hmm... het voelt "onder" de hele tijd vochtig... alsof ik ongi ben... help! NOD politie! haal me naar beneden!
vraagje.. wie heeft hier ooit VOOR NOD met ovutest getest, datie positief was en dat het ook klopte? en hoeveel dagen voor NOD was dat?
nou..................ben d'r weer! :'( helaas negatief, ik zie denk ik een streepje maar ik geloof dat ik hallucineer! Ik wil het gewoon te graag. Ik heb met mijn mannetje afgesproken dat ik als ik komende zondag nog niet ongesteld ben geworden dat we het nog eens proberen! Moet nog op het nod komen, wat doe ik raar hahahaha @joyce: Kom van dat dak af! 'k Waarschuw niet meer, nee nee nee nee nee van dat dak af, 'k waarschuw niet meer! Kom van dat dak af, 't is de laatste keer!
@Dicky: gewoon nog te vroeg getest op NOd gewoon vet positief @joyce: ik ben wel een paar keer dames tegen gekomen die 6 dagen voor NOD een hele positieve ovu-test hadden en later zwanger bleken. Maar echt veel zekerheid heb je dan volgens mij ook weer niet.
Hoi Zo ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, Je kan tijdens de eisprong wat bloed verliezen. De klachten die gisteravond lijken toch op hyperventelatie. ach het zei zo. Ik moet me minder bezig houden om zwanger te worden zegt de dokter. Hoe ga ik dit doen? Ik moet 8 april naar gyna, Voor een echo. Om mij gerust te stellen (om te kijken of mijn enige eileider nog goed functioneerd en naar mijn baarmoeder. Maar die tussentijdse bloeding heeft hij geen verklaring voor. ik dacht een nestelbloeding maar een paar dagen later wordt ik ongi. Veder heb ik ook de buikgriep. daar ben ik lekker klaar mee. Morgen is mijn ventje jarig. Zijn er al positieve testen zoja gefeliciteerd. groetjes kim 13-01 gestopt met de pil. 27,27,?
@ dicky: thanks! *klinkt via de ladder naar beneden* en balen datie niet positief was.. maar geen bloed geeft moed he! @ justfem: ok.. thanks... nou ja.. dan maar gewoon geduld hebben... zucht...
*Tuduuu tuduuu tuduu* *NOD- politie komt eraan!* @Joyce: Hup, weer met die voeten op de vloer jij! En waag het niet om te weer te gaan zweven! :x @all Meiden wat een gezelligheid toch ! Gewoon weer 4 pagina's erbij gekletst in een paar uur. Erg leuk trouwens al die emoticons! @dicky: Jammer meid , maar het zegt dus nog helemaal niets... Misschien is er wel een suuuuuuuuuupervaag streepje omdat je nog veels te weinig HCG in je lijf hebt. Mocht je nog een keer willen testen voor je NOD, dan kun je de politie op je stoep verwachten! @Doortje: hoop dat je eitje zich snel aanmeldt en je jezelf hier ook op het dak kunt lijmen!
Tja, een beetje suf advies van je dokter lijkt me zo "je er minder mee bezig houden" . Iedereen weet dat als een dokter dat zegt, dat je het dan ook gelijk kunt doen . Net zoiets als zeggen: je mag vandaag niet aan een groene kip denken, en waar ga je dan aan denken, juist... Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het onderzoek je een beetje gerust kan stellen!
Dat is zovaak tegen mij gezegt toen we voor de 1e bezig waren.. "Je moet er niet zo me bezig zijn...", maar hoe weet een ander nou hoe je er mee bezig bent.. Ik was ondanks mijn vruchtbaarheidsbehandelingen (leuk woord voor galgje) er heel rustig onder.. En net wat nana33 zegt; als je er niet aan mag denken doe je dat juist!
Herkenbaar.....Liep net in de supermarkt en dacht: Getsie.....Dit terwijl ik gisteren niet geklust heb (woe wel) dus daar kan het toch nie van komen, lijkt me!
Hoi dames, Kom gezellig met jullie meeschrijven hoor. Hoop dat me cyclus een beetje normaal is na mijn pmk. Even voor de gegevens: mamatje77 ronde 2 2de kindje 31 jaar nod op 23 april vmk gekregen op 23 maart 2009 Kan iemand voor mij deze gegevens erbij zetten ben nog steeds niet goed in het knippen en plakken ed Alvast bedankt! Liefs van mamatje
Balen meid, maar geen bloed geeft moed....En je bent natuurlijk nog vroeg. Hopelijk heb je zondag een super posi-test in je handen!
@mamatje: welkom! @knorretje: thnx en nou hopen dat ik het volhou! hihihi @hoe is het hier een beetje?
Tja, Mijn misselijkheid zakt, maar die koppijn blijft wel hangen hoor.....Eet me suf, maar heb niet het idee dat ik "vol" zit.....Zit nu aan de mandarijnen..... Hopelijk voel ik me snel weer helemaal oke, heb een druk weekend voor de boeg......
Mmm, Wat ik me eigenlijk afvraag: Als je moeder heel veel moeite heeft gehad met zwanger worden, heeft dat ook echte invloed op het zwanger worden van ons....Oftewel: is de mate van zwanger worden erfelijk? Kan me voorstellen dat er wel een kern van waarheid in zit, maar je bent tenslotte met twee personen, dus er komen steeds weer andere genen aan te pas........Mmmm, interessant.....
Lukt vast wel! tja.. goed.. op het zweven na! haha.. Nee hoor, lukt wel.. Net makelaar gebeld en die had helaas nog niks gehoord, maar gaat straks nog proberen de kijker te bellen... tja... afwachten.. Ben echt ZO benieuwd! Edit: Belt ze toch net terug! haha.. nou ja.. uhm.. de kijker en zijn vriendin hadden er nog niet voor kunnen zitten dus waren er nog niet uit.. enthausiasme was iets getemperd omdat makelaar had gezegd datie geen 140 moest gaan bieden want dat was dan zijn bod geweest.. Maar kan dus nog steeds 2 kanten op! pfff.....
Ja, moeder wel Nee zussen niet Dacht ik tenminste, heb ook gehoord dat het niet erfelijk is ergens dus.. maar als je moeder op bepaalde leeftijd is begonnen met de overgang dan zul jij ook rond die leeftijd beginnen.. haar leeftijd -/- 10 jaar is om aan te houden vanaf wanneer je eigen vruchtbaarheid af zal nemen.. ff dat tv programma opzoeken! @ knorretje: beterschap!