NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    nou hoop dat mn temp morgen ook hoger is, dan zou ik mn ei nml gister hebben gehad en dan hebben de zwemmers van mn man nog een kansje.... duim duim.

2. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik duim met je mee :thumup:

3. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    noop de 2e, maar lijkt op een prachtige 28! Ben ontzettend blij, en nu maar hopen.......mijn (.)(.) hebben steeds steekjes, wat ik nooit eerder heb gehad (ja met de stuwing ;) ) maar niet zo en heb weer een klein ballonnetje in mijn onderbuik. Ook de benen tintelen wat bij het opstaan en lopen, wat ook bekend is bij me........soow en nu op de grond aub hahaha :)

@anne: duim me een rsi duim hahahahaha duimduimduimduimduimduimduim

over de teugels aantrekken: ja dat kan je hier ook al goed zeggen, grote mond! niet te geloven! zelfs de peuterleidster zet haar regelmatig op het stoutstoeltje en hoorde vanmorgen dat mijn andere dochter 2 kinderen heeft gebeten. Daar sta je dan als mama met haar goede opvoedpogingen...........maar ja ze zeggen dat het allemaal een fase is dus laten we daar maar op verheugen!

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    LIJM! Vast aan die Audi! Ik ga het weekeind maar eens klussend doorbrengen. Manlief is vanavond ik de kroeg en ik ga mijn bed opzoeken.
    Slaap lekker!

5. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    succes met klussen dan! haal je man uit de kroeg en hoppa ;)

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gisteravond geklusd, morgen, zondag, maandag en dan weer rustig aan. Moet dan toch lukken :) :rolleyes:

7. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ja dat denk ik wel ja!

en zorgen dat ze goed kunnen zwemmen he! ;)

suc6 en heel veel plezier!

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @kleine meiden, leuk lijkt me dat van die kletsers thuis komend van peuterspeelzaal / school!
    @anne ik duim mee!
    @line veel plezier dit weekend!
    @Dicky aj lastig, hou je haaks en ik blaas een boel geduld jouw kant op!
    Ik ga mijn bedje op zoeken, dames veel plezier komend weekend!!! en sterkte voor de wachters enne ik hou jullie op de hoogte![​IMG]
    XxX

9. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    truste meid!

slaap lekker, droom maar fijn en heel veel geluk gewenst morgen! (of wanneer jij wilt natuurlijk) met testen!

dikke kus!

@hier ga ik mijn ventje maar even wakker maken die ligt zo lief met de plaid te slapen op de bank, en vrouwtje zit maar te typen en te typen en te typen :cry: en daarna lekker slapen

doei meiden, tot morgen!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey meiden,

hoe gaat het hier. Had geen tijd om eerder te komen kletsen. Vanmorgen even langer geslapen, vanmiddag en vanavond gewerkt. Net even de TV kantine gekeken. Viel me een beetje tegen.

Nou ik zal eerst even snel beetje teruglezen. ;)

11. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    ZO, iedereen slaapt al of is aan het (klussen)!

@Maaikyb::: Ja, ik voel me een stuk beter als in het begin van de week..
    Er was weer eens iemand uit de vriendengroep zwanger..
    Ze vertelde het mij, ik vrolijk gefeliciteerd en toen maar even de hond uitgelaten(janken) mannetje kwam me meteen achterna had het al aan zien komen de schat!
    Kei leuk voor hun maar kon er effe niet tegen..
    Ze hadden gelukkig niets in de gaten!
    Ik ga er weer met frisse moed tegenaan..HiHi
    Al word het rond de nod toch wel lastig..
    Maaikyb heel veel succes morgen met testen!
    Andere dames die morgen gaan testen trouwens ook!
    Smilie's en andere plaatjes kei leuk!
    XXXX en tot morgen
    XX BReeZEr

12. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hey het is al na 0.00 uur Nog 11 dagen!
    Voetjes op de vloerrr!

XXX Breezer

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Yes weer een dag dichter bij mn nod ! nog 6 dagen!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    **BannerCheck*

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

He tante Mars
    Ik kom ff uit het andere NOD topic overgevlogen hihiih
    Om ff te spieken hihiih

Maar hoe id het met jou?

16. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hoi allemaal,

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar sommigen het over hebben als ik in dit topic lees. Ik weet nog net wat NOD betekent, maar daar houdt het mee op :D

Heb me in het vorige topic en het voorstelhoekje al voorgesteld, maar zal het hier nog eens doen.

Mijn naam is Iva, niet echt, maar mijn echte naam vertel ik wel als ik zwanger ben en de rest van 'de wereld' dat ook weet. Ik ben begin dertig en heb vijf kinderen, waarvan er één door een aangeboren afwijking na een voldragen zwangerschap vlak na de geboorte is overleden. In totaal zijn het 3 meiden en 2 jongens. Van 12, 11, 7 en 4 jaar en dus een *

We hebben lang getwijfeld om nog een keer voor een zwangerschap te gaan. We hebben een heel mooi gezin en de verdrietige ervaring van het overlijden van één van onze kinderen heeft ons erg onzeker gemaakt, vooral mij althans.
    Vorige maand leek het erop dat ik zwanger was, een week overtijd en wat symptomen, maar dat bleek dus van niet na twee negatieve testen en vannacht ongesteld geworden te zijn :rolleyes: .

Omdat we eigenlijk niet wilden dat het een 'per ongelukje' of 'verrassinkje' zou worden, hoe je het ook tactisch noemen wilt, hebben we deze week de knoop door gehakt en we gaan er nog een keer voor.

We zijn ons er van bewust dat dit in onze omgeving op veel kritiek zal stuiten: het risico dat we nemen (is er niet echt, want de afwijking is niet per definitie erfelijk), ons gezin is al zo groot (we hebben niet eens plek dus zullen moeten gaan verbouwen), en andere vooroordelen. Maar eigenlijk kan me dat niks schelen. :D

Sorry voor het lange verhaal. :confused: Maar dan is iedereen op de hoogte wat ik hier toch kom doen :) Ik hoop jullie ook beter te leren kennen. Om eerlijk gezegd zat ik altijd op een ander forum, maar daar kennen ze me te goed en die anonimiteit vind ik wel prettig.

17. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Oh ja, hoe doen jullie dat met die banners? Ik heb een cyclus van (normaal dan) 28-30 dagen. Ik heb 30 dagen aangehouden voor de banner, of moet ik juist 28 dagen aanhouden :( ?

Mijn volgende NOD is in feite 25 april, maar kan dus ook 27 april zijn.

18. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dames,

Ik mag me bij jullie toevoegen,
    Ben vanmorgen ongi geworden, en we gaan nu de 4e ronde in.
    Mijn NOD is 25 april.
    Zou iemand mij op de lijst willen zetten?

Groetjes Janis

19. bink

bink Lid

14 dec 2006
    48
    0
    0
    zo, denk dat ik ook maar op de wachterbank ga zitten ;)
    op de banner staat wel dat ik mijn ei nu heb, maar die heb ik bijna zeker donderdag al gehad!

20. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder

GEMAAKT :) Zet m op meiden! ik duim voor jullie! :p

Deel Deze Pagina