klussen, altijd goed! hahaha
    suekes: snap wat je bedoelt.. het zou wat makkelijker uitkomen, maar dat neemt niet weg dat je het liefste natuurlijk wilt dat het toch lukt! hihi
    ik slik overigens folium ipv de pil, dus zelfde tijd enzo.. dus is routine! :)
    ik heb de hele tijd links een drukkend gevoel, warm, stekerig.. en moe.. maar ja.. zal het me allemaal indenken.. niks aan de hand.
    suekes: samen testen? mijn nod is nl ook 5 april!.. jeuj!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    xfactor :( kan nie kijken... tv stuk..
    hihi.. ja maar het klopt ook! echt!...

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zelf nl ook paar keer gehad dat ik dacht: help! waar gaat het heen! alles gaat stuk!... :( en dan ineens: brief van essent dat ik nog extra terug kreeg! woehoe!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    We gaan ons best doen. En genieten zeker!

Ff aan het puzelen geweesst met banners en deze lijkt het meest te kloppen

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38

Deel Deze Pagina