phoewie, even pauze van de poets! @nana: hier alles ok! Ben druk met ovutesten, maar tot nu toe blijft het een licht streepje. Afwachten maar weer, zou wel dit weekend moeten komen. En met jou? Hoe lang nog op de wachtbank? (of was het nu vastgelijmd aan het dak?) @pillen: ik slik vsm puur mama. Zit alles in, maar is een enorme pil! @dicky: en? en? en? @werk: ik werk ook in de GGZ! Deels met kinderen, deels met de ouders. ik ben d'r weer vandoor! daaaaaaaag!
ik heb een cyclus van 37 dagen, hij word wel iedere keer iets korter, maar duurt nog heel lang. ik maak me er geen zorgen over (nog niet) heb gewoon mijn ei, en alle andere dingetjes die bij een cyclus horen, dus het zou vast wel goed zitten
Zo, Een hele goede middag...... Dik een uur bezig geweest met teruglezen..... Stelletje kletsers! Kon gisteren helaas niet op zwp kijken, had het veel te druk. Vandaag vrij.....en dus genieten! Maar helaas.....Ben me toch een partijtje misselijk, niet normaal meer....En mijn hoofd ontploft ook. Daarnaast heb ik al 2x uhhh tja, gepoept! Pfff, voel me echt beroerd...... Heb al die tijd onder de griep uit kunnen komen, zal ik nu dan aan de beurt zijn? Met een eventuele zwangerschap zal het wel niks te maken hebben...... Mmm, en dat terwijl mijn weekend compleet volgeboekt is, hoop dat ik me snel wat beter voel! Zou het liefst ff boven de pot hangen, kan het eruit, en ben ik er hopelijk vanaf!
Meiden, ik wil jullie allemaal veel succes wensen, en alvast heel wat hcgtjes rond strooien! liefs diana
@ ladydii: Mmmm, volgens mij klopt je banner totaal niet! 208 weken zwanger....pfff, het zal je maar gebeuren! haha!
waarom deed je dat dan? Kan zijn dat je zwanger bent... of je hebt een laat ei.. maar dat hangt er vanaf waarom je de ovutest uberhaupt nu deed in je cyclus.. krezip: ja hoorde het bij giel!