Het betekent vaak wel dat je ei in aantoach is, maar hoe lang het dan nog duurt verschilt heel erg van vrouw tot vrouw en van cyclus tot cyclus. Ik heb het wel eens gehad dat ie er dan binnen twee uur was, maar ook wel eens dat het nog 2,5 dag duurde. Dus gewoon lekker zoveel mogelijk klussen . @Joyce: wat balen van je tv . Gelukkig kun je tegenwoordig ook superveel tv op je pc kijken (ik kijke eigenlijk meer op mn pc dan op de tv ) @Maaikyb: Tja, dat wat voor kapsel doormag gaan zit nog redelijk in model. Ik heb heel lang haar en heb het meestal helemaal vast met meerdere klippen, speldjes en een halve liter lak, zodat het nog niet beweegt als ik door windkarcht 10 ga touwtje springen Lekker makkelijk dus
Mag ik vragen waaR? want meeste is dan achteraf toch? is wel handig want zit denk ik nog wel weekje zonder tv....
Ok klussen! It is! And no problemo daarmee ooh hihi Trouwens: hoe weet je in hemelsnaam op het uur af dat je je ei hebt gehad?
Goedemiddag dames, hoe is het hier. Heb niet alles gelezen. Goh wat heb ik deze maand een lange cyclus.
@ muurtje, geen idee..ls wel iets over de terugloop van de / retour komende "soldaatjes" ?!? komt ons bijzondere (ingewikkelde) vrouwenlichaam weer om de hoek kijken.. @sweetcandy, ja is je cyclus zo lang of gaat de tijd zo langzaam? Koffie loopt, komt zo die kant op!
ik denk dat ze dat bedoelt dat als haar zoon niet eerder was geboren...maar volledig was uitgedragen...hij 10 maanden zou zijn (gecorigeerde datum....leeftijd min aantal gemiste maanden...die niet uitgedragen zijn....haar zoon is rond 27 ste week geboren dacht ik?)[/quote:1r8ok6l2] Klopt helemaal.. Mijn zoontje is 13 weken tevroeg geboren, met 27 weken precies. Hij zou pas in mei geboren moeten worden in plaats van februari. Dus de ene datum is van februari (zijn echte leeftijd) en de andere van mijn uitgetelde datum (gecorrigeerd). Wij moeten tot 2 jaar corrigeren.. Hij kan dus ook nog lange niet alles wat een kindje van 13 maanden kan.
Ik heb begrepen dat 28 dagen gemiddeld is. Dan zit jij boven het gemiddelde. Maar ik dacht niet dat dat erg was. Andere mensen die meer ervaring hebben? Ik zit tot nutoe steeds onder het gemiddelde. Met een lf die gemiddeld 10 is. Hoe zit het met jouw luteale fase?
Volgens mij is dat ook niet slecht hoor! 28 is idd het gemiddelde.. *maaikeb doet een rondje koffie in en stuurt het mee*
32 is wel iets langer dan gemiddeld, maar er zijn er ook genoeg met een nog vele langere cyclus, helaas...
hahaha ja.. maar als ei is geweest en vruchtbaar voorbij dan zul je merken dat je denkt "he getsie onderbroek nat " van alle zwemmertjes die terugkomen terwijl tijdens die vruchtbare periode alles op een of andere manier binnen blijft! tussen 21 en 35 is normaal..
yw die smileys zijn echt leuk he!! zit er de hele tijd in door te neuzen.. alleen jmmr dat je er maar 1 tegelijk in kan zetten (net als de banners )