NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik was gelukkig gewaarschuwd, door de gyn dat het kan voelen als een blinde darm ontsteking. En dat was ook echt zo'n gevoel als ik er op drukte deed het verschrikkelijk pijn. Maar durf ook niet exact te zeggen wanneer die is gesprongen. :)

GGG Blijf fveel te lang hangen hier

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wow! Je omschrijft het gevoel wat ik nu heb. Ik verga van de pijn. vnl aan de rerchterkant onderin m'n buik. Maar het trekt ook mijn been in en ik heb last van mijn onderrug. Jij ook?

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    haha wat is te lang?

@weekend..hmm zit ook nog steeds in de zw, dus voor mij het weekend ook nog rustig aan doen. Morgen even naar mijn ouders, mijn paps is jarig ennnn morgen denk ik testen..(1 dag voor NOD normale cyclus, maar lijkt me zon mooi kado..met de CB met indicator die kan 4dgn voor NOD zegt men dus...)

4. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    zo ben net terug van mn werk, nog ff op mn mannetje wachten en dan gaan we eten.
    moet helaas morgen ook werken, heb ik alleen helemaal geen zin in.
    zo dadelijk gaan we winkelen, heb eigenlijk een hoop nieuwe kleding nodig, had ik al een tijdje nodig maar had het idee van nee heb straks toch zwangerschapskleding nodig dus ik koop nog niks. maar ga nu toch maar shoppen.

5. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    spannend...... maarre houd er rekening mee dat hij dus negatief kan zijn doordat je zo vroeg test!

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hihi wel heel herkenbaar! ik koop nu ook nog geen zomer kleding met dit idee in mijn achterhoofd (moet er ook eerlijk bij bekennen dat het ook een goede remedie is voor mijn kooplust)

ja ik twijfel ook nog een klein beetje, maar als er op de verpakking staat dat het 4 dagen voor nod kan en op het forum zijn de reacties hierop ook goed..of maak ik mezelf nou gek? nouja denk toch morgen testen en geen bloed blijft toch nog moed ;) en als ie negatief is moet ik van mijzelf ook echt 4dgn wachten voor ik opnieuw test.

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Anne heel veel plezier met shoppen! en nog even niet aan morgen denken ;)

8. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    spannend dan, ga voor je duimen. ;)

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Maaikyb: ik ga voor je duimen! Maar wees niet te teleurgesteld als het niet zo is.
    En je laat t wel weten als t zover is he?

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hihi ja kom het melden! ga even de gebruiksaanwijzing lezen en vergelijken (heb CB digitaal normale & met indicator)..
    even een vraagje he..als jullie testen, doen jullie dat direct in de straal of vangen jullie de urine eerst op?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ben weg, moet man verleiden.... ;)
    groetjes!

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    veel plezier muurtje! ;)

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Had het wel alleen op dat moment en de uren ervoor..
    Het kan heel goed hoor dat dat je eitje is, je zal zien dat als je ff hevige pijn heb het ook zo weer weg is. het lijk daarna net of je spierpijn heb daaronder in :)

*duim * duim * duim *

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    En Maaike ga je hem doen? :oops:
    Kan denk ik nu al wel hoor ;) , maar indd wees niet te teleurgesteld als die niet zwanger zeg.

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    nee ben wel heel nuchter eigenlijk deze ronde (eindelijk) dus dat komt wel goed ;)
    ik ga zo denk ik ook maar 's eten, heb nog niet echt trek..

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ben elke ronde nuchter geweest 'ach het komt wel' . Behalve deze ronde. Het zou zo mooi zijn, eerste ronde met Clomid raak! Maar we zullen nog even moeten wachten.. :)

Oeff ben erg benieuwd, naar de test ;) (hoezo nieuwschierig)

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ik ga zoooo hard voor je duimen tante, dat ik eeld op me duimen krijg d'rvan en natuurlijk ook voor alle andere meiden hier!
    maar als je naar je pendels kijkt...en je mooie ei dan zou ik ook kriebels krijgen hoor! vooruit 1minuutje mag je erop
    en nu er weer af!

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ben weer geland. Duik ook me bankje weer op :oops:
    Kom dalijk nog ff spieken

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hallo! Mijn muis is gevallen.....kapot! Nou ja laat nog ff wat weten via mijn mob.
    @mars: beterschap meid, en spannend joh deze ronde!
    @maaike, wat ga je doen? Morgen? Ik stop met testen tot 7 na nod mocht er geen bloed komen dan;), dat is echt heel laat, ik weet het maar vanmiddag een supernega gehad, kon niet anders! Dus wil mezelf niet teleurstellen. Ik zal heel erg voor je duimen!

20. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    aj dacht al wat hoor ik piepen, maar is je muis! balen joh, worden ze vaak niet vrolijk van nee.. wel top dat je nog even op je mob kon komen kijken ;)
    wat goed dat je je hebt voorgenomen om te wachten tot het echt duidelijk zou moeten zijn!

Deel Deze Pagina